Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 2 van 35
Pagina 2 van 35 • 1, 2, 3 ... 18 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Alyssa, wat fijn dat je lichaam nu eindelijk eens meewerkt!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@ Alyssa.. Super nieuws natuurlijk en nu hopen dat je snel niet meer ongesteld wordt om een goede reden .
@ Slaatje.. Het kan van alles zijn van je misselijkheid. Je kan ook ziek worden of misschien was die geur gewoon zo ernstig dat iedereen over zijn nek zou gaan . Het blijft gewoon ff afwachten.
Gisteren was ik ook met vlagen misselijk, erge hoofdpijn en keelpijn. Ik voel me nog steeds niet lekker overigens. Dus ik hoop niet dat het door gaat zetten, want ik wil niet ziek zijn . Kan ook elk moment ongesteld worden zit inmiddels op dag 31. Merk wel dat ik er nu veel minder mee bezig ben. Ik heb zoiets van we zien het allemaal wel.
@ Slaatje.. Het kan van alles zijn van je misselijkheid. Je kan ook ziek worden of misschien was die geur gewoon zo ernstig dat iedereen over zijn nek zou gaan . Het blijft gewoon ff afwachten.
Gisteren was ik ook met vlagen misselijk, erge hoofdpijn en keelpijn. Ik voel me nog steeds niet lekker overigens. Dus ik hoop niet dat het door gaat zetten, want ik wil niet ziek zijn . Kan ook elk moment ongesteld worden zit inmiddels op dag 31. Merk wel dat ik er nu veel minder mee bezig ben. Ik heb zoiets van we zien het allemaal wel.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Jelin schreef:@ Alyssa.. Super nieuws natuurlijk en nu hopen dat je snel niet meer ongesteld wordt om een goede reden .
Ik hoop voor je dat je niet ziek gaat worden dan.
De geur was niet afstotelijk ofzo hoor. Ik ga er vanuit dat het gewoon iets anders is, bijvoorbeeld bijwerkingen van de medicijnen ofzo. Zit nog te ver voor mijn NOD of menstruatie om er nu al klachten van te hebben, of om zwangerschapskwaaltjes te hebben.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Jelin schreef:@ Alyssa.. Super nieuws natuurlijk en nu hopen dat je snel niet meer ongesteld wordt om een goede reden .
Ik hoop voor je dat je niet ziek gaat worden dan.
De geur was niet afstotelijk ofzo hoor. Ik ga er vanuit dat het gewoon iets anders is, bijvoorbeeld bijwerkingen van de medicijnen ofzo. Zit nog te ver voor mijn NOD of menstruatie om er nu al klachten van te hebben, of om zwangerschapskwaaltjes te hebben.
Ik weet niet hoever je van te voren klachten kan hebben. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik namelijk nergens last van behalve van wat pijnlijke borsten en dat was in week 8.
Jelin- Kletskop
Bedankt voor jullie reacties, vandaag dag 16, nog niet positief.
Dus ik test nog even verder...
Verder hoefde ik niet terug naar de gyn. Mocht dit nu 6 maanden proberen met clomid 50.
Dus ik test nog even verder...
Verder hoefde ik niet terug naar de gyn. Mocht dit nu 6 maanden proberen met clomid 50.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Succes met testen puzzle, hoop dat je snel je ei zult vinden. Wel fijn dat je niet meer terug hoeft naar de gyn.
slaatje- Kletskop
Ja bedankt slaatje, ik hoop het ook. Krijg gelijk zo'n onzeker gevoel ervan...pff denk gelijk dat er geen eisprong zal zijn, maarja, gewoon even geduld hebben he
Puzzle- Prater
Puzzle schreef:Ja bedankt slaatje, ik hoop het ook. Krijg gelijk zo'n onzeker gevoel ervan...pff denk gelijk dat er geen eisprong zal zijn, maarja, gewoon even geduld hebben he
Irritant hè. Maar komt vast goed hoor!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Alyssa; Ook hier Echt zo'n goed nieuws!
@ Puzzle; Kan me voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt. Hoop dat je snel een eisprong mag hebben!
@ Slaatje; Wie weet... ik duim voor je!
@ Puzzle; Kan me voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt. Hoop dat je snel een eisprong mag hebben!
@ Slaatje; Wie weet... ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal hoest met jou?
Muppetje- Ratel
Dankjewel allemaal dames!
Koffieleut, hoe is het nu met jou meis?
Jelin, spannend! Wel fijn dat je er zo rustig onder bent, ik hoop op een positieve test voor je meid!
Slaatje, spannend hoor meis! Ik hoop voor jullie dat het raak is deze ronde!
Puzzle, vervelend! Daarom ben ik juist zo blij dat ik wél naar de gynaecoloog moet/mag voor follikelmetingen, vind ik zelf wel prettig.
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken en ik ben ook vandaag weer begonnen met de Clomid, was weer lang geleden haha Spannend allemaal weer, ik hoop op een positieve echo volgende week, maar dat komt helemaal goed!
Koffieleut, hoe is het nu met jou meis?
Jelin, spannend! Wel fijn dat je er zo rustig onder bent, ik hoop op een positieve test voor je meid!
Slaatje, spannend hoor meis! Ik hoop voor jullie dat het raak is deze ronde!
Puzzle, vervelend! Daarom ben ik juist zo blij dat ik wél naar de gynaecoloog moet/mag voor follikelmetingen, vind ik zelf wel prettig.
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken en ik ben ook vandaag weer begonnen met de Clomid, was weer lang geleden haha Spannend allemaal weer, ik hoop op een positieve echo volgende week, maar dat komt helemaal goed!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa: wat straal jij toch heerlijk veel positiviteit uit de laatste tijd! Word er zelf helemaal vrolijk van
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hallo Meiden,
Heb niet veel gereageerd de laatste tijd, ben erg moe. Gelukkig word de misselijkheid wel beter. Vandaag alweer 12 weken. De tijd gaat snel
@ Jelin, hoe is het? Al ongesteld? Lijkt me inderdaad moeilijk je dochtertje naar school brengen. Ze worden snel groot.
@ slaatje, hoe is het met jou? Nog misselijk?
@ Puzzle, ik duim voor een positieve ovulatietest voor jou!
@ KOffieleut, hoe is het met jou meid? Waar in je cyclus zit je?
@ Weegschaal, hoe is het met jou? en met jou Yasmine?
@ alyssa, heb je bijwekringen van de clomid, vind het zo spannend voor je!
Heb niet veel gereageerd de laatste tijd, ben erg moe. Gelukkig word de misselijkheid wel beter. Vandaag alweer 12 weken. De tijd gaat snel
@ Jelin, hoe is het? Al ongesteld? Lijkt me inderdaad moeilijk je dochtertje naar school brengen. Ze worden snel groot.
@ slaatje, hoe is het met jou? Nog misselijk?
@ Puzzle, ik duim voor een positieve ovulatietest voor jou!
@ KOffieleut, hoe is het met jou meid? Waar in je cyclus zit je?
@ Weegschaal, hoe is het met jou? en met jou Yasmine?
@ alyssa, heb je bijwekringen van de clomid, vind het zo spannend voor je!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Goedemorgen dames,
@ Alyssa.. Ik hoop echt dat de clomid aan slaat en dat je binnenkort een positieve test in handen hebt. En ik vind je ook super vrolijk overkomen.
@ Amber.. Jeetje 12 weken alweer. Wat gaat de tijd snel. Gelukkig gaat het nu iets beter met je!
Hier nog niet ongesteld. Gelukkig voel ik me nu een stuk beter dan gisteren. Nog wel iets verkouden, maar mijn keelpijn en misselijkheid zijn over.
En mijn meisje wordt gewoon over een weekje alweer 4 jaar. Tijd gaat zo ontzettend hard.
@ Alyssa.. Ik hoop echt dat de clomid aan slaat en dat je binnenkort een positieve test in handen hebt. En ik vind je ook super vrolijk overkomen.
@ Amber.. Jeetje 12 weken alweer. Wat gaat de tijd snel. Gelukkig gaat het nu iets beter met je!
Hier nog niet ongesteld. Gelukkig voel ik me nu een stuk beter dan gisteren. Nog wel iets verkouden, maar mijn keelpijn en misselijkheid zijn over.
En mijn meisje wordt gewoon over een weekje alweer 4 jaar. Tijd gaat zo ontzettend hard.
Jelin- Kletskop
Alyssa, gaat toch wel weer snel he..nu weer clomid, volgende week meting...komt helemaal goed!!
Weegschaal, hoe gaat ie met jou?
Jelin, wanneer kun/ga jij testen?
Zelf zit ik nu op dag 17, nog geen positieve test, maar al wel donkerder...er is wat in aantocht hoop ik
Weegschaal, hoe gaat ie met jou?
Jelin, wanneer kun/ga jij testen?
Zelf zit ik nu op dag 17, nog geen positieve test, maar al wel donkerder...er is wat in aantocht hoop ik
Puzzle- Prater
@ Puzzle.. Mijn vorige cyclus was 37 dagen, dus daar wil ik op wachten. Maar heb niet het idee dat ik zwanger ben alleen ziek en ik weet dat dat je cyclus ook in de war kan brengen.
Ik hoop op een positieve ovu-test in het weekend voor je!!
Ik hoop op een positieve ovu-test in het weekend voor je!!
Jelin- Kletskop
@ Amber; 12 weken al weer! Fijn dat de misselijkheid wat minder wordt.
@ Alyssa; Zeker spannend! Hoop dat het bij jou nu ook snel raak is!!
@ Puzzle; Fijn dat het iets donkerder wordt, succes de komende dagen!
@ Jelin; Ik duim voor je!
@ Yasmine; Hoe gaat het met je?
@ Muppetje; Wanneer heb je weer een echo?
@ Puggle; Hoe gaat het met je bloeddruk?
Met mij gaat het goed hoor. Soms nog wel aanvallen van ongeduldig/onzeker/verdrietig zijn, maar probeer gewoon positief te blijven. Hoop dat iedereen hier snel zwanger mag zijn!
@ Alyssa; Zeker spannend! Hoop dat het bij jou nu ook snel raak is!!
@ Puzzle; Fijn dat het iets donkerder wordt, succes de komende dagen!
@ Jelin; Ik duim voor je!
@ Yasmine; Hoe gaat het met je?
@ Muppetje; Wanneer heb je weer een echo?
@ Puggle; Hoe gaat het met je bloeddruk?
Met mij gaat het goed hoor. Soms nog wel aanvallen van ongeduldig/onzeker/verdrietig zijn, maar probeer gewoon positief te blijven. Hoop dat iedereen hier snel zwanger mag zijn!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal Gefeliciteerd met je menstruatie! Super fijn voor je. Dat je nu maar snel je ei mag hebben en dat je man raak schiet En natuurlijk bedankt voor het duimen.
Alyssa Ik hoop met je mee voor een positieve echo. Goed en mooi dat je zo positief bent.
Yasmine hoe gaat het met je? Ik hoop dat je weer snel zwanger zult zijn
Amber 12 weken alweer, wat gaat de tijd toch snel :-)
Jelin Gelukkig voel je je weer wat beter. En volgende week alweer de 4e verjaardag van je "kleine" meisjes. Wat worden ze snel groot he?
All. Hier de hele week al niet lekker in mijn vel. Maandag de onzekerheid in het huishouden. Verlgens een soort van aanvaring met een "vriendin" wat me nogal aangrijpt. In mijn hoofd maak ik alles groter dan het is. Ook haal ik steeds in mijn hoofd (onbewust) dat ik altijd lichamelijk wat mankeer, dus dat ik dan toch wel niet zwanger zal worden. Heel fout.
Wat ik vandaag wel heel spannend was, was een mededeling van een vrienden. Een paar maanden terug (net voor M. en ik met de pil stopten) wist een vriendin mij te vertellen dat ik in april zwanger zou raken en dat het een jongetje zou worden. Soms geloof ik hier wel in, en er waren ook andere dingen die zij verteld die klopte. Vanmorgen had ik een vriendinnetje aan de telefoon, die een vriendin van haar (die mij niet kent) tarrotkaarten had laten leggen voor mij. Omdat ze zo ontzettend voor me hoopt dat we zo gelukkig mogen zijn zwanger te worden. Deze vrouw wist haar te vertellen dat ik dit jaar niet meer ga trouwen, omdat de bruiloft uitgesteld gaat worden....Niet omdat we twijfelen, maar omdat ik december zou gaan bevallen van ons 1e kindje. Dit zou dus betekenen dat ik volgens haar in april zwanger zou raken.....Dus ik ben benieuwd. Haha. Ben nog steeds van plan, mocht het deze ronde niet raak zijn, er voor twee maanden een kurk in te douwen, dus ergens zou het niet kloppen....Nu gelijk weer op mijn zelfbeschermingmodus.....Ik ben niet zwanger deze maand, en volgende maand word ik het ook niet.....
Fijn weekend allemaal.
Alyssa Ik hoop met je mee voor een positieve echo. Goed en mooi dat je zo positief bent.
Yasmine hoe gaat het met je? Ik hoop dat je weer snel zwanger zult zijn
Amber 12 weken alweer, wat gaat de tijd toch snel :-)
Jelin Gelukkig voel je je weer wat beter. En volgende week alweer de 4e verjaardag van je "kleine" meisjes. Wat worden ze snel groot he?
All. Hier de hele week al niet lekker in mijn vel. Maandag de onzekerheid in het huishouden. Verlgens een soort van aanvaring met een "vriendin" wat me nogal aangrijpt. In mijn hoofd maak ik alles groter dan het is. Ook haal ik steeds in mijn hoofd (onbewust) dat ik altijd lichamelijk wat mankeer, dus dat ik dan toch wel niet zwanger zal worden. Heel fout.
Wat ik vandaag wel heel spannend was, was een mededeling van een vrienden. Een paar maanden terug (net voor M. en ik met de pil stopten) wist een vriendin mij te vertellen dat ik in april zwanger zou raken en dat het een jongetje zou worden. Soms geloof ik hier wel in, en er waren ook andere dingen die zij verteld die klopte. Vanmorgen had ik een vriendinnetje aan de telefoon, die een vriendin van haar (die mij niet kent) tarrotkaarten had laten leggen voor mij. Omdat ze zo ontzettend voor me hoopt dat we zo gelukkig mogen zijn zwanger te worden. Deze vrouw wist haar te vertellen dat ik dit jaar niet meer ga trouwen, omdat de bruiloft uitgesteld gaat worden....Niet omdat we twijfelen, maar omdat ik december zou gaan bevallen van ons 1e kindje. Dit zou dus betekenen dat ik volgens haar in april zwanger zou raken.....Dus ik ben benieuwd. Haha. Ben nog steeds van plan, mocht het deze ronde niet raak zijn, er voor twee maanden een kurk in te douwen, dus ergens zou het niet kloppen....Nu gelijk weer op mijn zelfbeschermingmodus.....Ik ben niet zwanger deze maand, en volgende maand word ik het ook niet.....
Fijn weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
Weegschaal, woensdag heb ik weer n echo. Ben daar toch steeds beetje zenuwachtig voor....
Muppetje- Ratel
BAlyssa en Annet: Met mij gaat het redelijk. Heb gisteren gehoord dat mijn oom (ook) kanker heeft. Zijn prognose is erg slecht, er wordt gesproken over hooguit nog enkele maanden... Dat is erg heftig om te horen, en je tegelijk ook ineens heel goed te beseffen dat mijn moeder er dan misschien ook niet meer is.... Bah, bah.
Ik zit nu op dag 22, maar deze maand is het eigenlijk niet spannend, mijn man was de hele week weg toen ik mijn eisprong had. Ik heb wel het idee gehad dat ik al op dag 11 of 12 mijn eisprong had. Dus er is nog een héél klein kansje deze maand, maar daar reken ik absoluut niet op. Het hier minder reageren bevalt me eigenlijk wel goed, ik mis jullie wel hoor meiden, maar ik merk wel dat het mij een stuk rust brengt.
Amber, wat ga je snel zeg! 12 weken alweer!
Muppetje, woensdag gaat het weer helemaal goedkomen!
Edit: Ik zie nu pas dat aan het begin van mijn post Annet staat, dit moet natuurlijk Amber zijn. Stomme autocorrect
Ik zit nu op dag 22, maar deze maand is het eigenlijk niet spannend, mijn man was de hele week weg toen ik mijn eisprong had. Ik heb wel het idee gehad dat ik al op dag 11 of 12 mijn eisprong had. Dus er is nog een héél klein kansje deze maand, maar daar reken ik absoluut niet op. Het hier minder reageren bevalt me eigenlijk wel goed, ik mis jullie wel hoor meiden, maar ik merk wel dat het mij een stuk rust brengt.
Edit: Ik zie nu pas dat aan het begin van mijn post Annet staat, dit moet natuurlijk Amber zijn. Stomme autocorrect
Laatst aangepast door Koffieleut op za 25 feb 2012 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Alyssa en Annet: Met mij gaat het redelijk. Heb gisteren gehoord dat mijn oom (ook) kanker heeft. Zijn prognose is erg slecht, er wordt gesproken over hooguit nog enkele maanden... Dat is erg heftig om te horen, en je tegelijk ook ineens heel goed te beseffen dat mijn moeder er dan misschien ook niet meer is.... Bah, bah.
Wat een rotnieuws koffieleut. Sterkte!
Hoop dat je je ei vroeger hebt gehad en dat het toch raak mag zijn.
slaatje- Kletskop
Jeetje Koffieleut, wat een naar nieuws, sterkte meis!
Muppetje- Ratel
@ Slaatje; Twijfel je misschien dan toch een beetje of het zwanger worden 2 maanden stop moet zetten? Een bruiloft is natuurlijk altijd uit te stellen, ook al is dat nog wat...
@ Muppetje; Snap dat je nerveus bent, iedere echo/afspraak blijft toch wel spannend.
@ Koffieleut; Wat een verdrietig nieuws
@ All; Ik heb misschien mijn eisprong al... Ik had gisteren namelijk vruchtbaar slijm en leek wat te voelen. Weet dat het vroeg is in mijn cyclus, maar had dit de vorige keer na de miskraam toen ik weer zwanger werd ook. Het lijkt wel of mijn eisprong wel netjes om de 4 wkn komt, maar mijn menstruatie langer wegblijft. Mijn ovulatietest was net ook hartstikke positief; teststreep is duidelijk donkerder dan de controlestreep.
Ben dus benieuwd over 2a3 weken...
@ Muppetje; Snap dat je nerveus bent, iedere echo/afspraak blijft toch wel spannend.
@ Koffieleut; Wat een verdrietig nieuws
@ All; Ik heb misschien mijn eisprong al... Ik had gisteren namelijk vruchtbaar slijm en leek wat te voelen. Weet dat het vroeg is in mijn cyclus, maar had dit de vorige keer na de miskraam toen ik weer zwanger werd ook. Het lijkt wel of mijn eisprong wel netjes om de 4 wkn komt, maar mijn menstruatie langer wegblijft. Mijn ovulatietest was net ook hartstikke positief; teststreep is duidelijk donkerder dan de controlestreep.
Ben dus benieuwd over 2a3 weken...
Weegschaal- Kletskop
@ lieve koffieleut, Heel veel sterkte meis!
@Weegschaal, dat zou heel mooi zijn als je je ei al hebt. Had je inderdaad de ronde voor je miskraam ook zo vroeg. Succes
@Weegschaal, dat zou heel mooi zijn als je je ei al hebt. Had je inderdaad de ronde voor je miskraam ook zo vroeg. Succes
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Koffieleut, bah wat een rot-nieuws zeg! veel sterkte ermee
@weegschaal; dat gaat de goeie kant op dan!! En dan lopen we nu gelijk op, ik heb vandaag ook een positieve ovu-test! Eindelijk, was gewoon zo ongeduldig, maar nu dan toch, op dag 18 positief. Jij nu ook goed je best doen he!!
@weegschaal; dat gaat de goeie kant op dan!! En dan lopen we nu gelijk op, ik heb vandaag ook een positieve ovu-test! Eindelijk, was gewoon zo ongeduldig, maar nu dan toch, op dag 18 positief. Jij nu ook goed je best doen he!!
Puzzle- Prater
Pagina 2 van 35 • 1, 2, 3 ... 18 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 2 van 35
Permissies van dit forum: