Zwangerschapsfotoshoot fototopic! :)
+18
Schism
Elvie_
Aimee
Floor
Twellie
schuddebuikje
Annemoontje
CCC
Alex
PapillonRose
Mysterious
Mida4you
Lejow
meisje
Océane
Kat1980
PiP
Teddyaapje
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zwangerschapsfotoshoot fototopic! :)
Aangezien het vorige topic al weer van een hele tijd terug is, tijd voor een nieuwe! Wij hebben vanochtend de foto's gekregen van onze fotoshoot. Hieronder een kleine selectie! Wie volgt?
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door _Nera_ op zo 14 okt 2012 - 4:46; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Zwangerschapsfotoshoot fototopic! :)
Mooie foto's Nera! En wat heb je een bescheiden buikje voor 37w, of lijkt dat maar zo?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Zoiets had ik ook met 37 wekenTeddyaapje schreef:Mooie foto's Nera! En wat heb je een bescheiden buikje voor 37w, of lijkt dat maar zo?
Mooie foto's!!
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Zoiets had ik ook met 37 wekenTeddyaapje schreef:Mooie foto's Nera! En wat heb je een bescheiden buikje voor 37w, of lijkt dat maar zo?
Mooie foto's!!
Thanks! En ik was hier 36 weken, maar bescheiden is het zeker!
Gast- Gast
Erg mooie foto`s Nera!!
Ik zal er ook eens wat plaatsen.
Ik zal er ook eens wat plaatsen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Umh, hoeveel mag ik er plaatsen? Ach het is een zwangerschapsfotoshoottopic
*Niet quoten*
*Niet quoten*
*Niet quoten*
*Niet quoten*
PiP- Ratel
Nera en Pip: Wat een mooie foto's!
Ik heb eigenlijk best wel spijt dat ik geen professionele foto's heb laten maken tijdens mijn zwangerschappen
Ik heb eigenlijk best wel spijt dat ik geen professionele foto's heb laten maken tijdens mijn zwangerschappen
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Wow wat mooi meiden! Door wie heb jij ze laten maken Pip? Ik ben bang dat ik eigenlijk al te laat ben voor zo'n shoot, jammer aangezien ik hoogstwaarschijnlijk niet nog een keer zwanger zal zijn. Maar er was geen tijd voor tussen het varen door
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuke foto's
Pip, die van jouw dochter zijn echt heel leuk!
Pip, die van jouw dochter zijn echt heel leuk!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Aquala, stuur Oreo even een PBtje anders!
Zij doet ook zwangerschapsshoots en ik had begrepen van haar dat rond 37 weken de buik juist op zijn (haar?) mooist is!
Misschien kan je nog tussendoor even terecht?
Zij doet ook zwangerschapsshoots en ik had begrepen van haar dat rond 37 weken de buik juist op zijn (haar?) mooist is!
Misschien kan je nog tussendoor even terecht?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja maar we zijn nog steeds aan het varen, pas vanaf woensdag of donderdag zou ik pas kunnen, dan ben ik de 38 weken al gepasseerd, mijn buik is nu al niet mooi meer (strepen, gespannen, hangt laag)... Ik zal wel kijken, maar het zal wel niks meer worden. Wil haar ook niet tot last zijn en aan boord kan je geen mooie foto's maken binnen, is gauw te donker...
Océane- Prater
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Aquala schreef:Ja maar we zijn nog steeds aan het varen, pas vanaf woensdag of donderdag zou ik pas kunnen, dan ben ik de 38 weken al gepasseerd, mijn buik is nu al niet mooi meer (strepen, gespannen, hangt laag)... Ik zal wel kijken, maar het zal wel niks meer worden. Wil haar ook niet tot last zijn en aan boord kan je geen mooie foto's maken binnen, is gauw te donker...
Aquala, ik ben boten gewend hoor en zolang jij ruimte hebt, neem ik mijn set en lampen mee en maak ik foto's. No worries of het donker is of niet! Oh, en strepen haal je weg met photoshop
Gast- Gast
Oreo, heb je ook een website? en zo ja, mag ik de link ( via pm)? vind ik leuk om te zien.
wat gaaf die foto's! ik vind die met de strik erg leuk van Neva als ik het goed zeg.
Die van Pip (toch?) met dat hartje met muisjes vind ik echt heel leuk! ook leuk voor een geboorte kaartje trouwens!
en die van Mirjam met het eendje vind ik ook echt heel leuk.
De overige natuurlijk ook maar deze vind ik zo leuk bedacht@!
wat gaaf die foto's! ik vind die met de strik erg leuk van Neva als ik het goed zeg.
Die van Pip (toch?) met dat hartje met muisjes vind ik echt heel leuk! ook leuk voor een geboorte kaartje trouwens!
en die van Mirjam met het eendje vind ik ook echt heel leuk.
De overige natuurlijk ook maar deze vind ik zo leuk bedacht@!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Pm!Mysterious schreef:Oreo, heb je ook een website? en zo ja, mag ik de link ( via pm)? vind ik leuk om te zien.
Gast- Gast
Wat een mooie foto's!
Ik wil zoiets ook laten doen mocht ik ooit zwanger zijn.
En PIP die van jou dochter vind ik echt prachtig! Echt op het juiste moment genomen die foto's Heel mooi!
Ik wil zoiets ook laten doen mocht ik ooit zwanger zijn.
En PIP die van jou dochter vind ik echt prachtig! Echt op het juiste moment genomen die foto's Heel mooi!
Gast- Gast
Leuk Oreo, ik ga gelijk kijken!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Oreo: Je hebt PM
Océane- Prater
Prachtige foto's meiden! De mijne heb ik niet op deze pc, staan op cd-rom. Nog wel even eentje van facebook geplukt:
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn buik zit ook vol met strepen hoor, op de foto's is het nog wel wat te zien. De 1 is meer geshopt dan de ander. Ik ben nu 40+, maar ik denk dat mijn buik nog best op de foto zou kunnen (over de strepen niet gesproken).
Ik heb ze laten maken door www.awt-fotografie.nl destijds stond er nog niks over zwangerschapsfotografie op, ik was de 2e bij haar.
Ze woont in Ermelo, maar komt ook aan huis. Prijs zal je haar zelf moeten vragen, had namelijk een vriendenprijsje...
Ik heb ze laten maken door www.awt-fotografie.nl destijds stond er nog niks over zwangerschapsfotografie op, ik was de 2e bij haar.
Ze woont in Ermelo, maar komt ook aan huis. Prijs zal je haar zelf moeten vragen, had namelijk een vriendenprijsje...
PiP- Ratel
Dames, wat leuk om jullie zwangerschap fotoshoot foto's te zien
Hierbij die van mij (zelf gemaakt) :
Wat kan ik mij moeilijk voorstellen dat mijn buik zo groot en dik is geweest en dat daar onze T. 9 maanden lang in heeft gezeten.
*weg***
Hierbij die van mij (zelf gemaakt) :
Wat kan ik mij moeilijk voorstellen dat mijn buik zo groot en dik is geweest en dat daar onze T. 9 maanden lang in heeft gezeten.
*weg***
Laatst aangepast door Zomersproetjes op wo 15 aug 2012 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooie foto's meiden!! Jammer dat ik het nooit gedaan heb. Ik vind alleen die foto's waar mensen die doeken om de buik hebben (zoals Mirjam4you geloof ik) nooit mooi.
Gast- Gast
Gemaakt door Oreo! Eerste zwangerschapsshoot, geloof ik?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: