DagCafé
+14
TwistedAngel
Jade
Toet
Snoopy
Suus
Rush
Lejow
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
VeryCherry
Alex
Sjaantje
Erin
18 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Ik merk het aan je posts. Kun je niet iets leuks gaan doen. Iets waar je blij van wordt. Beetje lief zijn voor jezelf.VeryCherry schreef:Oh ja? Waar zag je dan? Ik weet nog steeds niet of ik hem ga verven. Ik wil sowieso eerst nieuwe stoelen. Erger me kapot aan die krengen die er nu staan.
Bah, ben echt chagrijnig. NIET LEUK!!
Gast- Gast
jeetje wat een gedoe dan zeg. Hopelijk valt het mee en hoeft er geen nieuw stroompunt gelegd te worden.
Gast- Gast
Reva schreef:Oooh, je hebt het over echt klussen ipv forumklussen!
bij forumklussen moet ik me het "poging tot het maken van een kindje" voorstellen? Nee, dat noem ik geen klussen:P
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Zie nu een heel raar beeld voor me van twee mensen die even de muur in de woonkamer eruit klussenReva schreef:Oooh, je hebt het over echt klussen ipv forumklussen!
Laatst aangepast door Smikkell op di 13 maa 2012 - 22:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zelda schreef: VC! Dan hoop ik extra hard dat de Giveaway van ILV jouw kant op komt.
Ze moeten haar gewoon als reclamemodel gebruiken
Gast- Gast
Dankje Zelda Dat zou inderdaad leuk zijn, als ik is een keer iets win. Zou op dit moment al blij zijn met een bos bloemen of zo.
Ik heb geen flauw idee wat ik kan doen. Ja, afwassen en de was doen. Moet zo N ook weer uit school halen en eigenlijk ook boodschappen doen. Maar de moed zakt me al in de schoenen bij het idee.
Ik heb geen flauw idee wat ik kan doen. Ja, afwassen en de was doen. Moet zo N ook weer uit school halen en eigenlijk ook boodschappen doen. Maar de moed zakt me al in de schoenen bij het idee.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Zelda schreef: VC! Dan hoop ik extra hard dat de Giveaway van ILV jouw kant op komt.
Whahaha, ik wil niet alle kleding dragen hoor. Die broeken die ze nu hebben bij de Giveaway vind ik echt niet mooi
Nee ik ook niet, aardappelzakken, whaha.VeryCherry schreef:Reva schreef:Zelda schreef: VC! Dan hoop ik extra hard dat de Giveaway van ILV jouw kant op komt.
Whahaha, ik wil niet alle kleding dragen hoor. Die broeken die ze nu hebben bij de Giveaway vind ik echt niet mooi
Gast- Gast
Jade- Ratel
heeeel veel werk. Maar ik denk dat het heeel mooi wordt als alles straks lekker strak en wit is!
Jade- Ratel
Dat zal veel mooier zijn Jade
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ik zie nu een clip op TV met Madonna en Nicki Minaj...hmm vreemde combi.
Ik vind beide verschrikkelijk, die combi lijkt me dodelijk.
Haha ja ik ook, de clip was al verschrikkelijk maar het liedje zo mogelijk nog meer.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Ik zie nu een clip op TV met Madonna en Nicki Minaj...hmm vreemde combi.
Ik vind beide verschrikkelijk, die combi lijkt me dodelijk.
Gast- Gast
Lol, ik zie nu een clip van Ed Sheeran waarvan ik dacht HUH?? Dat is toch Ron Weasly van Harry Potter?
Edit: dat is Ron Weasly in de clip
Edit: dat is Ron Weasly in de clip
Laatst aangepast door Zelda op di 13 maa 2012 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Om precies te zijn staat er naast mij:
* 1.5 liter groene thee
* 0.5 liter rooiboos
* 1.5 liter water
* kopje Nespresso
Idem.
Gast- Gast