Zwangerschapsfotoshoot
+4
Pien
Roodkapje
sanne-84
Snoes
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsfotoshoot
Wie heeft er hier een zwangerschapsfotoshoot gedaan? Waar hebben jullie dit laten doen en mag ik vragen hoeveel jullie hieraan kwijt waren?
Ik twijfel enorm of ik het wel/niet wil laten doen, dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen/reacties.
Ik twijfel enorm of ik het wel/niet wil laten doen, dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen/reacties.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwangerschapsfotoshoot
Hier heb je niet heel veel aan, maar zou het ook zo graag willen doen! Alleen zou ik ook een shoot willen als de uk net geboren is. Tzt eens informeren bij de fotograaf die ook bij onze bruiloft aanwezig was (is een hobbyist, dus niet al te duur)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Bij de laatste zwangerschap heb ik het laten doen. Ik ging bij een fotografe die ik ken van vroeger en die shoot is 40 euro. Het is in een kleinschalige studio bij haar in huis en je hebt binnen een dag of 2 je bewerkte foto's in je email. Dezelfde dag krijg je er een paar al als voorproefje. Echt heel leuk en was ontzettend tevreden met het resultaat. We moeten ook een beetje op het budget letten met 4 kleintjes en kon me echt geen 150 euro of meer veroorloven voor een paar foto's.
We zijn ook met J. vorige week bij haar op newbornshoot geweest. Ook 40 euro en binnen een dag alle foto's binnen. Ze zijn nu zelfs al afgedrukt en in huis om in het album te plakken. Ik was echt heel tevreden en over een halfjaar ofzo gaan we weer voor een shoot, maar dan met alle 4 de kids!
enne... doen hoor! Dalijk is je buik weg en kan het niet meer Ik vind het fijn dat ik op tijd de foto's heb laten maken ( 25 wk al, zou met 35 weer gaan... ) maar dat heb ik nooit gered...
We zijn ook met J. vorige week bij haar op newbornshoot geweest. Ook 40 euro en binnen een dag alle foto's binnen. Ze zijn nu zelfs al afgedrukt en in huis om in het album te plakken. Ik was echt heel tevreden en over een halfjaar ofzo gaan we weer voor een shoot, maar dan met alle 4 de kids!
enne... doen hoor! Dalijk is je buik weg en kan het niet meer Ik vind het fijn dat ik op tijd de foto's heb laten maken ( 25 wk al, zou met 35 weer gaan... ) maar dat heb ik nooit gered...
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Zeker doen... Ik heb zo´n spijt dat ik het niet gedaan heb!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb het bij iemand gedaan die het als hobby erbij doet en die ik via via ken. Het kostte me 15 euro, daar kreeg ik dan een dvd voor met ongeveer 20 foto's, waaronder een aantal bewerkte. Normaal is het wel duurder, maar ik kon toen niet zo lang staan, dus de hele shoot heeft nog geen halfuurtje geduurd. Shoot heb ik gedaan met 36 weken.
Gast- Gast
Leuk! zeker doen ja .
Ik kende een vrouw via mijn werk die fotograaf is en bij haar heb ik het laten doen.
Ben erg tevreden over het resultaat en 1 foto hangt op de kamer van mijn zoontje, was volgens mij 50,- kwijt voor 2 foto's van 13x19 en 1 30x40 uit mijn hoofd. had zelf nog een foto bijbesteld dus was wel meer kwijt dan 50,-
Ik kende een vrouw via mijn werk die fotograaf is en bij haar heb ik het laten doen.
Ben erg tevreden over het resultaat en 1 foto hangt op de kamer van mijn zoontje, was volgens mij 50,- kwijt voor 2 foto's van 13x19 en 1 30x40 uit mijn hoofd. had zelf nog een foto bijbesteld dus was wel meer kwijt dan 50,-
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het niet gedaan. Dat vind ik achteraf wel jammer. Ik heb een wel een shoot gedaan met mijn dochter toen ze 5 weken oud was. De shoot zelf duurde zo'n 2 uur (inclusief even koffie drinken tussendoor) en kostte € 35,00. Dat viel op zich reuze mee, maar... we hebben de foto's wel digitaal gekregen, maar dan in verkleinde vorm (ofzo), zodat we ze niet zelf kunnen laten afdrukken. Het laten afdrukken van een paar foto's + lijstjes, heeft ons nog ruim € 400 gekost. Moet er dan wel bij zeggen, dan ik één foto (vergelijkbaar met m'n avatar) heb laten afdrukken op plexiglas in groot formaat, dat was de grootste kostenpost.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga het nog doen! Heb een bon gekregen bij de pretecho afgelopen week, 15%korting waardoor we nu uitkomen op 85,- ben er nu inmiddels druk mee aan het sparen.
Gast- Gast
Ik weet wel iemand die het doet. Je krijgt daarna de foto's mee op dvd (wat dus niet veel fotografen doen) Bij haar heb ik ook foto's van S. laten maken. oa die foto op canvas die in de woonkamer hangt. Als je wil wil ik haar site wel even mailen? Ze woont in Eindhoven
Gast- Gast
Razz, je mag de site zeker wel even pm'en. Ik was via google al op zoek gegaan naar fotografen, maar nog niet zo gemakkelijk te vinden. Fotografen genoeg, maar de foto's op hun website spreken me vaak al niet aan.
Snoes- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:Ik weet wel iemand die het doet. Je krijgt daarna de foto's mee op dvd (wat dus niet veel fotografen doen) Bij haar heb ik ook foto's van S. laten maken. oa die foto op canvas die in de woonkamer hangt. Als je wil wil ik haar site wel even mailen? Ze woont in Eindhoven
Oh razz, nu ben ik wel benieuwd wie dat is (ik heb nl. onze foto's ook laten maken door een fotograaf uit Eindhoven).
Ik heb zowel een zwangerschaps- als een newbornshoot laten maken. Ik ben er super enthousiast over! Ik kreeg een cd mee naar huis met heel veel foto's erop en een x aantal bewerkt.
Laatst aangepast door Laced op do 16 aug 2012 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Pien schreef:Zeker doen... Ik heb zo´n spijt dat ik het niet gedaan heb!!
Dikke vette + 1!!!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Razz,kun je me ook pm-en??
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Jij woont toch ook omgeving E.indhoven he? Als je wil, mag je mij ook wel de site doorsturen.Laced schreef:Razz_ schreef:Ik weet wel iemand die het doet. Je krijgt daarna de foto's mee op dvd (wat dus niet veel fotografen doen) Bij haar heb ik ook foto's van S. laten maken. oa die foto op canvas die in de woonkamer hangt. Als je wil wil ik haar site wel even mailen? Ze woont in Eindhoven
Oh razz, nu ben ik wel benieuwd wie dat is (ik heb nl. onze foto's ook laten maken door een fotograaf uit Eindhoven).
Ik heb zowel een zwangerschaps- als een newbornshoot laten maken. Ik ben er super enthousiast over! Ik kreeg een cd mee naar huis met heel veel foto's erop en een x aantal bewerkt.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: