De indeling van jouw kledingkast
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
De indeling van jouw kledingkast
Ik wil al sinds we dit huis hebben een inbouw-kledingkast. Lang gebrainstormd over wat 't zou worden (omdat we aan de muur waar de kast moet komen een inham hebben, of een uitham, maar net hoe je 't bekijkt). Eerst dachten we dat 't handig zou zijn om een kant en klare kast te kopen en hier 'n stuk uit te zagen. Maar dat vond ik dan toch weer zonde van de kast.
Dit weekend zijn m'n ouders op visite geweest en heeft m'n vader (= heel heel handig) eens gekeken wat er mogelijk zou zijn. Op 't plafond loopt op precies de goede plek een balk achter de gipsplaat langs, dus we kunnen 'n 'in'bouw kast maken van plafond tot de grond!
Hij wordt dus zo hoog als de kamer en 2 meter breed
Maar nou ben ik benieuwd hoe jullie (inbouw)kast is ingedeeld (foto's zijn altijd welkom). Waar heb je 't hanggedeelte en hoeveel ruimte heb je daarvoor, waar heb je planken, heb je lades, schoenenrekje, etc. etc.
Op de ikea-site heb ik al een beetje gekeken naar dat programma'tje waarin je je eigen pax-kast kunt samenstellen, maar vond dat niet zo spannend...
Dusss, show me your closet!
Dit weekend zijn m'n ouders op visite geweest en heeft m'n vader (= heel heel handig) eens gekeken wat er mogelijk zou zijn. Op 't plafond loopt op precies de goede plek een balk achter de gipsplaat langs, dus we kunnen 'n 'in'bouw kast maken van plafond tot de grond!
Hij wordt dus zo hoog als de kamer en 2 meter breed
Maar nou ben ik benieuwd hoe jullie (inbouw)kast is ingedeeld (foto's zijn altijd welkom). Waar heb je 't hanggedeelte en hoeveel ruimte heb je daarvoor, waar heb je planken, heb je lades, schoenenrekje, etc. etc.
Op de ikea-site heb ik al een beetje gekeken naar dat programma'tje waarin je je eigen pax-kast kunt samenstellen, maar vond dat niet zo spannend...
Dusss, show me your closet!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: De indeling van jouw kledingkast
Wij hebben een pax van de ikea met 3 deuren. 1 gedeelte met alleen maar legplanken en een gedeelte waar we 2 hanggedeeltes boven elkaar hebben.
Op de foto hadden we net 1 deur erin zitten.
Op de foto hadden we net 1 deur erin zitten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
en wat heb je in het laatste stuk dan? Of kijk ik nou niet goed?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Dat is ook nog hanggedeelte. Leggedeelte is 50cm en het hanggedeelte is 1m.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb geen foto's, maar wij hebben ook een pax-kast van ikea. Hij is 236 cm hoog en 200 cm breed. We hebben drie stukken, eentje van 1 meter (mijn deel) en twee van een halve meter (een deel van vriendlief en een gemeenschappelijk deel) het gemeenschappelijke deel heeft alleen planken en onze delen hebben onderin drie lades, daarboven een hanggedeelte en daarboven nog 2 planken. Inderdaad niet heel spannend maar al die fancy dingen die je in die kast kan laten zetten (schoenenrek, manden etc) vonden we niet praktisch. Bij vrienden hadden we zulke dingen ook gezien en zij hadden er ook een beetje spijt van. Dus daarom gewoon eenvoudig met veel ruimte!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
wij hebben een inloopkast, en beide aan een kant hebben we onze kleren, en bovenin het beddengoed
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Indeling kledingkast
» Kledingkast of -rek
» Indeling babykamer
» Indeling kaartje (adres)
» Kledingkast op de slaapkamer
» Kledingkast of -rek
» Indeling babykamer