Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

+7
meisje
LMCurious
Annemie
Printje
Liadan
Susan
RiLiJu
11 plaatsers

Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  RiLiJu zo 4 maa 2012 - 8:57

De titel zegt het al:)...

Ik ben benieuwd.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Susan zo 4 maa 2012 - 8:58

Ja, zeker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Liadan zo 4 maa 2012 - 8:59

Ja.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Printje zo 4 maa 2012 - 8:59

Ik heb er maar eentje maar kan me haast niet voorstellen dat ik van een tweede kindje net zoveel kan gaan houden. Het zal wel maar ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen. Denk wel dat dat gevoel moet groeien en zo ook steeds groter wordt. Ik denk niet dat je vanaf dag 1 van allebei evenveel houdt. Met je eerste kindje heb je al een 'geschiedenis' en met je tweede moet dat nog komen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Annemie zo 4 maa 2012 - 9:00

Printje schreef:Ik heb er maar eentje maar kan me haast niet voorstellen dat ik van een tweede kindje net zoveel kan gaan houden. Het zal wel maar ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen. Denk wel dat dat gevoel moet groeien en zo ook steeds groter wordt. Ik denk niet dat je vanaf dag 1 van allebei evenveel houdt. Met je eerste kindje heb je al een 'geschiedenis' en met je tweede moet dat nog komen.



+1, dat denk ik dus ook, de tijd zal het leren.. Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  LMCurious zo 4 maa 2012 - 9:00

Ik merkte dat het toen Milou er net was het nog wel moest groeien.
Nu maakt het niet meer uit.

En ik kan me dus voorstellen dat het gaat veranderen in de toekomst, maar alleen als er heftige omstandigheden zijn bij een van beide waardoor het allemaal heel moeilijk verloopt.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  RiLiJu zo 4 maa 2012 - 9:04

Printje schreef:Ik heb er maar eentje maar kan me haast niet voorstellen dat ik van een tweede kindje net zoveel kan gaan houden. Het zal wel maar ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen. Denk wel dat dat gevoel moet groeien en zo ook steeds groter wordt. Ik denk niet dat je vanaf dag 1 van allebei evenveel houdt. Met je eerste kindje heb je al een 'geschiedenis' en met je tweede moet dat nog komen.

Ik voelde dat inderdaad zo. Ook toen de jongste geboren was. Het klinkt misschien erg, maar toen hij er net was, had ik, als ik echt moest kiezen tussen beide kinderen, voor mijn oudste gekozen. En dat zonder al teveel moeite:oops: .

Nu, na tien maanden, kan ik wel zeggen, dat ik echt van beide evenveel hou en zal ik ook nooit kunnen kiezen tussen één van beide. Alhoewel ik met beide kinderen wel een andere band heb. Anders, maar het ene niet beter als het andere.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Liadan zo 4 maa 2012 - 9:04

Printje schreef:Ik heb er maar eentje maar kan me haast niet voorstellen dat ik van een tweede kindje net zoveel kan gaan houden. Het zal wel maar ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen. Denk wel dat dat gevoel moet groeien en zo ook steeds groter wordt. Ik denk niet dat je vanaf dag 1 van allebei evenveel houdt. Met je eerste kindje heb je al een 'geschiedenis' en met je tweede moet dat nog komen.
Hier moest het in het begin inderdaad ook groeien.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Printje zo 4 maa 2012 - 9:05

Ik denk dat dat dus ook heel normaal is dat het moet groeien. Kan toch ook bijna niet anders?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  meisje zo 4 maa 2012 - 9:07

JA!

Maar dat heeft hier ook wel moeten groeien hoor. Ik hield meteen super veel van N, maar nog op een andere manier als van S.
Maar dat gevoel is wel heel snel gegroeid! Ik hou van beide meiden evenveel!
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Susan zo 4 maa 2012 - 9:07

Ik had dat ook wel, dat het moest groeien, Ezra was natuurlijk al heel vertrouwd en aan Yrsa moest ik in het begin wel een beetje wennen, maar dat ging best snel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 9:08

Bij mij was het andersom;bij de eerste voelde ik niet direct die enorme band en liefde. Die moest nog groeien (dat gebeurde ook, en hoe!). Bij mijn jongste was die extreme liefde er wel direct.

Nu hou ik absoluut van allebei precies evenveel I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Darius zo 4 maa 2012 - 9:33

Minneke schreef:Bij mij was het andersom;bij de eerste voelde ik niet direct die enorme band en liefde. Die moest nog groeien (dat gebeurde ook, en hoe!). Bij mijn jongste was die extreme liefde er wel direct.

Nu hou ik absoluut van allebei precies evenveel I love you

Helemaal mee eens! Heb me soms wel wat rottig gevoeld, maar vanaf het begin had ik meer een band met Pepijn.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  *Troela* zo 4 maa 2012 - 9:39

Hou van beide evenveel. Hier moest het ook echt groeien bij de jongste. Speelde natuurlijk wel mee dat ik eerste dikke 3 weken in het ziekenhuis lag en zij 4 weken op couveuse afdeling. Ik kon niet altijd naar haar toe, en hechting is echt anders geweest dan met oudste.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Bruintje Beer zo 4 maa 2012 - 9:41

Vanaf het begin hou ik evenveel van mijn beide kinderen!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 9:48

Ik hou van allebei evenveel. Toen.J.anneman.geboren was en we in het ziekenhuis moesten blijven, miste ik C.iske enorm en was ik alleen maar heel verdrietig. Daardoor had ik de eerste week vooral veel medelijden met J.anneman. Ik heb in die week niet echt van hem genoten. Toch hield ik wel meteen zielsveel van hem. Toen we naar huis mochten, was het verdriet ook weg en was ik alleen maar zielsgelukkig met allebei mijn zoons.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Flip Fluitketel zo 4 maa 2012 - 10:28

Printje schreef:Ik heb er maar eentje maar kan me haast niet voorstellen dat ik van een tweede kindje net zoveel kan gaan houden. Het zal wel maar ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen. Denk wel dat dat gevoel moet groeien en zo ook steeds groter wordt. Ik denk niet dat je vanaf dag 1 van allebei evenveel houdt. Met je eerste kindje heb je al een 'geschiedenis' en met je tweede moet dat nog komen.

+1
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hou jij van al je kinderen evenveel? Empty Re: NAV hou jij van al je kinderen evenveel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum