Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kleuren moet ik aan?

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleuren moet ik aan?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 9:16

Ik denk dat ik op de afgelopen oktober foto wat donkerder in mijn gezicht lijk dan ik misschien ben en op de Rome-foto wat lichter.

Ik heb niet echt andere foto's dan deze, lastig. Oh my, dat jurkje van Oktoberfest inderdaad Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 394967.

Ik moet misschien maar eens op gaan zoeken wat precies voor kleuren bij elkaar horen qua type en daar dan een keer naar shoppen. Dan merk ik vanzelf of het werkt of niet.

Oh en qua sproeten: ik verbrand ontzettend snel, maar kan wel enigszins bruin worden in de zomer, maar in de winter ben ik witter dan mijn ex met rood haar. Maar ik heb wél bruine ogen.

Jullie gaan dus voor winter, nou ik ga op zoek Very Happy. Bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleuren moet ik aan?

Bericht  Melis_je ma 5 maa 2012 - 9:19

Als je die cremekleurige jurk nog hebt en je hebt ook iets helderwits, kan je het in het daglicht makkelijk zien.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleuren moet ik aan?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 9:21

Die is ook niet echt crème hoor, die is meer wit, dus ik denk toch dat er iets niet klopt met het licht op die foto. Ik weet overigens wel dat crème me niet staat.

Edit, het is dit jurkje:

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSoCdEMYHaALTDw2c-ee-njladVxCGWqPlG5xvS6A6-S-dcCxr9ilDPb36s2w

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleuren moet ik aan?

Bericht  Blond ma 5 maa 2012 - 10:36

June schreef:Ik heb stiekem best veel donkerblauw ontdekte ik in mijn kast en dat draag ik ook graag, dus ik denk dat jij aardig goed zit, Chance. Wat voor groen zat je aan te denken bij 'groen'? Leuk dat je meedenkt!

Ik denk dat zowel mosgroen, als wat feller groen je mooi staat. Bij de h&m hebben ze nu skinny's in verschillende kleuren, waaronder groen, en dat staat jou denk ik ook wel! Je hebt zo'n mooie gouden gloed over je haar, en ik denk dat groen daarom wel past. En donkerblauw is mooi, ik draag dat tegenwoordig ook steeds meer. Net wat zachter dan zwart.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleuren moet ik aan?

Bericht  Toet ma 5 maa 2012 - 12:19

Moeilijk June.. Je ogen zijn groen/bruin? Grijs en blauw lijken me dus minder mooi bij je staan, die doen niet zoveel met je gezicht (ogen)
Volgens mij heb ik al eens eerder gezegd dat groentinten me heel mooi lijken bij jou! Inderdaad wat Chance zegt. Ook bruintinten staan jou goed denk ik, niet te donker maar bijvoorbeeld beige/congac e.d.
De vorige keer dat ik jou zag droeg je paars volgens mij, dat stond je ook prima! Te lichte en felle kleuren lijken me minder mooi, behalve alles wat met groen te maken heeft dan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleuren moet ik aan?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:17

Bedankt voor alle hulp. Ik ga me eens focussen op een cool undertone en op groene kleding.

Ik heb alle foto's nu weggehaald, omdat ik onrustig word van het idee dat ze allemaal hier maar een beetje staan.

Nogmaals heeeel erg bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleuren moet ik aan? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleuren moet ik aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum