Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 1:38

Zie net dat mijn jongens op hun buikjes onder de vlekjes zitten. Ze zijn totaal niet ziek, niet warm, eten goed en zijn vrolijk.

Maar wat is wat en hoe herken je het? En wanneer trek je aan de bel?

Vind dat best lastig met vlekjes, het kan natuurlijk onschuldige warmte uitslag tot symptomen van serieuze problemen zijn, hoe maak je dat onderscheid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Printje zo 11 maa 2012 - 1:41

Mijn huisarts zegt altijd da tje moet kijken of je ze weg kunt duwen zeg maar. Bijv met je vinger erover heen en kijken of het eventjes verdwijnt. Wanneer dat zo is is het vrijwel altijd onschuldig. Wanneer je ze echter niet kan wegduwen zou ik wel eventjes bellen, zo zegt mijn huisarts het dus altijd.

Kan het niet zijn van bijv. nieuwe wasverzachter oid
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Susan zo 11 maa 2012 - 1:53

Yrsa heeft dat een keer gehad, toen was het een schimmelinfectie van de huid. Ze heeft er toen een zalfje tegen gekregen en toen was het vrij snel weg. De vlekjes voelden toen wel een beetje ruw aan.

Verder, wat Printje zegt dus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 1:55

Nee, ik gebruik niks anders als anders. En dan zou het overal moeten zitten.

Misschien doordat het warmer is een reactie, maak me geen zorgen op het moment, maar vroeg me wel af hoe het ook alweer zit...

Het is ook niet ruw trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Printje zo 11 maa 2012 - 2:04

Heb je al geprobeerd het weg te duwen dan?

En, ook volgens mijn huisarts, hoeft het bij een eventuele reactie op wasmiddel niet zo te zijn dat de huid overal reageert.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 2:06

Ze slapen nu, zag het met verschonen op hun buik. Zal straks als ze wakker zijn er weer goed naar kijken.

De 5e en 6e ziekte geeft ook vlekjes toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Tania zo 11 maa 2012 - 2:12

Als je wil kijken of de vlekjes weg te duwen zijn, is het ook makkelijk om een glas te gebruiken dan kun je door de bodem zien of ze weg trekken of niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Coco zo 11 maa 2012 - 2:13

Wilde dit net openen, mijn dochtertje heeft ook allemaal vlekjes op haar buik. Ze lijkt verder ook geen last te hebben.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 2:16

Nois schreef:Wilde dit net openen, mijn dochtertje heeft ook allemaal vlekjes op haar buik. Ze lijkt verder ook geen last te hebben.
Zou het de 'warmte' zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 2:37

Stofzuiger schreef:Ze slapen nu, zag het met verschonen op hun buik. Zal straks als ze wakker zijn er weer goed naar kijken.

De 5e en 6e ziekte geeft ook vlekjes toch?


5e en 6e ziekte geven inderdaad vlekjes, maar van de 6e ziekte zijn ze echt héél ziek, 5e ziekte begint met 3 dagen verhoging en op de 4e ontstaan vlekjes. Zijn echt heel veel lichtrode vlekjes, met name op de romp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 2:41

Oke, dan zal dat het niet zijn. Ze zijn totaal niet ziek.

Heb ze niet getempt, maar voelen ook niet warm aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 5:16

Mmmm... Hetb zijn nu meer pukkeltjes als vlekjes, van de warmte?

Smeer ze wel sinds een paar dagen met Natusan Bedtime Baby Oil omdat ze een drogere huid kregen, misschien komt het daarvan? Al is het dan vreemd dat ze opeens allebei na een paar dagen pas reageren.
Nu maar lekker in de Neutral gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit het ook alweer met vlekjes? Empty Re: Hoe zit het ook alweer met vlekjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum