Ziek
+6
meisje
juffie001
PapillonRose
Mida4you
Tania
Didi
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ziek
Het is ors met een smaakje. Het proeft heel sterk naar kauwgomballen. En de assistente zei dat ik het maar niet door de ranja moest doen. Joh echt niet
Rejoy, helaas geen apotheek in de buurt die open is. Ik ga het steeds proberen. Mocht het vanmiddag steeds niet lukken dan bel ik dan gelijk weer.
Rejoy, helaas geen apotheek in de buurt die open is. Ik ga het steeds proberen. Mocht het vanmiddag steeds niet lukken dan bel ik dan gelijk weer.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
sterkte ermee, hopen dat hij gauw opknapt!
Ors mag je zoeiso ook niet mengen met ranja oid, want door de suiker werkt het dan niet meer.
Ors mag je zoeiso ook niet mengen met ranja oid, want door de suiker werkt het dan niet meer.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
ja met mijn meisje is alles weer goed gelukkig. Maar ze wou ook absoluut geen ors hebben omdat het zo vreselijk smaakt. Ik ga echt voor je hopen dat hij toch iets meer vocht wil hebben. Maar net zoals iedereen zegt: Voel je je er nog niet goed onder dan gelijk weer bellen. En het is misschien niet leuk gezegd maar soms zijn ze beter af als ze een nachtje worden opgenomen
( dat hebben wij wel gezien ) Op een gegeven moment lukt het jou niet meer en heb je alles gedaan. Z. is er ontzettend van opgeknapt. Sterkte!!
( dat hebben wij wel gezien ) Op een gegeven moment lukt het jou niet meer en heb je alles gedaan. Z. is er ontzettend van opgeknapt. Sterkte!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hoe gaat het,met je kleine man?
Mida4you- Ratel
Ben vanochtend weer naar de huisarts geweest. Hij lijkt nu weer wat op te knappen. De donkere kringen om zijn oogjes is bijna helemaal weg. Ik heb hem gister om het uur drinken aangeboden en dat ging redelijk goed. Toen weer overleg gehad met de dokterswacht en ik hoefde niet te komen.
Vandaag drinkt weer iets beter. Zijn temp was nu 37.8 en hij heeft geen diarree meer. Hij is ook weer wat levendiger en hij lacht ook weer als ik hondje waf voor hem zing
Vandaag drinkt weer iets beter. Zijn temp was nu 37.8 en hij heeft geen diarree meer. Hij is ook weer wat levendiger en hij lacht ook weer als ik hondje waf voor hem zing
Laatst aangepast door Didi op ma 5 maa 2012 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Oh gelukkig maar! Blij om te horen.
Mida4you- Ratel