Indeling kledingkast
+2
silly-one
Error
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Indeling kledingkast
Hoe is jullie kledingkast ingedeeld? Hebben jullie kleding op kleur hangen, of op soort? (broeken bij broeken, shirts bij shirts etc) Ik heb 2 losse kasten met dus 2x een hangstuk en 2x legplanken. Ik vind het soms wel lastig om de kast goed in te delen en dan heb ik totaal geen kledingcombinaties meer! Dus hebben jullie briljante tips?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Re: Indeling kledingkast
Staan je kasten wel bij elkaar?
Ik heb één kast. Bovenste plank basics (lang, kort, mouwloos), dan nog stapeltjes lang/kort/mouwloos overig, dikke vesten, dunne vesten, sportkleding, nachtkleding en overig (korte rokjes/broeken). Het hanggedeelte gesorteerd op rokken, jurken, broeken, blazers etc.
Ik heb één kast. Bovenste plank basics (lang, kort, mouwloos), dan nog stapeltjes lang/kort/mouwloos overig, dikke vesten, dunne vesten, sportkleding, nachtkleding en overig (korte rokjes/broeken). Het hanggedeelte gesorteerd op rokken, jurken, broeken, blazers etc.
Gast- Gast
Jaa, heb ze naast elkaar staan..
Error- Prater
Ik heb een pas kast met lades. Daarin heb ik één lade met broeken, één lade met truitjes die ik wel gesorteerd heb op lengte van de mouwen en één lade met al mijn sport kleding.
Verder heb ik het hang gedeeld ingedeeld op soort kleding. Dus blousje bij elkaar, rokken bij elkaar en eventuele andere soorten kleding bij elkaar.
Op de plank die ik er in heb, heb ik nog wat losse truien liggen.
De bovenste planken liggen vol met extra kleding/handdoeken. Daar kan ik moeilijk bij dus daar is die hoge planken van ideaal voor.
Verder heb ik het hang gedeeld ingedeeld op soort kleding. Dus blousje bij elkaar, rokken bij elkaar en eventuele andere soorten kleding bij elkaar.
Op de plank die ik er in heb, heb ik nog wat losse truien liggen.
De bovenste planken liggen vol met extra kleding/handdoeken. Daar kan ik moeilijk bij dus daar is die hoge planken van ideaal voor.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb op het moment 1 rekje waar mijn lievelingskleding aanhangt.
1 ladekast, met in lade 1 ondergoed/sokken/hempjes etc. In de tweede lade shortjes en rokjes. In de 3e la broeken en jeans.
Verder liggen mijn schoenen overal los, dat vind ik wel zonde.
Accessoires liggen ook overal en nergens, altijd een troepje.
Woensdag gaan mijn ouders een nieuwe kast kopen en dan mag ik hun oude. (een grote grenen, echt zo'n jaren 70 ding) maar ik ga ik opknappen. Dan krijg ik een heel groot hanggedeelte, met daarboven een grote plank. En dan 1 kastdeur met schappen.
Kan nu al niet wachten
1 ladekast, met in lade 1 ondergoed/sokken/hempjes etc. In de tweede lade shortjes en rokjes. In de 3e la broeken en jeans.
Verder liggen mijn schoenen overal los, dat vind ik wel zonde.
Accessoires liggen ook overal en nergens, altijd een troepje.
Woensdag gaan mijn ouders een nieuwe kast kopen en dan mag ik hun oude. (een grote grenen, echt zo'n jaren 70 ding) maar ik ga ik opknappen. Dan krijg ik een heel groot hanggedeelte, met daarboven een grote plank. En dan 1 kastdeur met schappen.
Kan nu al niet wachten
Gast- Gast
Ik heb 2 kasten met legplanken en een paar laatjes.
1 plank met truien, 1 met shirtjes die niet geschikt zijn voor het werk ( te laag decollete) ,1 voor rokjes, 1 voor longsleeves, 1 voor jurkjes, 1 voor bandshirts, 1 voor hemdjes, 1 voor sportkleding, 1 voor allerlei losse dingetjes, 1 voor shirtjes die wel voor het werk zijn, 1 voor broeken.
in de kleine laatjes heb ik in 1 leggings zitten, in de ander boleros. Onder in mn kast staan nog wat verzorgingsproducten. Dan heb ik nog een ladenkast waarvan in 1 la nog wat extra truien en vesten liggen. EN een la vol ondergoed.
In de hangkast heb ik dan nog wat blazertjes en jassen hangen.
Niet echt handig allemaal, maar ik heb gewoon zoveel kleding :-)
1 plank met truien, 1 met shirtjes die niet geschikt zijn voor het werk ( te laag decollete) ,1 voor rokjes, 1 voor longsleeves, 1 voor jurkjes, 1 voor bandshirts, 1 voor hemdjes, 1 voor sportkleding, 1 voor allerlei losse dingetjes, 1 voor shirtjes die wel voor het werk zijn, 1 voor broeken.
in de kleine laatjes heb ik in 1 leggings zitten, in de ander boleros. Onder in mn kast staan nog wat verzorgingsproducten. Dan heb ik nog een ladenkast waarvan in 1 la nog wat extra truien en vesten liggen. EN een la vol ondergoed.
In de hangkast heb ik dan nog wat blazertjes en jassen hangen.
Niet echt handig allemaal, maar ik heb gewoon zoveel kleding :-)
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Okeee ik heb mede met de tips van hier mijn kasten opnieuw ingedeeld haha. Zal morgen even foto-tje maken, ben er wel trots op nu het nog overzichtelijk is
Error- Prater
Mijn vriend en ik hebben een grote Pax-kast met de helft hanggedeelte en de helft leggedeelte. In het hanggedeelte hangen al onze jasjes, mijn jurkjes, blousen, etc. Op de planken liggen op stapels:
- shirtjes en truien met lange mouwen
- shirtjes met korte mouwen
- hemdjes
- broeken
- rokjes en leggings
- sportkleding
- pyjama's
- gebreide truien
Onderin de kast staan op een schoenenrekje al onze schoenen en in het andere gedeelte liggen mijn laarzen en sportschoenen.
Dan hebben we nog een aparte ladekast waarin ik riemen, tasjes, föhn, papieren zakdoekjes, skibrillen, zonnebrillen, kettingen, etc. bewaar. En in mijn nachtkastje zit mijn ondergoed, sokken en onderhemdjes.
- shirtjes en truien met lange mouwen
- shirtjes met korte mouwen
- hemdjes
- broeken
- rokjes en leggings
- sportkleding
- pyjama's
- gebreide truien
Onderin de kast staan op een schoenenrekje al onze schoenen en in het andere gedeelte liggen mijn laarzen en sportschoenen.
Dan hebben we nog een aparte ladekast waarin ik riemen, tasjes, föhn, papieren zakdoekjes, skibrillen, zonnebrillen, kettingen, etc. bewaar. En in mijn nachtkastje zit mijn ondergoed, sokken en onderhemdjes.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben een inloop kast van 3x3. En daar komt aan 1 kant een grote kast. met 2 hang delen en 2 delen planken. Ik doe altijd de shirtjes op kleur neerleggen. Verder shirtjes bij elkaar hempjes bij elkaar. Truien bij elkaar.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wij hebben een Pax kast en dan allebei een stuk van 75cm en een stuk van 50cm.
In de brede heb ik een hang gedeelte met mijn jurkjes, wat blazers, vestjes en lange shirtjes, een plank waar mijn broeken en rokjes op liggen en een plank met hemdjes (ondergoed), hemdjes (die ik zo draag) en shirtjes.
In het smalle deel heb ik lades met ondergoed en een plank met longsleeves en truien.
In de brede heb ik een hang gedeelte met mijn jurkjes, wat blazers, vestjes en lange shirtjes, een plank waar mijn broeken en rokjes op liggen en een plank met hemdjes (ondergoed), hemdjes (die ik zo draag) en shirtjes.
In het smalle deel heb ik lades met ondergoed en een plank met longsleeves en truien.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Soortgelijke onderwerpen
» De indeling van jouw kledingkast
» Indeling babykamer
» Indeling van je commode en/of kast
» Kledingkast op de slaapkamer
» tips voor indeling woonkamer
» Indeling babykamer
» Indeling van je commode en/of kast