Tips voor m'n moeders verjaardag
+4
Minx
SoGood
Joli86
Davinia
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips voor m'n moeders verjaardag
Mijn moeder wordt in mei 50 jaar. Ik zat al een tijdje na te denken om er voor haar een super dag van te maken, vooral na alles wat ze voor mij gedaan heeft.
Helaas is haar moeder 2 weken geleden overleden en zit ze niet te wachten op een feestje geven. Maar omdat ze 50 jaar wordt en ook nog eens gewoon omdat ze het verdient na alles, wil ik haar toch een fijne dag geven. Normaal kwam m'n oma de hele dag, dus ze ziet erg op tegen haar verjaardag. Ook omdat ik dan het huis uit ben en ze dus bang is dat ze hele dag alleen zit.
Nu had ik bedacht om haar mee te nemen naar een beautyfarm. Ze roept al jaren dat het haar heerlijk lijkt om gemasseerd te worden ofzo, maar dat kan ze niet zelf betalen. Nu heb ik iets in de buurt gevonden waar we dan van 10 tot 5 heen kunnen en ze de hele dag verwend wordt met allerlei massages, gezichtsmasker, privé sauna, uitgebreide lunch, cleopatra bad (?) en tot slot helemaal opgemaakt wordt door een visagist.
Het leek me dus erg leuk om dit op haar verjaardag te doen, zodat we samen een leuke dag hebben en ze gewoon eventjes goed ontspant.
Maar ik zoek natuurlijk nog veel meer tips om deze dag leuk te maken! En hoe ik die dag het beste aan kan pakken, bijvoorbeeld vooraf zeggen waar we naar toe gaan of haar gewoon mee nemen ofzo?
Wie heeft er nog tips wat er op haar 50e verjaardag absoluut niet mag ontbreken?
Helaas is haar moeder 2 weken geleden overleden en zit ze niet te wachten op een feestje geven. Maar omdat ze 50 jaar wordt en ook nog eens gewoon omdat ze het verdient na alles, wil ik haar toch een fijne dag geven. Normaal kwam m'n oma de hele dag, dus ze ziet erg op tegen haar verjaardag. Ook omdat ik dan het huis uit ben en ze dus bang is dat ze hele dag alleen zit.
Nu had ik bedacht om haar mee te nemen naar een beautyfarm. Ze roept al jaren dat het haar heerlijk lijkt om gemasseerd te worden ofzo, maar dat kan ze niet zelf betalen. Nu heb ik iets in de buurt gevonden waar we dan van 10 tot 5 heen kunnen en ze de hele dag verwend wordt met allerlei massages, gezichtsmasker, privé sauna, uitgebreide lunch, cleopatra bad (?) en tot slot helemaal opgemaakt wordt door een visagist.
Het leek me dus erg leuk om dit op haar verjaardag te doen, zodat we samen een leuke dag hebben en ze gewoon eventjes goed ontspant.
Maar ik zoek natuurlijk nog veel meer tips om deze dag leuk te maken! En hoe ik die dag het beste aan kan pakken, bijvoorbeeld vooraf zeggen waar we naar toe gaan of haar gewoon mee nemen ofzo?
Wie heeft er nog tips wat er op haar 50e verjaardag absoluut niet mag ontbreken?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: Tips voor m'n moeders verjaardag
Wat je hebt bedacht hebt vind ik al een ontzettend leuk idee. Misschien zou je als afsluiter savonds nog gaan uit eten met personen die belangrijk zijn in haar leven.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Wat lief! Volgens mij heb je het al aardig voor elkaar zo.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Inderdaad is volgens mij een prima dag. Ik zou denk ik tegen haar zeggen dat ze niemand uit moet nodigen die dag. Dat jullie wat leuks gaan doen. Vervolgens ben je daar rond een uur of 8 met een mand vol met lekkers, als croissantjes en verse jus d'orange. Samen ontbijten dan stappen jullie in de auto/fiets, naar de beautyfarm en dan afsluiten met lekker eten met belangrijke mensen voor haar. Kan gewoon klein zijn. Dan denk ik dat zij een topdag heeft.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt als een super cadeau! Ik denk dat je moeder dit goed kan waarderen. En afsluiten met een etentje met dierbare lijkt me idd een leuk idee vooral omdat ze mooi wordt opgemaakt aan het einde van de beautydag.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Na afloop lekker uit eten en daarna met haar mee naar huis en bij haar blijven logeren, misschien eerst nog naar de bioscoop of een leuke film meenemen die jullie kunnen bekijken. Of na de beautyfarm meteen mee naar huis, thuis lekker eten bestellen en dan blijven logeren.
Het is wel een goed idee, volgens mij moet dit wel een heerlijke dag worden.
Het is wel een goed idee, volgens mij moet dit wel een heerlijke dag worden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wat lief van je zeg! Ik vind het heel leuk dat je haar daar mee naartoe neemt. Vind het idee van susan om daarna te gaan eten en naar de film oid ook een leuke aanvulling!
Gast- Gast
Ik heb precies hetzelfde gedaan . Ik stond op 7 uur 's ochtends op de stoep en heb samen met mijn vader en broer een ontbijtje gemaakt. Daarna is ze 'gewoon' gaan werken, op het werk hadden ze ook een grote verrassing voor haar. Toen heb ik haar om 11 uur opgehaald (wist ze niet) en hebben we mijn tante van het station opgehaald, met zn 3en naar de sauna geweest incl massages etc. Daarna naar huis, had mn broertje uitgebreid gekookt voor gezin + tante, oom en neef. 's Avonds waren de beste vrienden/familie geweest voor een borrel. Alles was een verrassing en ze vond het echt geweldig. Zeker doen dus!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik heb het met m'n broertje overlegd, maar die had z'n twijfels.
Hij vond het een ontzettend leuk idee, maar ik ben chronisch ziek. Ik weet dus eigenlijk niet van te voren of zo'n lange dag wel haalbaar is voor mij. En m'n broertje is dan bang dat m'n moeder zich niet kan ontspannen en niet kan genieten, omdat ze zich telkens zorgen maakt of ik het wel vol kan houden.
Zijn idee was dan ook om mijn moeder te sturen met haar beste vriendin.
En dat ik dan hier thuis ondertussen de boel ga versieren enzo en als het mooi weer is een bbq ga voorbereiden met m'n moeders beste vrienden.
Hij heeft ook wel beetje gelijk ja, want zo denkt m'n moeder, die maakt zich alleen maar zorgen om mij en dat is ook niet de bedoeling op zo'n dag. Maar andere kant is het wel leuker als we zo'n kado geven, dat ik dan zelf mee kan. Moet er eventjes goed over na denken dan.
Hij vond het een ontzettend leuk idee, maar ik ben chronisch ziek. Ik weet dus eigenlijk niet van te voren of zo'n lange dag wel haalbaar is voor mij. En m'n broertje is dan bang dat m'n moeder zich niet kan ontspannen en niet kan genieten, omdat ze zich telkens zorgen maakt of ik het wel vol kan houden.
Zijn idee was dan ook om mijn moeder te sturen met haar beste vriendin.
En dat ik dan hier thuis ondertussen de boel ga versieren enzo en als het mooi weer is een bbq ga voorbereiden met m'n moeders beste vrienden.
Hij heeft ook wel beetje gelijk ja, want zo denkt m'n moeder, die maakt zich alleen maar zorgen om mij en dat is ook niet de bedoeling op zo'n dag. Maar andere kant is het wel leuker als we zo'n kado geven, dat ik dan zelf mee kan. Moet er eventjes goed over na denken dan.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Wat leuk zeg!
Denk je dat je het zelf aan kan? Of heb je zelf ook je twijfels? Je komt er om te ontspannen natuurlijk. Ik zou gewoon even kijken of het haalbaar voor je is en zoja, gewoon lekker mee gaan!
Denk je dat je het zelf aan kan? Of heb je zelf ook je twijfels? Je komt er om te ontspannen natuurlijk. Ik zou gewoon even kijken of het haalbaar voor je is en zoja, gewoon lekker mee gaan!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
En als je nu met z'n 3tjes gaat?
Als het dan niet gaat kan jij naar huis en hoeft je moeder daar niet druk over te maken?
Als het dan niet gaat kan jij naar huis en hoeft je moeder daar niet druk over te maken?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» cadeautips voor moeders 50e verjaardag
» Nieuwe ideetjes voor moeders verjaardag..
» Zwangere meiden, doe mee met Moeders voor Moeders!
» Klaar met Moeders voor moeders
» Pregnyl en moeders voor moeders
» Nieuwe ideetjes voor moeders verjaardag..
» Zwangere meiden, doe mee met Moeders voor Moeders!
» Klaar met Moeders voor moeders
» Pregnyl en moeders voor moeders
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: