Show je horloge.
+32
redd
Caramba
Toet
Emelin
_Jet
Bosjesvrouw
GeKKiE
Lejow
_Cyn_
Paper Crown
Puggle
Ibbeltje
loura
Sterre
ThinkPink
ExpressoB
Julia
Flippin' Bitch
TNMN
Zora
Sarah1985
ixis
Minx
Blond
Caresses
JustMeDaan
Didi
minoessepoes
Arwyn
Antibes
Marin
Caribbeanlover
36 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Show je horloge.
Die van Guess met steentjes omrand vind ik ook erg mooi, maar die zijn me te duur denk ik. Hoe duur zijn ze?
Nou als die van Kruidvat niet waterdicht is, dan neem ik die niet wil er mee kunnen zwemmen omdat ik het daarvoor koop.
Dan maar een Jet Set.
Sterre, waar koop je die groene van jou en is dat merk Ozoo?
Nou als die van Kruidvat niet waterdicht is, dan neem ik die niet wil er mee kunnen zwemmen omdat ik het daarvoor koop.
Dan maar een Jet Set.
Sterre, waar koop je die groene van jou en is dat merk Ozoo?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Die van Guess met steentjes omrand vind ik ook erg mooi, maar die zijn me te duur denk ik. Hoe duur zijn ze?
Ik had bij die van mij verwacht dat hij duurder was. Ik dacht 220/230 maar hij was €189,- dus dat viel voor mij wel mee. Als je het vergelijkt met Jetset, tsja dan is het wel wat meer Maar ik draag mn horloge iedere dag, dus ik vind dat ik daar wel wat meer aan uit mag geven
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Vind ik te duur en tot 100 vind ik meer dan genoeg.
Ik heb ooit van mijn man een horloge van Davis gehad, maar die winkel waar die gekocht is is al jaren weg. Gevolg niemand wil het risico nemen om die te opene ivm een nieuwe batterij, dus daar was ik altijd pissig om. Nu heb ik eindelijk een juwelier ontdekt die het wel doet. Blijkbaar bestaat dit merk niet meer en word die iig niet meer gemaakt ofzo, want de meesten willen we geen eens helpen.
Dit horloge draag ik ook elke dag, maar sinds die Jet Set draag ik die dus soms ook alleen niet met werk dat is niet echt handig aangezien die zo groot is.
Ik heb ooit van mijn man een horloge van Davis gehad, maar die winkel waar die gekocht is is al jaren weg. Gevolg niemand wil het risico nemen om die te opene ivm een nieuwe batterij, dus daar was ik altijd pissig om. Nu heb ik eindelijk een juwelier ontdekt die het wel doet. Blijkbaar bestaat dit merk niet meer en word die iig niet meer gemaakt ofzo, want de meesten willen we geen eens helpen.
Dit horloge draag ik ook elke dag, maar sinds die Jet Set draag ik die dus soms ook alleen niet met werk dat is niet echt handig aangezien die zo groot is.
Caribbeanlover- Ratel
Ik vind dat ze van de JS horloges blauw de ene keer blauw noemen en een andere kleur die ze turquoise noemen, maar gewoon hetzelfde als die blauwe oogt.
Zal wel foto's plaatsen.
Zal wel foto's plaatsen.
Caribbeanlover- Ratel
Dit is blauw volgens hun.
Dit moet turquoise voorstellen,maar verschilt amper wat van die hierboven.
Dit is blauw, maar vind ik eerder turquoise.
Dit is blauw.
Dit moet ook blauw voorstellen, maar vind ik eerder lila. Wellicht oogt die in het echt anders qua kleur, maar als die echt zoals hier oogt dan wil ik deze wel. Jammer dat ze niet in lila en andere pasteltinten zijn, ik vind pasteltinten erg mooi.
Dit moet turquoise voorstellen,maar verschilt amper wat van die hierboven.
Dit is blauw, maar vind ik eerder turquoise.
Dit is blauw.
Dit moet ook blauw voorstellen, maar vind ik eerder lila. Wellicht oogt die in het echt anders qua kleur, maar als die echt zoals hier oogt dan wil ik deze wel. Jammer dat ze niet in lila en andere pasteltinten zijn, ik vind pasteltinten erg mooi.
Caribbeanlover- Ratel
Roze daar valt lichtroze onder,maar onder donkerroze beide vind ik ook mooi. Damn, moeilijk hoor zoveel keuzes. Denk alleen wel dat blauw meer bij de meeste kleding past, dan roze net als met brillen vind ik dat.
Caribbeanlover- Ratel
Ik snap de kleuren wel hoe hun er die bijzetten hoor. En de eerste 2 dan is de 2e toch feller blauw.En als je ook naar de wijzerplaat kijkt dan zie je wel dat het turqoise is. En die laatste vind ik ook blauw maar lelijkblauw haha. Geen lila hoor, lila is paar en dat vind ik dit toch echt niet.
Ow en wat betreft horloges ik heb een adidas horloge, waterdicht maar ik vond `m uit eindelijk in de zomer niet fijn omdat ie van rubber is. Verder heb ik ook fossilhorloges had. deze waren wel erg fijn.
Ow en wat betreft horloges ik heb een adidas horloge, waterdicht maar ik vond `m uit eindelijk in de zomer niet fijn omdat ie van rubber is. Verder heb ik ook fossilhorloges had. deze waren wel erg fijn.
Gast- Gast
Ik was toen ik het horloge kocht aan het twijfelen tussen die ik nu heb en deze... Ik had hem op internet gezien, maar toen ik hem in de winkel zag, vond ik het toch niks. Hij is heel klein.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Lily schreef:Ik snap de kleuren wel hoe hun er die bijzetten hoor. En de eerste 2 dan is de 2e toch feller blauw.En als je ook naar de wijzerplaat kijkt dan zie je wel dat het turqoise is. En die laatste vind ik ook blauw maar lelijkblauw haha. Geen lila hoor, lila is paar en dat vind ik dit toch echt niet.
De 2e is idd feller blauw, maar het is turquoise. Lastig hoor, want de kleuren liggen dicht bij elkaar qua tinten. Ik vind die ene wel lila lijken op de foto. Jammer dat ze geen witte en zwarte hebben dat maakt de keuze misschien makkelijker.
Deze bijv. heeft een kale wijzerplaat en die is er alleen in het paars met steentjes................jammer wilde er graag een met een rustige wijzerplaat.
Caribbeanlover- Ratel
ach en deze horloges heb je nu overal geloof zelfs bij de blokker en action dus dan zou je ook daar nog eens kunnen kijken.
Gast- Gast
Oke, zolang ze waterdicht zijn is dat prima, ik ga bij Blokker kijken............thanks.
Caribbeanlover- Ratel
Die ice watch vind ik opzich leuk, maar de Jet Set vind ik dan leuker. Ice watch is me te duur zag ik dus ik ga er geen eens naar kijken omdat ik ze toch niet ga kopen.
Caribbeanlover- Ratel
Zag op tv dat de Kijkshop Jet Sets voor 10 euro nu heeft, maar op de site zie ik niks.
Oh nee het waren Regals, maar er was niet veel keuze en ze zijn toch niet waterdicht wat ik wil.
Bij Lucardi hadden ze vrij weinig keuzes van JS dus ik heb de turquoise besteld...........ben benieuwd zal vast wel mooi zijn.8)
Oh nee het waren Regals, maar er was niet veel keuze en ze zijn toch niet waterdicht wat ik wil.
Bij Lucardi hadden ze vrij weinig keuzes van JS dus ik heb de turquoise besteld...........ben benieuwd zal vast wel mooi zijn.8)
Caribbeanlover- Ratel
http://www.trendjuwelier.nl/
Hier een site met oa bekende merkhorloges voor de geinteresseerden.
Ik heb mijn JS vandaag ontvangen. Hij is mooi turquoise met een beetje doorschijnende band.Beetje lastig dat die natuurlijk niet op maat is, maar ik kan zo langs gaan in de Lucardi winkel en dan vermaken ze hem gratis.
Er staat niet op dat die waterdicht is en ook niet bij de papieren dat staat wel op de site.
Mijn man zei dat ik het beter kon testen dmv een nacht in het water te laten liggen.
Als het op de site staat ga ik ervan uit dat het zo is, immers ik weet wat ik besteld heb.
Ik heb mijn JS vandaag ontvangen. Hij is mooi turquoise met een beetje doorschijnende band.Beetje lastig dat die natuurlijk niet op maat is, maar ik kan zo langs gaan in de Lucardi winkel en dan vermaken ze hem gratis.
Er staat niet op dat die waterdicht is en ook niet bij de papieren dat staat wel op de site.
Mijn man zei dat ik het beter kon testen dmv een nacht in het water te laten liggen.
Als het op de site staat ga ik ervan uit dat het zo is, immers ik weet wat ik besteld heb.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:http://www.trendjuwelier.nl/
Dat lijkt me niet slim.. Als hij niet waterdicht is, is hij dus sowieso naar de knoppen.
Geen idee hoe je het wel handig kunt testen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dit Swatch horloge gekocht voor weinig voor bijvoorbeeld vakantie, strand, sporten...
Ideaal, ook om mee te zwemmen!
En ik heb ook een horloge van Fossil.
Kan niet precies dezelfde vinden, maar hij lijkt hierop, zonder bloemetjes dingen...
Ideaal, ook om mee te zwemmen!
En ik heb ook een horloge van Fossil.
Kan niet precies dezelfde vinden, maar hij lijkt hierop, zonder bloemetjes dingen...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:http://www.trendjuwelier.nl/
Dat lijkt me niet slim.. Als hij niet waterdicht is, is hij dus sowieso naar de knoppen.
Geen idee hoe je het wel handig kunt testen :laughcry:
Aan de ene kant niet, maar aan de andere wel misschien. Alhoewel ik die niet een nacht in het water ga leggen aangezien de meeste ook niet zolang achter elkaar zwemmen. Ik houd mijn armen in het zwembad ook regelmatig boven water. Op de site stond dat het zo was, maar ja wel raar dat het niet er zelf op staat.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb deze voor mijn werk. en ik heb een horloge uit een geheel voor gewoon
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Bosjesvrouw, da's geen horloge.
Ammazonnia, die is apart zeg.
Gekkie, die lederen vind ik ook leuk, zie je niet veel en die zwembare, tja dat hoeft niet mooi te zijn perse, wel handig iig.
Ammazonnia, die is apart zeg.
Gekkie, die lederen vind ik ook leuk, zie je niet veel en die zwembare, tja dat hoeft niet mooi te zijn perse, wel handig iig.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb deze (alvast) voor mijn verjaardag gekregen!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Deze, maar dan met een zwarte wijzerplaat. Nog steeds heel blij mee!
Emelin- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 04-11-11
Ik heb deze gisteren gekocht
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Bosjesvrouw schreef:Ik heb deze voor mijn werk. en ik heb een horloge uit een geheel voor gewoon
Zak horloge zeker? Ik bedoel verpleegsterklokje.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
|Zoiets heb ik ook,alleen dan 1slag groter.Emelin schreef:
Deze, maar dan met een zwarte wijzerplaat. Nog steeds heel blij mee!
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: