Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

365 dagen project.

+11
applestar
Merai
Erin
Alex
Rovine
Caresses
Mees
Blair
Aziraphale
Blond
Ibbeltje
15 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 4:03

Alex schreef:Wat een leuke ideeën! Ik kende dit nog niet, maar ik wil ook meedoen! Ik ga elke dag een foto maken van mijn grootste liefde Very Happy Kunnen we in ieder geval niet meer concluderen dat we eigenlijk te weinig foto's van haar maken.
Heb je het filmpje gezien dat ik in de OP heb gezet? Ik vind dat zo'n leuk idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 4:05

Stofzuiger schreef:Alleen twijfel ik of ik wel 'schrijftalent' heb en of het geen gruwelijk saai verhaal gaat worden... Maar kan het altijd proberen toch? Morgen maar eens een schrijfblok en fijne pennen halen.
Dan zou ik het juist doen. Zo daag je jezelf uit en leer je. Iets doen wat je al kan lijkt me juist saai.

Leuk om aan het eind je laatste en eerst verhalen met elkaar te vergelijken om te zien of je heel anders bent gaan schrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 4:09

-


Laatst aangepast door June op do 22 maa 2012 - 14:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 5:45

Je schrijft leuk June! Heb je gevonden Very Happy Ben even allerlei projecten aan het bekijken en kwam je ook tegen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:16

June schreef:Eens met Smikkell, Stofzuiger. Ik merk ook dat ik er niet meer zo goed in ben, omdat ik het te weinig doe. Oefening baart tweelingen you know..
Da's waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:19

Smikkell schreef:
Caresses schreef:Smikkel, misschien is dit iets voor jou?
http://pinterest.com/pin/172262754466942464/
Ow, die is leuk! Dank je!

Wow die is geweldig! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:23

Stofzuiger schreef:
June schreef:Eens met Smikkell, Stofzuiger. Ik merk ook dat ik er niet meer zo goed in ben, omdat ik het te weinig doe. Oefening baart tweelingen you know..
Da's waar.

Whahahahahahahahahahaha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Merai ma 12 maa 2012 - 7:14

Ik vind het ook een leuk idee! Heb even zitten nadenken wat ik dan zou willen doen, dacht eerst elke dag een foto van het vervoersmiddel/station waar ik ben maar dat wordt zo'n beetje elke dag dezelfde foto. Nu heb ik bedacht om elke dag een foto van mezelf te maken. Dan kan ik ook goed het verschil zien nu ik bezig ben met lijnen. Of is dat heel erg ijdel? Embarassed
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 7:17

Merai nee dat kan toch? Iemand doet ook van de weegschaal met cijfers zeg maar wat ze weegt omdat ze ook aan het afvallen is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 7:20

Merai schreef:Ik vind het ook een leuk idee! Heb even zitten nadenken wat ik dan zou willen doen, dacht eerst elke dag een foto van het vervoersmiddel/station waar ik ben maar dat wordt zo'n beetje elke dag dezelfde foto. Nu heb ik bedacht om elke dag een foto van mezelf te maken. Dan kan ik ook goed het verschil zien nu ik bezig ben met lijnen. Of is dat heel erg ijdel? Embarassed

Nee juist als je aan de lijn bent is het leuk. Ik vind het jammer dat ik geen duidelijke voor en na foto heb maar ik dacht toch dat ik het me niet ging lukken laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 7:21

Ibbeltje schreef:Merai nee dat kan toch? Iemand doet ook van de weegschaal met cijfers zeg maar wat ze weegt omdat ze ook aan het afvallen is.

Ook leuk om te doen idd, een foto van jezelf en daarnaast een foto van wat de weegschaal aangeeft. Maar je moet je dan wel elke dag willen wegen. Dat wil niet iedereen die af aan het vallen is Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 7:22

Is toch leuk, Merai? Ik dacht heel even zelf aan het getal op de weegschaal, maar dat leek me toch eigenlijk niet zo slim laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Alex ma 12 maa 2012 - 8:45

Smikkell schreef:
Alex schreef:Wat een leuke ideeën! Ik kende dit nog niet, maar ik wil ook meedoen! Ik ga elke dag een foto maken van mijn grootste liefde Very Happy Kunnen we in ieder geval niet meer concluderen dat we eigenlijk te weinig foto's van haar maken.
Heb je het filmpje gezien dat ik in de OP heb gezet? Ik vind dat zo'n leuk idee.

Ja, die heb ik gezien! Echt heel leuk! I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 8:47

Reva schreef:Is toch leuk, Merai? Ik dacht heel even zelf aan het getal op de weegschaal, maar dat leek me toch eigenlijk niet zo slim laughcry

Zoals deze: http://www.365dagenproject.nl/component/k2/item/2213-uitdaging-.html#8-52
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:49

Ibbeltje schreef:
Reva schreef:Is toch leuk, Merai? Ik dacht heel even zelf aan het getal op de weegschaal, maar dat leek me toch eigenlijk niet zo slim 365 dagen project. - Pagina 5 394967

Zoals deze: http://www.365dagenproject.nl/component/k2/item/2213-uitdaging-.html#8-52
Die vind ik dodelijk saai. Dat is meer een dagboek met allemaal foto's die totaal niet slaan op het project. Doe dan alleen foto's van de getallen en resultaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 8:50

Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:
Reva schreef:Is toch leuk, Merai? Ik dacht heel even zelf aan het getal op de weegschaal, maar dat leek me toch eigenlijk niet zo slim 365 dagen project. - Pagina 5 394967

Zoals deze: http://www.365dagenproject.nl/component/k2/item/2213-uitdaging-.html#8-52
Die vind ik dodelijk saai. Dat is meer een dagboek met allemaal foto's die totaal niet slaan op het project. Doe dan alleen foto's van de getallen en resultaten.

haha je mee eens.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:52

Ibbeltje schreef:
Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:
Reva schreef:Is toch leuk, Merai? Ik dacht heel even zelf aan het getal op de weegschaal, maar dat leek me toch eigenlijk niet zo slim 365 dagen project. - Pagina 5 394967

Zoals deze: http://www.365dagenproject.nl/component/k2/item/2213-uitdaging-.html#8-52
Die vind ik dodelijk saai. Dat is meer een dagboek met allemaal foto's die totaal niet slaan op het project. Doe dan alleen foto's van de getallen en resultaten.

haha je mee eens.
Al vond ik jouw stukje ook meer een dagboekpost. De bloem staat niet centraal. Ben benieuwd hoe je project gaat verlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 8:58

Smikkell : ja het wordt ook meer dagboek verhaal denk ik. En de bloem centraal, dat zie je wel als er meer foto's volgen denk ik en het telkens terug komt maar wel bij iets in mijn dagelijks leven.
Ook is het nog maar ene begin en moet ik nog even mijn weg vinden hoe en wat.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:00

Vind je daar ook uitdaging in, Ibbeltje? Of heb je dat niet nodig? Mijn idee is dat zo'n project je elke dag uit moet dagen om weer iets creatiefs en leuks te bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:01

June schreef:Vind je daar ook uitdaging in, Ibbeltje? Of heb je dat niet nodig? Mijn idee is dat zo'n project je elke dag uit moet dagen om weer iets creatiefs en leuks te bedenken.
Dat is ook hoe ik het zie. Die dagboekverhalen zijn meer waarom mensen blogs nemen en vind ik ook niet interessant om te volgen.


Laatst aangepast door Smikkell op ma 12 maa 2012 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 9:01

Ja ik vind daar wel uitdaging in (denk ik voor zover ik nu kan oordelen na 1 dag). Ik moet toch elke keer bedenken bij welke situatie ik de bloem betrek en hoe ik de foto wil maken.
Maar ik weet al dat een aantal hier het sowieso al niks vind Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 9:02

Smikkell schreef:
June schreef:Vind je daar ook uitdaging in, Ibbeltje? Of heb je dat niet nodig? Mijn idee is dat zo'n project je elke dag uit moet dagen om weer iets creatiefs en leuks te bedenken.
Dat is ook hoe ik het zie en met je. Die dagboekverhalen zijn meer waarom mensen blogs nemen en vind ik ook niet interessant om te volgen.

Je hoeft mij ook niet te volgen hoor Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:03

Ibbeltje schreef:
Smikkell schreef:
June schreef:Vind je daar ook uitdaging in, Ibbeltje? Of heb je dat niet nodig? Mijn idee is dat zo'n project je elke dag uit moet dagen om weer iets creatiefs en leuks te bedenken.
Dat is ook hoe ik het zie en met je. Die dagboekverhalen zijn meer waarom mensen blogs nemen en vind ik ook niet interessant om te volgen.

Je hoeft mij ook niet te volgen hoor Very Happy
klopt.

Ik vind dagboekverhalen gewoon niet passen bij het idee achter dit project.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 9:03

Nee dat kan maar ieder haar ding. Had jij al iets bedacht ondertussen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:05

Ibbeltje schreef:Nee dat kan maar ieder haar ding. Had jij al iets bedacht ondertussen?
Ik vind het totaal los staan van het project en de gedachte, maar laat ik de discussie niet aangaan.

k denk nog na over een uitdagend project.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

365 dagen project. - Pagina 5 Empty Re: 365 dagen project.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum