Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik zoek.. (help)

+3
Elliot
xxjojootjexx
rapa nui
7 plaatsers

Ga naar beneden

ik zoek.. (help) Empty ik zoek.. (help)

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:15

ik zoek iets voor op onze eettafel straks. De eettafel is 2.35m lang en een meter breed. Ik heb ooit eens een soort witte schaal gezien van ongeveer een meter lang en zo'n 30 cm breed. Zoiets zoek ik nu ook, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Zoeken op 'grote schaal' levert vooral grote ovenschalen op.

Iets anders wat goed staat op zo'n grote tafel mag ook (tafel is trouwens van RVS (onderstel) en belgisch hardsteen (blad)). De inrichting verder is strak en modern, vooral in wittinten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

ik zoek.. (help) Empty Re: ik zoek.. (help)

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:18

hier bij het tuincentrum hebben ze van die bloempotten in bootvorm (als je dan begrijpt wat ik bedoel) ook in het mooi glanzend wit. Misschien is dit een idee met planten o.i.d. erin

Bedoel deze vorm (de pot zelf is lelijk):
ik zoek.. (help) Images?q=tbn:ANd9GcSacptWNPE7dbBpZwtmsqAnaus5-QbadI4VXTFan6r_Sgl1bPgs

Gast
Gast

Bericht  rapa nui ma 5 nov 2012 - 4:26

Geen idee, maar loop eens allerlei bloemisten binnen. Ik zie daar vaak hele leuke dingen staan die waarschijnlijk ook wel op zo'n tafel kunnen en dan bedoel ik niet perse iets met bloemen en planten alhoewel dat misschien juist ook wel leuk is en de sfeer in de kamer niet iets levendiger en warmer maakt omdat de rest al strak en modern is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  xxjojootjexx ma 5 nov 2012 - 4:37

http://tuinland.nl/product/186067/ovaal-lachina

Zoiets?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:38

Lily schreef:hier bij het tuincentrum hebben ze van die bloempotten in bootvorm (als je dan begrijpt wat ik bedoel) ook in het mooi glanzend wit. Misschien is dit een idee met planten o.i.d. erin

Bedoel deze vorm (de pot zelf is lelijk):
ik zoek.. (help) Images?q=tbn:ANd9GcSacptWNPE7dbBpZwtmsqAnaus5-QbadI4VXTFan6r_Sgl1bPgs

ja, dat idee, maar dan niet zo'n verweerde look, gewoon in strak wit.

bloemist hier ben ik al geweest, maar die had niet wat ik zocht. Groter tuincentrum kunnen we nog wel proberen. Eind van de maand willen we sowieso naar een tuincentrum voor kerstspullen, kunnen we direct even kijken of ze zoiets hebben staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:38

xxjojootjexx schreef:http://tuinland.nl/product/186067/ovaal-lachina

Zoiets?

ja, zoiets, maar dan groter/langer.

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 5 nov 2012 - 4:43

Kijk eens bij tuincentra! Wij hebben hier de Ranzijn en Het Oosten en daar hebben ze heel veel van dat soort potten, in verschillende maten. Ik wil ook wel even voor je kijken van 't weekend hoor, maar ik woon niet echt bij je in de buurt dus ik weet niet of het zinvol is Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:46

hier bij het tuincentrum weet ik 100% zeker dat ze `m hebben staan. Dus waarschijnlijk hebben andere tuincentra dit ook.

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 5 nov 2012 - 5:10

een vaas met 2 goudvissen vind ik ook leuk!
echte oranje goudvissen en dan een beetje groen er bij...
of dat op de hoek van jullie kookeiland.

Ik wil wel mee naar de intratuin, is vast ook leuk voor de dametjes nu met al die kerstspullen Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 10:21

kwak schreef:een vaas met 2 goudvissen vind ik ook leuk!

Ik wil wel mee naar de intratuin, is vast ook leuk voor de dametjes nu met al die kerstspullen Wink

vissen in een lange hoge vaas is niet goed he Wink

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 nov 2012 - 1:45

Moet je wat kwijt soms? Laughing
Ik zou nooit vissen nemen, steeds schoonmaken en ze kunnen alleen rondjes zwemmen.
Enne, ik zou inderdaad even naar intratuin gaan. Ze hebben er al kerstspullen Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Paper Crown di 6 nov 2012 - 1:52

Mijn tafel is 220cm dus iets korter maar misschien kan je beter 2 kleine dingen op tafel zetten ivm gewicht en wegzetten als jullie gaan eten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  kwak di 6 nov 2012 - 8:16

Viva schreef:

Moet je wat kwijt soms? Laughing
Ik zou nooit vissen nemen, steeds schoonmaken en ze kunnen alleen rondjes zwemmen.
Enne, ik zou inderdaad even naar intratuin gaan. Ze hebben er al kerstspullen Wink

whaha.. wij hebben geen vissen. wel gehad ooit in ons oude huis.
Ik vind dat altijd wel leuk staan maar ja, beter van niet hier in huis want ik krijg ook cactussen dood dus een vis vind ik zielig Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 8:20

Paper Crown schreef:Mijn tafel is 220cm dus iets korter maar misschien kan je beter 2 kleine dingen op tafel zetten ivm gewicht en wegzetten als jullie gaan eten.

in het hele huis zijn wij voor mooi gegaan boven praktisch, dus nu ook ik zoek.. (help) 3079029344 Very Happy

en kwak: lijkt me nou niet echt wat voor mij, ik hou niet van vissen én niet van schoonmaken. Van dat tuincentrum is een leuk idee, maar zou dat wel verstandig zijn met twee peuters? ik zoek.. (help) 1270000679

Gast
Gast

Bericht  kwak di 6 nov 2012 - 8:43

Rejoy. schreef:
Paper Crown schreef:Mijn tafel is 220cm dus iets korter maar misschien kan je beter 2 kleine dingen op tafel zetten ivm gewicht en wegzetten als jullie gaan eten.

in het hele huis zijn wij voor mooi gegaan boven praktisch, dus nu ook ik zoek.. (help) 3079029344 Very Happy

en kwak: lijkt me nou niet echt wat voor mij, ik hou niet van vissen én niet van schoonmaken. Van dat tuincentrum is een leuk idee, maar zou dat wel verstandig zijn met twee peuters? ik zoek.. (help) 1270000679

nee, maar wel gezellig ik zoek.. (help) 281626781.
die dames gaan er wel van genieten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 6 nov 2012 - 23:04

Caroline. schreef:Kijk eens bij tuincentra! Wij hebben hier de Ranzijn en Het Oosten en daar hebben ze heel veel van dat soort potten, in verschillende maten. Ik wil ook wel even voor je kijken van 't weekend hoor, maar ik woon niet echt bij je in de buurt dus ik weet niet of het zinvol is Wink

Ik ben toevallig net bij die twee geweest en daar zag ik ook van dat soort potten en dan strak. Wel in het grijs geloof ik. Wat is die laatste erg zeg, hahahaha ik heb me zo suf gelachen om al die gigantische beelden die daar stonden. Wie wil er nou een twee meters hoge adelaar in huis hebben?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Elliot wo 7 nov 2012 - 0:06

Haha ik vind Het Oosten echt een hilarisch tuincentrum! Is de kerstshow er al? Dan staat er altijd zo'n kerstman waar je mee op de foto kunt. 'en neem al je vrindjes en vriendinnetjes ook mee!'.. Haha ik heb hem zelfs een keer gefilmd!

Wel grappig, je was dan echt vlak bij mijn huis! ik zoek.. (help) 3079029344
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Marin wo 7 nov 2012 - 0:10

Hahaha nee de kerstshow was er nog niet. Duidelijk wat wij een keer op een zaterdag gaan doen, dit moet m'n vriend zien Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: