Zwangerschapsfotoshoot
+6
moepie
Roodkapje
Lejow
Laced
PapillonRose
PiP
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwangerschapsfotoshoot
Zomersproetjes schreef:Ik adviseer altijd aan mijn 'zwangere' klanten tussen de 30 en 34 weken. Je buik is dan op z'n mooist (buik zit dan nog wat hoger). Het leukste is persoonlijke spulletjes (maar de meeste fotograven hebben ook altijd wel standaard attributen in de studio). Maar de persoonlijke touch maakt de foto .
Over slechts 24weken zo'n beetje komen we bij je! hihihi (we hebben er nog wel contact natuurlijk over tegen die tijd)
Gast- Gast
@chococupcake: en al wat gehoord? Ben benieuwd!
@ Anniej: Ik heb er ook zin in! We gaan er iets prachtigs van maken :-D (en dan kan T. en Y. elkaar eindelijk ontmoeten, mijn aanstaande schoondochter ;-p), hihi. Maar eerst moet die buik nog even flink groeien ;-).
@ Anniej: Ik heb er ook zin in! We gaan er iets prachtigs van maken :-D (en dan kan T. en Y. elkaar eindelijk ontmoeten, mijn aanstaande schoondochter ;-p), hihi. Maar eerst moet die buik nog even flink groeien ;-).
Gast- Gast
Nee, helaas nog niet Zomersproetjes! Wacht morgen nog even af, en anders bel ik zelf wel even. Komt vast goed
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb met 34w een shoot gehad, samen met mn vriend. We hebben 100,- betaald en kregen een cd-r met zo'n 560 foto's. Ik denk dat er bijna 150 genomen zijn en die zijn allemaal bewerkt qua kleur (zwartwit, sepia, zwartwit met kleuraccenten enz).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ik heb met 34w een shoot gehad, samen met mn vriend. We hebben 100,- betaald en kregen een cd-r met zo'n 560 foto's. Ik denk dat er bijna 150 genomen zijn en die zijn allemaal bewerkt qua kleur (zwartwit, sepia, zwartwit met kleuraccenten enz).
Dan heb je heel wat foto's!!
Ik kom echt pakkertjes tegen voor dezelfde prijs waarbinnen dan 10 foto's krijgt ofzo, die zijn dan bewerkt..
Waar ben jij geweest?
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Zomersproetjes schreef:@chococupcake: en al wat gehoord? Ben benieuwd!
Hahahahaha! Tuurlijk mag je je toekomstige schoondochter ontmoeten!! En ik mijn toekomstige schoonzoon!!!
Het groeit al a ardig!
Gast- Gast
@ Teddyaapje, dan heeft de fotograaf een flinke kluif aan jouw opdracht gehad, my god zo veel foto's bewerkt! Zitten er dan niet heel veel dubbele tussen?
Ik bewerk altijd ongeveer 20 foto's. Ze krijgen dan altijdL bewerkte kleuren, zwart wit, een aantal met kleuraccenten en een aantal met teksten. Alleen dat al is een hoop werk en zit meestal wel wat uurtjes werk in.
@ all: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie zwangerschapsfoto's (voor diegene die dat heeft laten doen.).
Ik bewerk altijd ongeveer 20 foto's. Ze krijgen dan altijdL bewerkte kleuren, zwart wit, een aantal met kleuraccenten en een aantal met teksten. Alleen dat al is een hoop werk en zit meestal wel wat uurtjes werk in.
@ all: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie zwangerschapsfoto's (voor diegene die dat heeft laten doen.).
Gast- Gast
Hier 1 foto van mijn foto's van mijn zwangerschap.
Niet quoten, haal hem straks weer weg.
De foto's zijn genomen de avond voor de bevalling begon. Dus had niet later moeten zijn
Niet quoten, haal hem straks weer weg.
De foto's zijn genomen de avond voor de bevalling begon. Dus had niet later moeten zijn
Laatst aangepast door mama2be op do 15 maa 2012 - 5:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh ja we hebben niks betaald voor de foto's, is door een bekende gedaan
Gast- Gast
mama2be schreef:Oh ja we hebben niks betaald voor de foto's, is door een bekende gedaan
Mooi hoor.. ik heb foto's van mijn 2e zwangerschap met 32 weken, gemaakt door mijn man op het podium van zijn werk.
Ik en mini M.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Heb op deze pc alleen 2 fotos staan van mn zwangerschap van T:
*weg*
Tijdens de zwangerschap van M ook fotos laten maken.
Alleen staan niet op de pc hier.
Mn zusje is fotograaf en heeft ze gemaakt. Heb er niks voor hoeven betalen.
*weg*
Tijdens de zwangerschap van M ook fotos laten maken.
Alleen staan niet op de pc hier.
Mn zusje is fotograaf en heeft ze gemaakt. Heb er niks voor hoeven betalen.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op do 15 maa 2012 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn man en ik hebben zojuist een zwangerschapsfotoshoot laten doen.
Het was super leuk en we zijn erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Wij betalen trouwens 60 euro en krijgen daarvoor 3 afdrukken en alle foto's bewerkt op dvd.
Het was super leuk en we zijn erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Wij betalen trouwens 60 euro en krijgen daarvoor 3 afdrukken en alle foto's bewerkt op dvd.
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Ieniemienie: Dat tongetje doet mijn dochter ook vaak als ze druk bezig is
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind deze foto`s mooi van de fotograaf uit optie 2 (openingspost)
Vind jouw idee trouwens ook erg leuk Ieniemienie!
Ook wel een handig iets om achter de hand te houden als ze niet wil meewerken, ze vindt verven namelijk geweldig!
Vind jouw idee trouwens ook erg leuk Ieniemienie!
Ook wel een handig iets om achter de hand te houden als ze niet wil meewerken, ze vindt verven namelijk geweldig!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Haha ja dat tongetje! Dat past zo bij haar. Daarom vind ik de foto zo leuk!PiP schreef:Ieniemienie: Dat tongetje doet mijn dochter ook vaak als ze druk bezig is
Haha maar idd verder vertikte ze het om mee te werken. Dit was mn laatste hoop haha!
Heb wel meer fotos maar daar straalt vanaf dat ze t niet echt heel veel zin in had haha!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: