Babyhapje maken
+3
-Ieniemienie-
Fearie
meisje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyhapje maken
Welk merk staafmixer gebruik je hiervoor? Zit er veel verschil in? Evt door het vermogen
Gast- Gast
Re: Babyhapje maken
Ik heb gewoon een hele simpele van Princess.
Ik denk niet dat het heel veel uit maakt welke mixer je gebruikt. Het gaat er alleen om dat de hapjes wat gepureerd krijgt.
Ik denk niet dat het heel veel uit maakt welke mixer je gebruikt. Het gaat er alleen om dat de hapjes wat gepureerd krijgt.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb er een van Tristar, ooit voor 10 euro bij de wibra gekocht en werkt als een trein. Denk dat het weinig uitmaakt.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een babycook.
Dat is een apparaat waar je alles voor het hapje (fruit, of groente. Maar ook groente, aardappels en vlees, of pasta, rijst ed doorelkaar) in kan doen. Dan zet je een knop aan, stoomt het het gaar. En dan kan je het met he zelfde apparaat ook pureren. Ben er zoooo blij mee!
Dat is een apparaat waar je alles voor het hapje (fruit, of groente. Maar ook groente, aardappels en vlees, of pasta, rijst ed doorelkaar) in kan doen. Dan zet je een knop aan, stoomt het het gaar. En dan kan je het met he zelfde apparaat ook pureren. Ben er zoooo blij mee!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Je kan het toch ook in een blender maken dat is toch niet veel anders dan een staafmixer?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Je kan het toch ook in een blender maken dat is toch niet veel anders dan een staafmixer?
Dat kan ook, ik heb een luxe keukenmachine die kan het ook.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
-Ieniemienie- schreef:Ik heb een babycook.
+1
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:studiebol schreef:Je kan het toch ook in een blender maken dat is toch niet veel anders dan een staafmixer?
Dat kan ook, ik heb een luxe keukenmachine die kan het ook.
en toch vind ik een blender niet zo fijn als de staafmixer of een keukenmachine, de mesjes zijn nogal klein vaak en dat plakt met oa aardappels/pasta nogal
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: