Show je horloge.
+32
redd
Caramba
Toet
Emelin
_Jet
Bosjesvrouw
GeKKiE
Lejow
_Cyn_
Paper Crown
Puggle
Ibbeltje
loura
Sterre
ThinkPink
ExpressoB
Julia
Flippin' Bitch
TNMN
Zora
Sarah1985
ixis
Minx
Blond
Caresses
JustMeDaan
Didi
minoessepoes
Arwyn
Antibes
Marin
Caribbeanlover
36 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Show je horloge.
Dankjewel, ben er ook erg blij mee! Heb beide horloges al een tijdje en ik vind ze nog steeds mooi, zijn best tijdloos. Die 1e heb ik denk ik nu een jaar of 4/5 en die 2e heb ik nu 2 jaar. Wissel ze telkens af.Caribbeanlover schreef:Thinkpink, ook mooi zeg die 2.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb deze 1,5 jaar geleden van mijn vriend gekregen voor mijn verjaardag. Zelf uitgezocht, en ik ben er nog steeds erg blij mee omdat 'ie zo strak is.
Toch wil ik voor de iets stoerdere outfits wel een iets sportiever of meer funky horloge, zoals:
of
Toch wil ik voor de iets stoerdere outfits wel een iets sportiever of meer funky horloge, zoals:
of
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie ze voorbij komen van Michael Kors, Guess ed en volgens mij zijn die best prijzig.
Kom ik aan met die van mij van 20,00 euro. Nou dan heb ik iig nog geld over voor een andere.;)
Kom ik aan met die van mij van 20,00 euro. Nou dan heb ik iig nog geld over voor een andere.;)
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Zo een ga ik nog kopen weet alleen niet welke kleur.Jammer dat ze geen mint/aqua hebben, want dat vind ik een mooie kleur. Er staat bij ''spaar ze allemaal, voor iedere outfit een andere kleur'' ja ik heb de lotto gewonnen! Eentje erbij is leuk, misschien 2, maar dan houd het hopelijk op. Hoop niet dat ik verslaafd ga worden aangezien ik er veel zie die ik mooi vind. Gelukkig zijn die anderen naast die van 20 euro wat duurder dus kan ik de verleiding wat die betreft weerstaan.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 4 maa 2012 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef: Zo een ga ik nog kopen weet alleen niet welke kleur.Jammer dat ze geen mint/aqua hebben, want dat vind ik een mooie kleur. Er staat bij ''spaar ze allemaal, voor iedere outfit een andere kleur'' ja ik heb de lotto gewonnen! Eentje erbij is leuk, misschien 2, maar dan houd het hopelijk op. Hoop niet dat ik verslaafd ga worden aangezien ik er veel zie die ik mooi vind. Gelukkig zijn die wat duurder dus kan ik de verleiding wat die betreft weerstaan.
De JetSet horloges zijn leuk he? Ik heb nu alleen de witte en de zwarte omdat ik nu toch weinig kleur in mijn kleding heb, maar ben voornemens meer kleur te gaan dragen dus ik wil ook nog eentje in kleur gaan aanschaffen!
Gast- Gast
Nee ze zijn niet leuk! Lekker puh.:P
Deze is volgens de Lucardi site blauw, maar ik vind het eerder lila. In het echt oogt die vast anders. Jammer dat ze geen pasteltinten hebben, want ik ben gek op pastel.
Wat vinden jullie mooier bij JS, met of zonder steentjes?
Deze is volgens de Lucardi site blauw, maar ik vind het eerder lila. In het echt oogt die vast anders. Jammer dat ze geen pasteltinten hebben, want ik ben gek op pastel.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef: Nee ze zijn niet leuk! Lekker puh.
Dat dikgedrukte vat ik even niet..
Maar ik vind met de steentjes leuker, wordt het net wat vrouwelijker van.
Gast- Gast
Zie smiley ;)
Caribbeanlover- Ratel
Dank je! Ben er ook heel erg blij mee.Caribbeanlover schreef:Carrie, wauw zeg , super mooi en ook wat voor mij. Wel duur zeker?
June, die is ook mooi zeg.
He allemaal mooie horloges.
Gast- Gast
Marin schreef:Ja ik weet nou niet zeker of hij er niet van houdt als er echt van die extra klokjes in zitten (want da's een chronograaf horloge), of dat hij het gewoon te grof vindt met die ronde vorm. Ik hoop het eerste, want dan kan ik wel een ander rond horloge uit zoeken. Alhoewel ik zelf ook twijfel hoor, of ik dat niet te grof vind. Maar ook wel stoer. Staat het horloge leuk bij jou? Ik heb echt piepdunne polsjes, jij ook?
Krijg je binnenkort dan een horloge cadeau? Het gaat er toch niet om wat hij mooi vindt, maar jij zelf, het is toch jouw horloge? Of je 'm nou cadeau krijgt of niet. Beetje flauw zou ik het anders vinden, als hij het niet wil kopen omdat hij het niet mooi vindt. Anders koop je hem toch zelf?
Gast- Gast
Ik draag geen horloge maar deze vind ik wel erg mooiCarrie schreef:Mooi horloge Antibes!
Ik heb deze van Michael Kors
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Carrie schreef:Marin schreef:Ja ik weet nou niet zeker of hij er niet van houdt als er echt van die extra klokjes in zitten (want da's een chronograaf horloge), of dat hij het gewoon te grof vindt met die ronde vorm. Ik hoop het eerste, want dan kan ik wel een ander rond horloge uit zoeken. Alhoewel ik zelf ook twijfel hoor, of ik dat niet te grof vind. Maar ook wel stoer. Staat het horloge leuk bij jou? Ik heb echt piepdunne polsjes, jij ook?
Krijg je binnenkort dan een horloge cadeau? Het gaat er toch niet om wat hij mooi vindt, maar jij zelf, het is toch jouw horloge? Of je 'm nou cadeau krijgt of niet. Beetje flauw zou ik het anders vinden, als hij het niet wil kopen omdat hij het niet mooi vindt. Anders koop je hem toch zelf?
Precies! Ik zou me daar echt niet door tegen laten houden.. Gewoon kopen!
Gast- Gast
@Marin: Ik heb ook echt superdunne polsjes, maar ik vind het juist daarbij erg leuk staan. Het staat juist heel stoer vind ik.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:@Marin: Ik heb ook echt superdunne polsjes, maar ik vind het juist daarbij erg leuk staan. Het staat juist heel stoer vind ik.
Ik heb ook smalle polsjes, helaas geld dat niet voor de rest van me lichaam :P
Caribbeanlover- Ratel
In de Kruivat folder van nu staan horloges voor 8,99, met steentjes en waterdicht. Ga woe. eens kijken, is wel goedkoper dan die JS die in de aanbieding zijn dus kan ik er meer kopen haha.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:In de Kruivat folder van nu staan horloges voor 8,99, met steentjes en waterdicht. Ga woe. eens kijken, is wel goedkoper dan die JS die in de aanbieding zijn dus kan ik er meer kopen haha.
eh ja SPATwaterdicht he
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Fairytale schreef:
Gebruik nu mijn tel dus geen idee of het goed gaat. Deze plus nog een kleine
Edit: is dus fout gegaan maar deze is het
Wow, wat een prachtig horloge. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik heb (helaas) hele smalle polsen, dus vaak moeten horloges kleiner gemaakt worden en dat lijkt me bij deze wel wat lastiger/niet mogelijk.
Gast- Gast
t.
Deze heb ik.
Deze heb ik.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Nour schreef:Fairytale schreef:
Gebruik nu mijn tel dus geen idee of het goed gaat. Deze plus nog een kleine
Edit: is dus fout gegaan maar deze is het
Wow, wat een prachtig horloge. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik heb (helaas) hele smalle polsen, dus vaak moeten horloges kleiner gemaakt worden en dat lijkt me bij deze wel wat lastiger/niet mogelijk.
Ik heb 'm 4 jaar geleden voor 240euro gekocht, en volgens mij is 'ie inmiddels niks goedkoper :s Wel heb je een small en een large volgens mij. Op zich is het wel fijn als 'ie wat losser zit hoor! Hij is er ook nog zonder het zwarte op de achtergrond, gewoon helemaal dezelfde kleur. Die is ook mooi! Nog steeds zo blij mee!
Oh en te koop bij de V&D o.a.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ja is nog steeds te koop, inderdaad erg mooi mensen zien vaak niet eens dat het een horloge is. Die van mij komt uit een redelijk klein winkeltje. Er zijn inderdaad meerdere maten van. Is een horloge van calvin klein, dat zoekt denk ik wat makkelijker
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
loura schreef:Ik draag geen horloge maar deze vind ik wel erg mooiCarrie schreef:Mooi horloge Antibes!
Ik heb deze van Michael Kors
Deze heb ik ook, maar dan in goud.
Ik heb een Guess Collection:
En nog een roze en witte Guess summer editions, superleuk!
Maar.. ik heb mijn zinnen gezet op deze:
Rolex Daytona Rose Gold.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ibbeltje schreef:Caribbeanlover schreef:In de Kruivat folder van nu staan horloges voor 8,99, met steentjes en waterdicht. Ga woe. eens kijken, is wel goedkoper dan die JS die in de aanbieding zijn dus kan ik er meer kopen haha.
eh ja SPATwaterdicht he ;)
Ja ik zat ook ff na te denken, want je kan er dus niet mee zwemmen/douchen volgens mij. Vandaar dat die zo goedkoop is.
Caribbeanlover- Ratel
2CKC@, ik zie die van Guess niet. Die Rolex is ook mooi zeg. Jij bent echt van de merken he, ik geef daar niet om ook niet qua kleding ed. Maar hagelslag wil ik wel van de Ruijter en echte coca cola haha.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:2CKC@, ik zie die van Guess niet. Die Rolex is ook mooi zeg. Jij bent echt van de merken he, ik geef daar niet om ook niet qua kleding ed. Maar hagelslag wil ik wel van de Ruijter en echte coca cola haha.
Nou,niet perse maar ik probeer wat klassiekers te verzamelen ipv mijn geld lukraak uit te geven aan seizoensgebonden dingen. Een Rolex is over een jaar of 50 nog steeds in waarde. Maar het duurt waarschijnlijk nog wel een jaar of 60 voordat ik een Rolex kan kopen haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn horloge! Gekocht van mn verjaardagsgeld
Ik wilde in eerste instantie DKNY met wit en zilverkleurig, of met roségoud. Maar ik denk dat ik rosé goud snel beu ben, en ik heb altijd zilverkleurig aan... Daarom deze. Ik vind de steentjes niet overdreven aanwezig, en mooie afwerking...
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: