Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

+5
Curious
Antibes
mzcharlotte
Monte
SleepingBeauty
9 plaatsers

Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  SleepingBeauty zo 11 maa 2012 - 6:50

Ik loop soms zo te twijfelen moet ik het doen/ niet doen...
Nu zag ik dat de datum is verlopen. Wat zouden jullie doen?
Ik heb er nu wel een beetje spijt van het niet gedaan te hebben...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Monte zo 11 maa 2012 - 6:53

Ik zou het nog wel doen(ik heb het al eens gedaan), aangezien het vrijdag was en ze in het weekend niets doen/verwerken. Waarschijnlijk gaan ze er morgen of later pas naar kijken en dan kan die van jou er misschien nog wel bij. Ik zou in de mail zetten dat je het vandaag pas hebt gezien maar erg enthousiast bent en hoop dat ze je sollicitatie nog willen meenemen in de procedure. Nee heb je, ja kun je krijgen
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  mzcharlotte zo 11 maa 2012 - 7:06

Doen!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Antibes zo 11 maa 2012 - 7:06

Lijkt me een typisch geval van "nee heb je, ja kun je krijgen".. Ik zou dus zeggen, gewoon proberen!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Curious zo 11 maa 2012 - 7:19

Doen! Nooit geschoten is altijd mis...

En daarnaast was de 9e afgelopen vrijdag, en in t weekend lezen ze hun brieven toch niet waarschijnlijk?!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Susan zo 11 maa 2012 - 7:19

Dat was afgelopen vrijdag, toch? Ja, dan zou ik het wel doen. Desnoods zet je erin dat je de vacature pas op het laatste moment hebt gezien en dat je weet dat de sluitingsdatum al is verstreken, maar dat je zo enthousiast was dat je alsnog wilde reageren. Leugentje om bestwil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Snoopy zo 11 maa 2012 - 11:54

Heb ik ook wel eens gedaan en nog uitgenodigd voor een gesprek ook!

In de brief er niks over genoemd, maar in de begeleidende mail gezet dat ik de vacature nu pas zag, weet dat de sluitingsdatum voorbij is, maar aangezien de vacature nog online staat ik hoop dat ik nog mee kan in de procedure.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Caulfield zo 11 maa 2012 - 21:15

Ik zou het ook doen, en van de gelegenheid gebruik maken deze ochtend even te bellen - altijd een goed idee- om te vragen of het nog kan en je enthousiasme kenbaar te maken. Je brief en CV heb je vast al liggen.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Filoria ma 12 maa 2012 - 2:29

Ik zou eerst even bellen! Hebben ze meteen je stem gehoord en je enthousiasme, dat is alleen maar positief.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:46

Ik zou ze bellen dat je nu op deze vacature stuit, dat je er erg enthousiast over bent en of je er nog op kunt solliciteren. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent en of je je tijd niet beter kunt besteden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3? Empty Re: Nog solliciteren op een vacature met sluitingsdatum 9/3?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum