Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan de naam Alex voor een meisje?

+22
Makamba
Jade
loesje
Marin
Roodkapje
*Troela*
Teddyaapje
piertje
Star007
Mamsie
PapillonRose
SarahKey
Puggle
Happydobby
Mizzie
Darius
Wennes
M@niek
Viva
Floor
kwak
Susan
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kan de naam Alex voor een meisje? - Pagina 2 Empty Re: Kan de naam Alex voor een meisje?

Bericht  piertje ma 5 maa 2012 - 9:05

Ik vind Alex echt superstoer klinken! Echt iets voor een stoere meid!

Ik denk dat ik op papier wel zou denken dat het een jongen is, dat is wel iets om rekening mee te houden.

Maar de naam vind ik echt supergaaf en stoer! Voor een jongen trouwens niet, dan vind ik het weer saai. Vreemd eigenlijk scratch
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan de naam Alex voor een meisje? - Pagina 2 Empty Re: Kan de naam Alex voor een meisje?

Bericht  Teddyaapje ma 5 maa 2012 - 9:47

Zou je ook Alex voor een jongen kiezen of alleen voor een meisje?

Ik vond de naam Robyn erg leuk maar mijn vriend wilde geen namen die voor jongen en meisje konden. Verder ken ik van beide geslachten: Floor, Frederique (!), Danique, Jody, Sam, Sem, Fynn, Rene(e), Noa(h), (al schrijf je die per geslacht vaak anders)
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  *Troela* ma 5 maa 2012 - 10:17

Susan schreef:Ik vind juist veel namen leuk die voor een jongen en een meisje kunnen. Robin, Jamie, Sam, Daan voor een meisje, Ezra, Noah, Jona voor een jongen.

Vind deze namen voor erg leuk! Alex vind ik een erg stoere naam voor een meisje, voor een jongen vind ik hem juist minder leuk. Onze dochter heet d.ana , maar word door mij veel geroepen als daan.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Roodkapje ma 5 maa 2012 - 11:11

Iemand die ik ken haar dochter heet Alexis. Ook leuk vind ik.. Een jongen zou ik nooit Alex noemen maar dan eerder Alexander ( dat wordt toch al vaak genoeg afgekort:))
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Marin ma 5 maa 2012 - 20:50

Ik vind het stoer! Ik vind Alexandra ook mooi voor een meisje, of Alexa en dat kan je goed afkorten naar een stoere Alex.
Alix vind ik ook heel mooi maar voelt echt als een andere naam, niet als de meisjesversie van Alex zeg maar.

Sam en Charlie vind ik ook heel stoer voor meisjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  loesje ma 5 maa 2012 - 20:56

mijn zoontje heet alex maar ik vind het ook voor een meisje kunnen al zou ik er zelf niet zo voor kiezen. de naam robin vind ik wel kunnen voor een meisje en jongen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade ma 5 maa 2012 - 21:42

Ik vind het wel kunnen.

Laatst aangepast door Jade op di 6 maa 2012 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Makamba ma 5 maa 2012 - 21:43

Ik zou die naam zelf nooit geven, maar ik vind het wel kunnen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Bloem86 ma 5 maa 2012 - 22:14

Marin schreef: Sam en Charlie vind ik ook heel stoer voor meisjes.

Dit vind ik ook erg leuke meisjesnamen! Kan de naam Alex voor een meisje? - Pagina 2 561177
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:21

Ik vind het een heel leuke naam! Ik houd van unisexnamen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:22

Ik vind de naam leuk, als Alexandra dan.

Gast
Gast

Bericht  Sophiee ma 5 maa 2012 - 22:24

Ik vind dat heel goed kunnen. Ben zelf ook wel van de unisex namen voor meisjes. Robin, Sam, Bo. Helaas heeft mijn vriend dat iets minder..
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:04

Ik vind het wel kunnen, maar Alexis vind ik dan nog leuker.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje di 6 maa 2012 - 0:16

Oja bijna vergeten, mijn schoonbroer heet K.im
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Alex di 6 maa 2012 - 2:04

Susan schreef:Grappig dat je dat vraagt aangezien hier een Alex rondloopt met een kind dat (bijna) jouw forumnaam heeft. Precies andersom dus.

cheers

Ik moest er eerst aan wennen, maar nu vind ik Alex echt een superstoere naam voor een meisje!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Monte di 6 maa 2012 - 3:29

Ik vind het een erg leuke naam voor een meisje, maar zou het niet als officiële naam gebruiken. Als je dan een brief moet afsluiten of een sollicitatie hebt dan denken ze altijd aan een man, niet een vrouw. Dat zou ik wel lastig vinden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 4:54

De naam van mijn zoon komt ook als meisjesnaam voor, maar dan niet nederlands uitgesproken maar meer als Djessie.

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 6 maa 2012 - 6:34

Ook op de nederlandse manier Stofzuiger, vriendin van me heet zo, en meerdere meisjes hier in het dorp hebben die naam. Ik had hem trouwens wel op het lijstje van jongensnamen staan.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: