Welke namen zou jij nu kiezen..
+96
Maple
liesje
ShallY
Razz
Sam
Shopaholic
Parel
Sun88
Blue flower
Mrs. Jansen
Isolt
RiLiJu
Jasmine
Amber-
Rituals_
Zenna
Fiwen
Aimee
Pien
meisje
Fortissimo
Tamagotchi
MiniMuis
Vancity_girl
Sanne
koNijntje
Slakje
Silver
Printje
Flower_L
Annemie
_Lana_
mzcharlotte
Twellie
chipa
Limburg85
SoGood
Raindrop
Nientje
Highway
Jade
Caroow
Roodkapje
RYW
Mida4you
Knillis
Viva
Blond
Yumi
Muus
Supertalentje
Sarah1985
Lejow
Rush
Ooh La La!
slaatje
Caramba
Sugarfall
mickey
CCC
Merai
TGR
Paper Crown
Shisha
Clapperdie
Poisongirl
Darius
teletascha
Muis
Muppetje
Teddyaapje
Flip Fluitketel
Bosjesvrouw
Dolphinne
Puggle
SarahKey
JD
-Ieniemienie-
Diese
Liz
Lavendel
studiebol
May
Phileine
Susan
Monte
Floor
Coccinelle
Ugly Betty
Pandora
Annie24
PapillonRose
kwak
Star007
Marin
Tania
100 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Welke namen zou jij nu kiezen..
Jurre
Jesse
Jordy
Yinthe
Meike
Silka
Jesse
Jordy
Yinthe
Meike
Silka
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dat was bij een andere site. Bij de site die nu genoemd is kun je dat niet zien. En op die andere site staat alleen 2011 en niet meer 2010.Clapperdie schreef:Lily schreef:meisjesnamen die wij in gedachten hebben: eentje is als voornaam 4260 keer gegeven in 2010 de andere 127 keer in 2010
wel raar dat die site niet upgedate is naar 2011
Dit heeft Lejow ook aangegeven en toen konden we precies zien welke naam ze voor haar kindje had gekozen.. Dus misschien iet heel slim om de aantallen weer te geven
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Zowel onze jongensnaam als onze meisjes naam ben ik nog niet tegengekomen in een van de lijstjes. Ook zijn het geen namen die veel vergeven worden in nl :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Zowel onze jongensnaam als onze meisjes naam ben ik nog niet tegengekomen in een van de lijstjes.
+1
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Meisje: Róze, Barthe, Esma
Jongen: Jurren, Thije, Joas (Zag ik hier voorbij komen )
In die volgorde
Jongen: Jurren, Thije, Joas (Zag ik hier voorbij komen )
In die volgorde
Gast- Gast
Ik vind heel veel namen mooi, maar kan het niet eens worden met mijn man. Alleen een jongensnaam hebben we.
Een kleine greep van wat ik mooi vind:
Laura, Judith, Joanna (van mijn moeder Johanna), Iris, Irina, Isa.
Bastiaan, Thomas, Wiebe (mijn vader), Brent, Thijs, Seth, Siem, Levi.
Een kleine greep van wat ik mooi vind:
Laura, Judith, Joanna (van mijn moeder Johanna), Iris, Irina, Isa.
Bastiaan, Thomas, Wiebe (mijn vader), Brent, Thijs, Seth, Siem, Levi.
Gast- Gast
Jongen: James & Seth
Meisje: Geen idee, ik heb steeds wel ideeen maar dan vind mijn vriend het niets of ik vind het zelf na een tijdje niets. Ik vind de letter L wel erg mooi
Edit:
Ik vind namen (op zijn engels uitgesproken) als Joanne, Roxanne, Lauren allemaal leuk, maar op z'n Nederlands vind ik het niets, en ik vind het vervelend als mijn kind later elke keer moet zeggen.."Nee, het moet op zijn Engels worden uitgesproken".
Meisje: Geen idee, ik heb steeds wel ideeen maar dan vind mijn vriend het niets of ik vind het zelf na een tijdje niets. Ik vind de letter L wel erg mooi
Edit:
Ik vind namen (op zijn engels uitgesproken) als Joanne, Roxanne, Lauren allemaal leuk, maar op z'n Nederlands vind ik het niets, en ik vind het vervelend als mijn kind later elke keer moet zeggen.."Nee, het moet op zijn Engels worden uitgesproken".
Gast- Gast
Ik zei gisteren tegen m`n vriend; wat vind jij mooie namen. Zegtie; gewoon Nederlands, zoals bij ons thuis.
Toen moest ik hem er wel even aan herinneren dat zijn complete familie, op z`n vader na, Amerikaanse namen heeft.
Toen moest ik hem er wel even aan herinneren dat zijn complete familie, op z`n vader na, Amerikaanse namen heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Onze meisjesnamen zijn vrij zeldzaam en hou ik voor mezelf. Voor jongens komen we er niet echt uit. James als tweede naam in ieder geval, nu nog een leuke voornaam die er bij past! Maar mijn vriend is er van overtuigd dat hij toch geen jongens kan maken.
Gast- Gast
Ik heb het nu al benauwd.. meisjesnamen genoeg maar jongens namen..
Mijn man wil hem Kareltje, Fritsie, Sjaakie, of Stanna noemen.. Stanna heeft ie van GTST, toen Bing Bram net kreeg, zei hij iets van ik ga jou geen Bram noemen, ik noem jou Stanny (ofzo) maar man heeft er Stanna van gemaakt.. Ons kind gaat gepest worden.
Mijn man wil hem Kareltje, Fritsie, Sjaakie, of Stanna noemen.. Stanna heeft ie van GTST, toen Bing Bram net kreeg, zei hij iets van ik ga jou geen Bram noemen, ik noem jou Stanny (ofzo) maar man heeft er Stanna van gemaakt.. Ons kind gaat gepest worden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ik heb het nu al benauwd.. meisjesnamen genoeg maar jongens namen..
haha, mijn vriend heeft het altijd over Brutus!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pippa schreef:Arme ckc baby
Maar ik kan zelf ook geen jongensnaam verzinnen. Vind bijna alles gay klinken. En wil zeker geen naam die eindigt op 'O'.. en niet op A want dat klinkt weer girly.
2CKC2 schreef:Pippa schreef:Arme ckc baby
Maar ik kan zelf ook geen jongensnaam verzinnen. Vind bijna alles gay klinken. En wil zeker geen naam die eindigt op 'O'.. en niet op A want dat klinkt weer girly.
Wat voor soort meisjesnamen vinden jullie leuk? Ik kan juist héél veel jongensnamen bedenken en niks voor meiden wat ik echt geweldig vind
Gast- Gast
Ja, die van jullie wordt ook zeker gepest. Brutus. Nee echt, lelijk... Ik weet dat mijn man het niet meent maar ja.. Ik vind Benjamin leuk, maar niet als we meer kids krijgen en 't worden jongens ivm de betekenis.Jade schreef:2CKC2 schreef:Ik heb het nu al benauwd.. meisjesnamen genoeg maar jongens namen..
haha, mijn vriend heeft het altijd over Brutus!
Mijn vriend zei gisteren voor een jongen; Jos.
Hell no.
Ik durfde niet eens meer te vragen of hij het serieus meende.
Hell no.
Ik durfde niet eens meer te vragen of hij het serieus meende.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
voor een meisje- Sophie Mirthe Sarah
Voor een jongetje - Tim Stijn Matthijs Thijs Laatste 2 zouden toch afvallen want zo heten 2 neefjes
Voor een jongetje - Tim Stijn Matthijs Thijs Laatste 2 zouden toch afvallen want zo heten 2 neefjes
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Rush!
Mijn vriend heeft het altijd over 'Christel' als die het over een meisjesnaam heeft. Hij zegt het om me te stangen zegt die, maar ik ben stiekem bang dat hij die naam echt leuk vindt, en ik vind hem echt VERSCHRIKKELIJK
Mijn vriend heeft het altijd over 'Christel' als die het over een meisjesnaam heeft. Hij zegt het om me te stangen zegt die, maar ik ben stiekem bang dat hij die naam echt leuk vindt, en ik vind hem echt VERSCHRIKKELIJK
Gast- Gast
Onze volgende jongensnaam staat al vast. Dus ik ga geen lijstjes meer maken...
Gast- Gast
Pippa schreef:2CKC2 schreef:Pippa schreef:Arme ckc baby
Wat voor soort meisjesnamen vinden jullie leuk? Ik kan juist héél veel jongensnamen bedenken en niks voor meiden wat ik echt geweldig vind
Ik vind heel veel leuk:
Louise
Jolie
Chloe (spreek uit: klooweej)
Kylie
Jessie
Sienna
Fayan
Emma (niet dat ik me kind Emma zou noemen, is te populair)
Julie
Esly
Liz
Ilana
Jackie
En zo kan ik wel een uur doorgaan.
Heel wisselend qua namensmaak dus! Louise vind ik wel erg leuk
Gast- Gast
Mijn man ook. Het eerste IVF kindje ooit geboren heet Louise! Dat wisten we helemaal niet maar kwamen we achter.Pippa schreef:Heel wisselend qua namensmaak dus! Louise vind ik wel erg leuk
2CKC2 schreef:Mijn man ook. Het eerste IVF kindje ooit geboren heet Louise! Dat wisten we helemaal niet maar kwamen we achter.Pippa schreef:Heel wisselend qua namensmaak dus! Louise vind ik wel erg leuk
Dat is grappig Louise & Stanna
Gast- Gast
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Welke namen zijn mooier
» Welke kiezen?
» Buitencanvas, welke kiezen?
» Welke schoenen kiezen?
» Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3
» Welke kiezen?
» Buitencanvas, welke kiezen?
» Welke schoenen kiezen?