Ziek
+6
meisje
juffie001
PapillonRose
Mida4you
Tania
Didi
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ziek
M'n kleine kereltje is sinds gister ziek. Hij heeft 39.8 graden koorts en sinds vanmiddag ook waterdunne diarree. Hij wil ook bijna niet drinken. Ik denk dat ie over de dag maar 300 ml heeft gedronken. Heb met de dokterswacht gebeld voor advies en ik moet langskomen om 20.00.
Het is zo sneu voor 'm, hij is er helemaal ellendig van.
Ik wilde het even van me afschrijven. Mijn vriend zit op zee voor z'n werk en is afgelopen zondag vertrokken en komt volgende week pas thuis.
Ik ben er zelf ook helemaal akelig van
Het is zo sneu voor 'm, hij is er helemaal ellendig van.
Ik wilde het even van me afschrijven. Mijn vriend zit op zee voor z'n werk en is afgelopen zondag vertrokken en komt volgende week pas thuis.
Ik ben er zelf ook helemaal akelig van
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Ziek
Goed dat je gebeld hebt, toch prettig als een arts in zo'n geval even naar je kleintje kijkt.
Heel veel sterkte meid
Heel veel sterkte meid
Gast- Gast
Bedankt! Ik kan er zelf wel van huilen, beetje stom misschien maar hij voelt zich zo ellendig.
Didi- Prater
Veel beterschap voor je kleine ventje! Komt vast allemaal snel goed hoor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Aah het is zo zielig als ze zo ziek zijn en ik weet precies hoe je je voelt. Ik wens je veel sterkte. Z. is vorige week ziek geweest, ook overgeven en diarree en wou helemaal niet meer drinken. Ze kreeg uitdrogingsverschijnselen en is ook 1 nacht opgenomen in het ziekenhuis voor vocht. Ze is er zo van op geknapt maar het was absoluut niet fijn.
Heel goed dat je gebeld hebt en dat je langs kunt komen. Ben benieuwd hoe het afgelopen is. Beterschap!
Heel goed dat je gebeld hebt en dat je langs kunt komen. Ben benieuwd hoe het afgelopen is. Beterschap!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Nou ben weer terug. De dokter vond m flink ziek en heeft met de kinderarts gebeld. Ik moet hem nu om het half uur 50 ml water met ors geven. Ook s nachts. Hoop dat het lukt anders wordt ie morgen opgenomen.
Didi- Prater
Duim voor je dat het lukt! Heel veel sterkte vanacht.
Laat je morgen wel even weten hoe het gaat? Hoop zo dat hij snel op knapt, zo'n klein ziek kindje is zo sneu.
Laat je morgen wel even weten hoe het gaat? Hoop zo dat hij snel op knapt, zo'n klein ziek kindje is zo sneu.
Gast- Gast
Heel veel sterkte en beterschap voor je mannetje! Hopelijk gaat het snel beter en hoeft hij niet opgenomen te worden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Beterschap en jij okk succes vanacond en vannacht.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ach wat sneu!
En wat rot dat je vriend niet thuis is nu. Is er wel iemand waarbij je terecht kan? Wel zo prettig in zo'n vervelende situatie.
Ik hoop dat de ORS zn werk gaat doen. Sterkte!
En wat rot dat je vriend niet thuis is nu. Is er wel iemand waarbij je terecht kan? Wel zo prettig in zo'n vervelende situatie.
Ik hoop dat de ORS zn werk gaat doen. Sterkte!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Mirjam4you schreef:Beterschap en jij okk succes vanacond en vannacht.
Is je meisje weer helemaal beter?
@all, heb het net geprobeerd maar hij hoeft het nu nog niet. Heb m net wel 50 ml fv gegeven en dat heeft ie opgedronken gelukkig. Alle kleine beetjes helpen!
Hij is wel vreselijk in de diarree zeg, hij zat er net van z'n navel tot halverwege z'n rug eronder.
Didi- Prater
Ach germ.. Die kleintjes kunnen toch zo ziek zijn he.
Heel veel beterschap voor hem en succes vannacht! Hopelijk hoeft hij niet opgenomen te worden.
Heel veel beterschap voor hem en succes vannacht! Hopelijk hoeft hij niet opgenomen te worden.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Als je het nou vannacht niet vertrouwd gewoon weer bellen he!
juffie001- Fluisteraar
Als hij over een paar uurtjes nog amper wat gedronken heeft bel ik gelijk weer. Ik mocht t ook niet te lang afwachten zei de dokter. En als ie wel drinkt dan moet ik sowieso morgen ochtend weer terug komen.
Didi- Prater
Didi schreef:Als hij over een paar uurtjes nog amper wat gedronken heeft bel ik gelijk weer. Ik mocht t ook niet te lang afwachten zei de dokter. En als ie wel drinkt dan moet ik sowieso morgen ochtend weer terug komen.
Ik hoop dat je morgenochtend pas weer heen hoeft.
juffie001- Fluisteraar
Hoe is het nu?
juffie001- Fluisteraar
Ben ook benieuwd
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
We zijn net thuis met zn 2en. Hij heeft een flinke buikgriep. Ik mocht m eerst weer meenemen en proberen om hem zoveel mogelijk te laten drinken. Lukt dit niet dan moet ik aan het einde van de middag weer bellen en dan wordt hij opgenomen.
Hij zit op het randje van uitdroging zei de dokter, hij heeft ook donkere kringen om z'n oogjes. Zijn fontanel was nog niet ingezakt. Hij heeft ook last van z'n oortje, komt allemaal viezigheid uit. Was nog geen oorontsteking. Hij hoest nu ook zo, maar volgens de dokter geen longontsteking.
Hij is zo ziek, m'n kleine popje
Hij zit op het randje van uitdroging zei de dokter, hij heeft ook donkere kringen om z'n oogjes. Zijn fontanel was nog niet ingezakt. Hij heeft ook last van z'n oortje, komt allemaal viezigheid uit. Was nog geen oorontsteking. Hij hoest nu ook zo, maar volgens de dokter geen longontsteking.
Hij is zo ziek, m'n kleine popje
Didi- Prater
Oh en hij had dus ors gekregen maar ik krijg het er met geen mogelijkheid in. Hij vindt het zo vies en moet er heel erg van kokhalzen.
Didi- Prater
Didi, heb je een apotheek die op zondag open is in de buurt? Anders zou je even een spuitje kunnen halen, daarmee kun je het in zijn wangzakje spuiten, misschien dat hij dan wel zo een beetje doorslikt.
veel beterschap voor je mannetje!
veel beterschap voor je mannetje!
Gast- Gast
Heel veel beterschap voor de kleine man! Kan me voorstellen dat het niet leuk is! Maar mocht hij wel worden opgenomen, moet je maar zo denken, dat hij in goede handen is in het ziekenhuis!
Dikke knuffel
Succes met drinken geven, hopelijk lukt het en word hij niet opgenomen!
Dikke knuffel
Succes met drinken geven, hopelijk lukt het en word hij niet opgenomen!
Gast- Gast
Smaakloze ors? Of met smaakje?
Beterschap! Hoop dat hij snel weer meer gaat drinken
Beterschap! Hoop dat hij snel weer meer gaat drinken
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: