Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke namen zou jij nu kiezen..

+96
Maple
liesje
ShallY
Razz
Sam
Shopaholic
Parel
Sun88
Blue flower
Mrs. Jansen
Isolt
RiLiJu
Jasmine
Amber-
Rituals_
Zenna
Fiwen
Aimee
Pien
meisje
Fortissimo
Tamagotchi
MiniMuis
Vancity_girl
Sanne
koNijntje
Slakje
Silver
Printje
Flower_L
Annemie
_Lana_
mzcharlotte
Twellie
chipa
Limburg85
SoGood
Raindrop
Nientje
Highway
Jade
Caroow
Roodkapje
RYW
Mida4you
Knillis
Viva
Blond
Yumi
Muus
Supertalentje
Sarah1985
Lejow
Rush
Ooh La La!
slaatje
Caramba
Sugarfall
mickey
CCC
Merai
TGR
Paper Crown
Shisha
Clapperdie
Poisongirl
Darius
teletascha
Muis
Muppetje
Teddyaapje
Flip Fluitketel
Bosjesvrouw
Dolphinne
Puggle
SarahKey
JD
-Ieniemienie-
Diese
Liz
Lavendel
studiebol
May
Phileine
Susan
Monte
Floor
Coccinelle
Ugly Betty
Pandora
Annie24
PapillonRose
kwak
Star007
Marin
Tania
100 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Welke namen zou jij nu kiezen.. - Pagina 4 Empty Re: Welke namen zou jij nu kiezen..

Bericht  Susan do 1 maa 2012 - 22:12

Ik had vroeger een kinderboek waar ze op zoek gingen naar een naam waar niks op rijmde en toen kwamen ze op Jasper. Oké, daar rijmt wel Casper op, maar geen woord.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke namen zou jij nu kiezen.. - Pagina 4 Empty Re: Welke namen zou jij nu kiezen..

Bericht  Paper Crown do 1 maa 2012 - 22:13

Susan schreef:
2CKC2 schreef:Ik moet heel hard lachen steeds. Elke keer dat ik een namen topic zie kijk ik of onze naam erbij staat!

Nee. Niemand wil die naam haha. Oh ik ben zo blij daarmee. En nee, het is geen lelijke naam.. prachtig juist!

Of niemand komt nu op het idee om die naam te noemen.

Nee, het is sowieso geen veelgehoorde naam.

Marin: het is internationaal. Maar echt, prachtig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  TGR do 1 maa 2012 - 22:14

Susan schreef:Ik had vroeger een kinderboek waar ze op zoek gingen naar een naam waar niks op rijmde en toen kwamen ze op Jasper. Oké, daar rijmt wel Casper op, maar geen woord.

Ik zou daar (J)asperge van maken in mijn hoofd.

Ik ben hopeloos Embarassed

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Floor do 1 maa 2012 - 22:17

Maar als je de naam uit spreekt lijkt het daar toch niet op?
Op de naam van onze zoon zal vast vanalles rijmen maar daar hebben we niet naar gekeken.

@ckc, ben benieuwd naar jullie namen. Hopelijk mag er snel een wondertje in jouw buik groeien.
de namen die ik hier had staan zijn namen die ik uit zou kiezen, maar mijn man vind beide namen niks. Ik weet al als we ooit een meisje krijgen wat de naam dan wordt maar een jongensnaam die weten we beide niet, dan kom ik hier om hulp vragen, vind namelijk niks leuk bij de naam van onze zoon.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 22:19

Ik heb altijd gezegd: een meisje zou ik M.arijke noemen en een jongetje J.oran (dat was voor J.oran van der Sloot Welke namen zou jij nu kiezen.. - Pagina 4 394967 ).

Nu ben ik al 'groot' en blijk ik geen kinderwens te hebben. Dus het is bij mij niet van toepassing. Al sta ik in ieder geval nog wel achter de meisjesnaam.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 1 maa 2012 - 22:23

TGR schreef:

Dat is wel heel vergezocht hoor, dan kun je van Twaalf vast ook nog wel wat maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TGR do 1 maa 2012 - 22:25

Susan schreef:
TGR schreef:

Dat is wel heel vergezocht hoor, dan kun je van Twaalf vast ook nog wel wat maken.

Twaalfabet?

Ezra vind ik trouwens wel een heel leuke naam smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 22:26

Wie weet op welke site je ook alweer kan kijken welke naam hoevaak in jou gemeente is gegeven?

Gast
Gast

Bericht  Floor do 1 maa 2012 - 22:31

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  TGR do 1 maa 2012 - 22:31

Lily schreef:Wie weet op welke site je ook alweer kan kijken welke naam hoevaak in jou gemeente is gegeven?

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 1 maa 2012 - 22:33

CKC, internationaal is heel fijn! Ben ik ook zo blij mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 22:35

thanks smile en de namen die wij ook leuk vinden staan ook in de top 10 zoals emma en sophie. En ik vind het jammer als ie nog met 3 andere sophies of emma`s in de klas zit.

Gast
Gast

Bericht  TGR do 1 maa 2012 - 22:36

Lily schreef:thanks smile en de namen die wij ook leuk vinden staan ook in de top 10 zoals emma en sophie. En ik vind het jammer als ie nog met 3 andere sophies of emma`s in de klas zit.

Maar dan is het wel de enige jongen met die naam.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 22:37

een jongen emma noemen vind ik ook zo sneu.

Gast
Gast

Bericht  Shisha do 1 maa 2012 - 22:37

De jongensnaam die mijn vriend en ik in ons hoofd hebben is in 2010 maar 10x gegeven. Welke namen zou jij nu kiezen.. - Pagina 4 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Merai do 1 maa 2012 - 22:37

Altijd leuk om te zien van anderen en zelf over na te denken. We hebben dé namen al uitgekozen (beetje vroeg maar vooruit Wink ) die zet ik hier niet neer maar wat ik zelf erg leuk vind en het niet is geworden is Melle voor een jongen en Ise voor een meisje. Grr die hormonen ook, nog een paar jaar wachten voor we gaan kijken of het ons gegeven is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 22:39

meisjesnamen die wij in gedachten hebben: eentje is als voornaam 4260 keer gegeven in 2010 de andere 127 keer in 2010

wel raar dat die site niet upgedate is naar 2011

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 22:47

DE naam voor zowel een jongen als meisje noem ik hier natuurlijk niet smile, maar namen die wel redelijk in de buurt kwamen maar het toch echt niet worden zijn o.a.:

Levi, Tijn, Mees, voor een jongen, en

Noa, Sara, Lynn, voor een meisje.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 1 maa 2012 - 22:49

Susan schreef:Oh, dat is wel leuk, Madelief.

Ik vind Timur een heel leuke naam, dus ik denk dat ik die zou kiezen voor een jongen. Een mooie meisjesnaam vind ik Irin.

Wat grappig! Dat is in Turkije een best vaak gehoorde naam. Mijn eigen achternaam is hetzelfde. (met nog een stukje achteraan..) maar het begin is hetzelfde!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Clapperdie do 1 maa 2012 - 22:50

Lily schreef:meisjesnamen die wij in gedachten hebben: eentje is als voornaam 4260 keer gegeven in 2010 de andere 127 keer in 2010

Dit heeft Lejow ook aangegeven en toen konden we precies zien welke naam ze voor haar kindje had gekozen.. Dus misschien iet heel slim om de aantallen weer te geven Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  CCC do 1 maa 2012 - 22:52

Clapperdie schreef:
Lily schreef:meisjesnamen die wij in gedachten hebben: eentje is als voornaam 4260 keer gegeven in 2010 de andere 127 keer in 2010

Dit heeft Lejow ook aangegeven en toen konden we precies zien welke naam ze voor haar kindje had gekozen.. Dus misschien iet heel slim om de aantallen weer te geven Wink

Hihi! Idd! Er is wel een lijst van 2011 trouwens hoor... maar heb hem niet meer in mijn favorieten staan volgens mij...

Namen die het hier net niet zijn geworden:

- Cathelijne

- Isabel

- Isa/ Ise/ Isis

- Alyssa

- Levi

- Dex

- Storm

Onze reserve jongensnaam zet ik hier niet neer, je weet maar nooit he Wink

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  mickey do 1 maa 2012 - 22:53

Ik vind Ise nog steeds een geweldige naam, maar mijn vriend vond het niks Sad Een meisje zou bij ons Sarah hebben geheten, maar ik denk niet dat we die voor een eventuele tweede nog eens gaan gebruiken. Iedereen in onze omgeving weet dat F.inn zo zou heten als hij een zij was geweest.

Verder vind ik Luuk, Levi en Joris leuk.
En voor een meisje Floor(tje), Nina en Sophie. Maar die drie worden het ook niet, hahahaha. Floor vind ik niet mooi, dan hebben beide kids de zelfde initialen, aangezien ze hier geen tweede, derde, enz. namen krijgen. Nina vind ik niet kunnen, omdat het moeilijk klinkt, in combinatie met F.inn. Dan begint de tweede naam met de laatste letter van de eerste naam. En Sophie vind mijn vriend ook niet leuk... Hij is lastig Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Sugarfall do 1 maa 2012 - 23:15

Jongen: Mojtaba of Bashir
Meisje: Nargis, Mina of Nafiseh

Ik vind Maria of Sofia ook erg mooi voor een meisje, maar ik wil uiteindelijk toch liever een Perzische naam.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 23:21

Clapperdie schreef:

ach we zijn er nog lang niet uit haha. En we vinden nog meer namen leuk hoor smile Dus of het 1 van deze namen wordt is nog niet eens zeker.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:12

Onze namen ben ik ook nog nergens tegengekomen, terwijl ze niet eens zo bijster origineel zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: