Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie nog doen vandaag??

+15
litllejoy
VeryCherry
Cheesegirl
Arwyn
Raindrop
Rose
Sarah1985
Romee
Marin
frolic
Rouxxxe
Caramba
Ibbeltje
Suus
SleepingBeauty
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Oasis ma 12 maa 2012 - 5:24

Aan mijn scriptie werken.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:37

Ik ga nog een lijstje maken voor de high tea die ik binnenkort ga geven en nog wat opruimen. Heel misschien nog iets doen aan mijn studie maar die kans is klein Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Zonnetje ma 12 maa 2012 - 5:57

Snoes schreef:
zonnetje schreef:Ik ga zo eten koken en daarna ga ik spinnen in de sportschool. Dan douchen, het bed verschonen en lekker op de bank hangen.
Ik hoop voor jullie (je vriend gaat toch ook spinnen, of niet vandaag?) dat er nog genoeg werkende fietsen zijn nerd

Ik hoop het ook! nerd Mijn vriend gaat inderdaad ook mee, dus ik hoop dat alle fietsen gerepareerd zijn.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Flippin' Bitch ma 12 maa 2012 - 6:02

Even lekker afreageren tijdens m'n spinningles. Om vervolgens thuis nog wat was te draaien en dan maar eens ouderwets the sims te spelen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 6:15

Ibbeltje schreef:Verder met haaknaaldenetui, foto maken voor 365 dagen project, gisteren dacht ik om even goed schoon te maken onder/achter de bank die tegen de muur staat maar heb nu niet zo'n zin meer hahah. Verder geen idee nog.

Niet veel gedaan dus Very Happy O ja heb wel boodschappen gedaan, dat dan weer wel whaha. En een blog geschreven voor 365 dagen project.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Rose ma 12 maa 2012 - 22:46

Nieuwe dag, nieuwe lijst(je)

- Ontbijten
- 4 wassen opvouwen & opruimen Embarassed
- De badkamer schoonmaken (had ik gister geen zin meer in)
- Alle beestjes eten geven
- Afwasmachine legen + vullen
- Was ophangen
- Nog een wasje draaien
- Sporten

- Auto aan de binnenkant schoonmaken (transsporter dus word een leuk klusje :P)
- Begin maken met de rommel kamer op te ruimen pale
- Keuken/gasfornuis schoonmaken

Nou ik heb genoeg te doen vandaag Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 561177


Laatst aangepast door Rose op di 13 maa 2012 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 23:07

Nog een uur studeren, dan lunchen. Vanmiddag slaaponderzoeken aansluiten (ben op mn werk).
Dan naar huis, eten en verder studeren.
Misschien vanavond laat nog wat tv kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 1:02

Zoonlief ligt nu te dutten en ik ga nu wat studeren. Als hij wakker is gaan we samen een stuk wandelen en gaan we boodschappen halen. En misschien nog even langs de Action en anders doe ik dat morgen. Ik heb er al een huishoudelijke ochtend opzitten dus aan het huishouden doe ik vandaag niks meer. Vanavond lekker bankhangen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  litllejoy di 13 maa 2012 - 1:23

Ik ben nu aan het werk, werk vandaag ook wat langer dan normaal en daarna ga ik lekker koken en afwassen. Nog even op de bank zitten en dan naar een verjaardag van een vriendin.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 6:14

Vanavond lekker sporten en de nagelstyliste bellen voor een afspraak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 6:43

- De was opvouwen + opruimen
- Thee drinken
- Televisie kijken
- Opruimen opruimen opruimen, ik heb geen rust in mijn hoofd, dus ben continu dingen aan het uitzoeken & weggooien laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie nog doen vandaag?? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie nog doen vandaag??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum