Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Festivals 2012

+19
Joontjuh
_Cyn_
Bliss
Mizz_S
Atelier Madame
Zininzon
Arwyn
Lady Starstruck
Buddha88
Suus
Barbabella
CCC
Jeanette
Terkina
Mees
Fred
Polly
Error
Toet
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 2:33

Toet schreef:
Jaya schreef:Intents Festival 2 juni. Misschien nog Decibel Outdoor en Appelpop, maar dat is nog niet zeker.

Intents wilde ik ook naartoe, maar dat was iets sneller uitverkocht dan ik had verwacht laughcry

Ja dat ging erg rap! Dat het zo snel zou gaan had ik ook niet verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Lady Starstruck di 6 maa 2012 - 7:41

Polly schreef:
Lady Starstruck schreef:
Polly schreef:Ik wil héééééééééél graag naar Graspop, maar ik weet nog niet zeker of dat gaat lukken... Ik hoop het!

Daar wil ik ook heen. Maar volgens mij gaat het hem hier ook niet worden.

Het ziet er nu alweer iets beter uit voor me, misschien gaat het toch wel lukken! Ik doe mijn best. Waarom kun jij niet gaan? Het programma is zo fantastisch, ik MOET eigenlijk gewoon wel gaan...!!! :-)

Het is wel erg duur :shock: Ik geloof dat mijn vriend ook graag wilde maar hoor hem er nu niet meer over. Ik wil echt wel, want ik wil graag Megadeth zien hahah Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Polly di 6 maa 2012 - 8:22

Lady Starstruck schreef:

Het is wel erg duur :shock: Ik geloof dat mijn vriend ook graag wilde maar hoor hem er nu niet meer over. Ik wil echt wel, want ik wil graag Megadeth zien hahah Laughing

150 euro voor drie dagen, normale prijs toch? En het programma is echt helemaal fantastisch voor mij. Wat leuk dat je Megadeth ook wil zien! Het is alweer een paar jaar geleden dat ik ze gezien heb, ik ben een grote fan :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Lady Starstruck di 6 maa 2012 - 8:33

Polly schreef:
Lady Starstruck schreef:

Het is wel erg duur :shock: Ik geloof dat mijn vriend ook graag wilde maar hoor hem er nu niet meer over. Ik wil echt wel, want ik wil graag Megadeth zien hahah Laughing

150 euro voor drie dagen, normale prijs toch? En het programma is echt helemaal fantastisch voor mij. Wat leuk dat je Megadeth ook wil zien! Het is alweer een paar jaar geleden dat ik ze gezien heb, ik ben een grote fan :-)
Is nog te doen inderdaad. Maar ik denk dat mijn vriend en ik dan sowieso 1 dag gaan. We zijn allebei niet zo'n enorme fan van kamperen hahaha. Ja ik heb ze ook een paar jaar geleden voor het laatst gezien (was ik 2009) Ik vind ze ook echt geweldig. Zal het vuurtje eens gaan aanwakkeren bij mijn vriend of hij nog mee wil.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 9:08

Damn, de line-up van graspop :shock:

Wij gaan ws naar de Zwarte cross.
En ik denk ook wel bevrijdingsfestival, als ik niet hoef te werken. En heel misschien zand-almere

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Polly di 6 maa 2012 - 22:55

...


Laatst aangepast door Polly op do 22 maa 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Joontjuh wo 7 maa 2012 - 3:43

Bij ons staan er al 2 op het programma waarvoor we de kaartjes ook al binnen hebben.
Dit zijn Paaspop in Schijndel (6, 7 en 8 april) en Festyland (12, 13 en 14 oktober) in Volkel.

Verder zijn de twijfels er over de Zwarte Cross, waar ik al jaren heen wil, en Graspop, omdat we dan mee kunnen met een neef van mij,
waarmee we super goed en leuk contact hebben, dus ik ben benieuwd. We wonen sinds 1 maart officieel samen, dus de financiën spelen
hierin ook nog een rol.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Lady Starstruck wo 7 maa 2012 - 5:09

Polly schreef:Ja hè, Graspop is niet normaal :shock: Bijna alle bands die ik goed vind en die nog bij elkaar zijn spelen er gewoon. Ik MOET gewoon regelen dat ik kan gaan... En Slash komt nu dus ook... Fantastisch!!

Kamperen heb ik ook niet zo heel veel zin meer in, maar voor Graspop wil ik best weer een paar dagen back to basic, zoals vroeger. De eerste keer dat ik van Graspop thuiskwam (ik was volgens mij 16 of 17) was het heel heet en dus stoffig, en was ik zó vies dat ik van mijn moeder niet de douche in mocht. Ze heeft me toen in de tuin met de tuinslang afgespoten Laughing

Haha jaaa ik was toen ook een jaar of 16/ 17 toen ik er voor de eerste keer heenging. Toen was het er ook zo stoffig (toevallig toch niet hetzelfde jaar?) Maar ik heb er nog steeds goede herinneringen aan. Met een stuk of 10 metalheads in een busje en naar België crossen. Was echt geweldig. Ik heb even de gehele line up opgezocht van Graspop 2012 en de line up is geweldig. Ozzy Osbourne, Slayer, Twisted Sister en uiteraard Megadeth ik wil nu echt gaan. Alleen Limp Bizkit is een beetje jammer Rolling Eyes
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Polly wo 7 maa 2012 - 8:48

...


Laatst aangepast door Polly op do 22 maa 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Lady Starstruck wo 7 maa 2012 - 9:10

Polly schreef:
Lady Starstruck schreef:

Haha jaaa ik was toen ook een jaar of 16/ 17 toen ik er voor de eerste keer heenging. Toen was het er ook zo stoffig (toevallig toch niet hetzelfde jaar?) Maar ik heb er nog steeds goede herinneringen aan. Met een stuk of 10 metalheads in een busje en naar België crossen. Was echt geweldig. Ik heb even de gehele line up opgezocht van Graspop 2012 en de line up is geweldig. Ozzy Osbourne, Slayer, Twisted Sister en uiteraard Megadeth ik wil nu echt gaan. Alleen Limp Bizkit is een beetje jammer Rolling Eyes

Ik weet niet wanneer jij 16 of 17 was? Haha! Ik ben nu 24. Ik heb er ook fantastische herinneringen aan, zó goed dat ik het nu een beetje eng vind om weer te gaan - het kan immers nooit zo leuk worden als toen! :-) Maar ik zie het helemaal zitten hoor. Waar ik voornamelijk helemaal enthousiast van word bij de line up dit jaar is Slayer, Machine Head, Slash, Megadeth, Hatebreed, Lamb of God, DevilDriver en Gojira en dan zijn er NOG ZOVEEL bands die ik super leuk vind! Limp Bizkit is helemaaaaaal niet jammer, dat wordt juist lachen, staan al die metalfans daar een beetje naar Limp Bizkit te koekeloeren en 'Nookie' en 'Break Stuff' en 'Rollin' mee te zingen. Dat wordt een feestje! cheers

Haha ik ben 28 dat was voor mij zo rond 2002 dat ik er was (dus niet hetzelfde jaar heheh). Whaha ja dat ken ik dat je bang bent om te gaan. Direct is het een enorme domper. Maar dat lijkt mij sterk hoor. Jaa die bands klinken mij als muziek in de oren. En Limp Bizkit, het is dan wel weer jeugdsentiment. Ze waren helemaal hot toen ik op de middelbare school zat, en met een paar wijntjes achter de kiezen doe ik zo mee. Ook al vind ik ze wat minder. Ik ga het vuurtje wat betreft Graspop hier echt even wat opporren Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Polly wo 7 maa 2012 - 9:24

...


Laatst aangepast door Polly op do 22 maa 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Error wo 7 maa 2012 - 10:25

Ohjaa, Mega piraten festival ga ik ook nog naar toe, maar of dat meetelt hihi.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Toet wo 7 maa 2012 - 10:31

Mega piraten festijn ga ik ook altijd heen in Tiel, ik weet alleen niet of dat dit jaar is want er is nog niks bekent terwijl het normaal altijd in April was. Zou jammer zijn!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Lady Starstruck wo 7 maa 2012 - 10:32

Polly schreef:Oh, dat betekent dat het meerdere keren HEET was, hopelijk dit jaar weer! Graspop is echt mijn favoriete festival, zo relaxt, zo'n meegaande mensen. De hoofdact begint en je kunt zo naar voren lopen. Dat geloven mensen vaak niet omdat ze een ander beeld hebben bij heavy metal, maar ik vind het echt super relaxt en veel fijner dan bv. Pinkpop, Rock am Ring of Pukkelpop.
Limp Bizkit is inderdaad jeugdsentiment, dat wordt toch hartstikke leuk! Very Happy
Doe inderdaad maar dat vuurtje opporren, en dan zien we je daar... Ik MOET ook echt zorgen dat ik kan gaan. Hangt even van mijn examen af, maar het moet nu wel gek lopen wil ik niet kunnen gaan.

Jaa het was er toen wel erg heet. Maar de keer dat ik bij Fields of rock was in 2005 spande de kroon. Toen was het 30 graden, strak blauwe lucht en nergens schaduw te bekennen, dat was echt afzien. Jaa Graspop is zo gemoedelijk vind ik. Haha ik moet bij de meeste mensen altijd uitleggen wat voor een muziek heavy metal altijd is Laughing Ik ga zo mijn vriend vast even opporren, want dit wil ik niet missen, en inderdaad wie weet zien we elkaar daar Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Error wo 7 maa 2012 - 10:39

Toet schreef:Mega piraten festijn ga ik ook altijd heen in Tiel, ik weet alleen niet of dat dit jaar is want er is nog niks bekent terwijl het normaal altijd in April was. Zou jammer zijn!

Hmm ben er bang voor, geloof dat deze (http://www.megapiratenfestijn.nl/agenda.php) agenda al wel compleet is voor 2012...
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  lyke wo 7 maa 2012 - 10:43

Ik ga naar Oerol smile
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Toet wo 7 maa 2012 - 10:53

Paraplu schreef:
Toet schreef:Mega piraten festijn ga ik ook altijd heen in Tiel, ik weet alleen niet of dat dit jaar is want er is nog niks bekent terwijl het normaal altijd in April was. Zou jammer zijn!

Hmm ben er bang voor, geloof dat deze (http://www.megapiratenfestijn.nl/agenda.php) agenda al wel compleet is voor 2012...

Ja dat denk ik ook inderdaad. Ligt het aan mij of zijn er dan zoveel geschrapt? Normaalgesproken was het toch in het voor- en najaar bijna iedere week wel ergens?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 4:54

Strandfestival Zand

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 5:37

Awakefest en Loveland sowieso!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  aniet do 8 maa 2012 - 5:41

Strandfestival Zand Festivals 2012 - Pagina 2 561177
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Polly do 8 maa 2012 - 11:40

...


Laatst aangepast door Polly op do 22 maa 2012 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Kaboutertje do 8 maa 2012 - 11:56

Decibel en Dominator, misschien Housequake Festivals 2012 - Pagina 2 561177
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Aziraphale vr 9 maa 2012 - 20:44

Ik ga in ieder geval naar Lowlands en we gaan in juni nog naar een internationaal Keverweekend in Limburg.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Festivals 2012 - Pagina 2 Empty Re: Festivals 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum