Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

+17
Snoes
Kabouter
annetje
Jezzie
Joli86
Sarah1985
Sjors
Arwyn
Lynn_
Oasis
Julia
Famke
Lotus
Xanna
Shisha
M_as
SleepingBeauty
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  SleepingBeauty do 17 feb 2011 - 6:23

Ik heb een studiedagje gehad...vermoeidend...
Maar wel leuk opzich!

Toen kwam er iemand voor de wasmachine, die was stuk maar is weer gemaakt Very Happy
net etengekookt en nu moet ik nog opruimen!! (manlief is er vandoor die moest nog wat regelen)
En ik heb geen zin meer en er wachten ook nog zo'n 3 wasmanden was op mij en nog een rekje vol was!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  M_as do 17 feb 2011 - 6:25

Ik had een hele rustige dag op het werk. Dat was lang geleden en erg fijn!
Straks trainen en dan slapen! Wel beetje saai, maarja.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 6:25

Het was saai en ik ga zo gelnagels zetten bij m`n eerste klant! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Shisha do 17 feb 2011 - 6:26

Ik zit ziek thuis, griepje. Dus ik heb vandaag alleen maar liggen slapen en op de bank gehangen.
Verder hebben ze vandaag de douchedeur en het bad geleverd en ze stonden al om 7u aan de deur! :shock: Geluk dat mijn vriend al op was maar ik vond het wel belachelijk vroeg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Xanna do 17 feb 2011 - 6:26

Ik lig al de hele dag voor pampus in bed met flinke hoofdpijn. Ik had hele plannen op mijn studievrije dag, maar daar heb ik natuurlijk niets van gebakken Wink

Ik ga zo even eten maken en moet nog één wasje draaien, dan is alle was weer weg. Verder vroeg slapen, aangezien ik morgen een aantal afspraken heb op de universiteit en meewerk aan EEG experiment (meten van hersenactiviteit) in het kader van wetenschappelijk onderzoek. Dus het zou fijn zijn als ik dan geen hoofdpijn meer heb! smile

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Lotus do 17 feb 2011 - 6:29

Mijn dag was lang, want ik was al om half twee 's nachts wakker. Ik heb vanochtend twee uur gesport. Vanmiddag had ik een bijeenkomst van de DGT zullen hebben die ik volg, maar ik werd gebeld dat de therapeut ziek was. Ben toen maar even de stad ingegaan. Ik heb verder veel op het forum rondgehangen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 6:31

Ik ben ziek thuis. Heb vandaag wat bank gehangen (slapen) heb hier af en toe wat gereageerd en heb op bed gelegen (slapen).

Vanavond gtst en widm kijken en daarna weer naar bed..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 6:32

_Donnaa schreef:Het was saai en ik ga zo gelnagels zetten bij m`n eerste klant! :-)
leuk zeg! Dat laatste!

Mijn dag was eigenlijkw el goed. Lekker gefietst in huis bezig geweest enzo.
De laatste tijd heb ik echt heel veel gewerkt. Was maar 1 dag in de week vrij :shock: En nu heb ik een aantal vrije dagen. Dan kan ik me zo verloren voelen.. Zo leeg.. Echt vreemd. Want het is prachtig weer, en ik onderneem wel wat dingen.
Vraag me dan echt af hoe mensen zonder werk hun dagen door komen?

Wat ik nog ga doen, met school bezig, zoontje op bed, hond uitlaten.. En ik denk mezelf los laten gaan op een zak borrelnootjes :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Famke do 17 feb 2011 - 6:36

Heerlijk! Donderdag is mijn vrije dag, en heb echt kunnen genieten van de zon.

's ochtends lekker gewandeld met mijn dochtertje en de eendjes gevoerd. De ramen gelapt, wasjes buiten op gehangen, bedden verschoond enz. En vanmiddag nog maar een keer gewandeld, was echt heerlijk!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Julia do 17 feb 2011 - 6:40

Wat een zieke mensen allemaal, beterschap! smile

Ik ben vandaag samen met mijn vriend wezen kijken naar een koophuis. Was een erg leuk huis, prachtige badkamer en keuken. Alleen iets klein, maar wel groot genoeg denk ik.
Vanavond ga ik lekker languit op de bank tv kijken en computeren. Stiekem alvast mijn tuin en huis inrichten laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Oasis do 17 feb 2011 - 6:42

Mijn dag was wel goed. Heb de morgen op school doorgebracht (echt goed hoe je dat kan missen als je hele dagen stage loopt!) en vanmiddag heb ik thuis een beetje opgeruimd en huiswerk gemaakt. Vanavond misschien bioscoop en anders filmpje kijken thuis!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Lynn_ do 17 feb 2011 - 6:48

Mijn dag was wel leuk. Nuttige en fijne dag gehad op het werk. Nu net gegeten en opgeruimd. Niet veel lannen meer voor vanavond. Heerlijk.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Arwyn do 17 feb 2011 - 6:49

Ik heb echt een heel rustig dagje gehad! Was vanochtend veels te vroeg wakker (6.20 ongeveer al). Heb even op de hometrainer gezeten, lekker gedoucht, m'n moeder was nog even langs gekomen om wat dingen terug te brengen, huisje een beetje opgeruimd en lekker de ramen open gehad, boek terug gebracht, boodschapjes gedaan en m'n vermiste fiets terug gevonden, yay!!
Verder niet zoveel gedaan, haha. Wat fotootjes gemaakt van wat dingen die ik wil verkopen, maar de laptop wil niet meewerken, dus dat schiet niet op, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 7:04

Ik zit nog op mijn werk en wil naar huuiiisss!

Leuk donnaa dat je dat gaat doen! ik zei bijna weer je oude naam haha. succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  SleepingBeauty do 17 feb 2011 - 7:07

WAt een zieke mensen, beterschap!!!

Heerlijk dat zonnetje jah!! Hoop dat ik morgen ook er lekker van kan genieten!
Mijn weekend is namelijk begonnen cheers
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Lynn_ do 17 feb 2011 - 7:08

Beterschap voor de zieken onder ons! Ik had het vorige week, bluuuuh. Niet fijn!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Sjors do 17 feb 2011 - 7:08

Niet zoveel gedaan vandaag, had een vrije dag. Beetje huishouden gedaan, boodschapjes en gekookt. Vanavond ook al niet veel, tv kijken (wie is de mol!). Beetje saaie dag dus..
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Sarah1985 do 17 feb 2011 - 7:16

Mijn dag begon al vroeg, had voor dat ik na mijn werk ging het beddengoed verschoond en gewassen, toen gewerkt tot 13u. Toen weer een was gedraaid. Ondertussen na de bloemenwinkel geweest had nog een kadobon van mijn verjaardag (vorig jaar juni) van mijn ouders. Die kopen altijd een bosje bloemen met mijn verjaardag maar mijn vader was toen doodziek en mijn moeder had toen nog z'n bon dus die gaf ze toen. Dus daar vandaag wat voor gekocht. 2 mooie kleine vaasjes met bloemen erin. Erg leuk

Toen ben ik thuis bezig geweest met de kast opruimen, 4 zakken kleding die wegkonden. Net weggebracht na een leger des heils bak.

En nu zit ik lekker op de bank rtl boulevard aan het kijken. Straks GTST en wie is de mol. En wie is de reisleider

O en ik heb al weekend heerlijk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Joli86 do 17 feb 2011 - 7:19

Vandaag een rustige dag gehad op het werk, was om 18.45 thuis, net gegeten, nu wat bank hangen en tv kijken... (alleen thuis, manlief komt pas rond 23.30 thuis ofzo...
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Jezzie do 17 feb 2011 - 7:34

Ik heb vandaag ook ziek in bed gelegen, geslapen, tv gekeken. Voel me nu wel weer goed eigenlijk. Heb net gedoucht, ga zo gtst kijken en daarna wie is de mol!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  annetje do 17 feb 2011 - 8:00

ik heb een redelijk lang dagje gehad, mijn schooldag bestond uit achter de laptop zitten. daarna heb ik gepoetst en daarna even snel het dorp in geweest.
nu nog leren en vroeg naar bed want morgen gaat de wekker weer rond half 6 / 6 uur.

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:04

Beterschap voor alle zieken!

Ik heb vandaag gewoon gewerkt en nu lig ik op de bank te staren naar een wasmand vol was die ik nog op moet vouwen. Verder even geen studie vanavond en wachten tot mijn vriend vrij is.

Niet zo'n boeiende dag dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Kabouter do 17 feb 2011 - 8:11

Ik heb het huis vandaag onder handen genomen (was hard nodig..en ben nog niet klaar) en vanavond is mijn vader hier komen eten en nu zitten we eerst Ajax te kijken en daarna kijken we PSV (mijn broertje proberen te spotten).
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:56

Ik heb vandaag een echte baaldag. Ik heb me nog niet zo down gevoeld in de zwangerschap, alles viel me zwaar vandaag. Heb gepoetst hier in huis, maar dat wil dus echt nauwelijks meer lukken, kan echt bijna niet meer bukken, doet onwijs zeer. Ik voel me hoogzwanger, maar moet officieel nog 8 weken, en daar baal ik van, hoe stom dat ook klinkt misschien.
Mijn zus en vriendin zijn deze week bevallen, en dan zou ik de tijd wel een paar weken vooruit willen zetten.

Gesleep met de 2 oudsten was ik ook spuugzat vandaag, kon ze de auto nauwelijks meer in krijgen. Ik wil niet boos worden, maar word het dan toch, omdat ik me gewoon rot voel.
Ze liggen nu lekker op bed, en ik heb nu even tijd voor mezelf, maar kan er al weer tegenop zien dat ik morgen weer naar het ziekenhuis moet, en weer zo moet slepen met de kinderen, en ze zijn nog wel zo lief! Loop van de ene kamer naar de andere elke week, en dan dat gereis.

Kortom, heb echt een rotdag! Sad Hoop echt dat ik me morgen weer wat beter voel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:06

_MamaRosa_ schreef:

Kortom, heb echt een rotdag! Sad Hoop echt dat ik me morgen weer wat beter voel!
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum