Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S

+9
Bacio
minoessepoes
Zwerver
Ibbeltje
Sneeuwvlok
Antibes
Caro
Kaboutertje
Toet
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S - Pagina 2 Empty Re: TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S

Bericht  Toet di 6 maa 2012 - 1:33

-weg-

Laatst aangepast door Toet op vr 9 maa 2012 - 13:47; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S - Pagina 2 Empty Re: TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S

Bericht  Toet di 6 maa 2012 - 1:36

Ohja, foto's AUB niet quoten. laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 1:40

Haha ik vind het grappig, je fotoreportage. Ik ben niet heel erg onder de indruk van het resultaat smile. Maar jij bent leuk!

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 maa 2012 - 1:44

Haha dankje. Het is wel moeilijk op foto vast te leggen maar je ziet het resultaat IRL echt duidelijk. Op de foto van de scheiding dichtbij zie je wel goed het verschil.

Ik heb nog nooit zo vaak in één week gehoort 'ben je bij de kapper geweest?' zelf mijn ex (Die het niet eens opmerkte toen ik 15 cm van mijn haar geknipt had) en kinderen op stage zagen het :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ooh La La! di 6 maa 2012 - 4:51

Ik heb nav je topic dat spul van Got2b gekocht en ben er blij mee! smile

IRL zie je het verschil inderdaad beter dan op foto's.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 5:23

Wat heb jij moooooi haar zeg! Echt helemaal geen frizzy's!

Jaloersheid hier haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 6 maa 2012 - 6:41

oh ja je ziet goed verschil!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Toet di 6 maa 2012 - 9:43

Punk'd schreef:Wat heb jij moooooi haar zeg! Echt helemaal geen frizzy's!

Jaloersheid hier haha Very Happy

Haha danku! Ik vind mijn haar zelf alleen vreselijk, ik kan er niet zo veel mee.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muurvlindertje wo 7 maa 2012 - 5:47

Ik vind het eerder staan alsof je je haar niet gekamd hebt en je net uit bed komt.

Nee dus.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:34

Ik zie wel degelijk verschil! Ik heb ook vrij dun haar, maar krullen dus zie je dat niet. Alleen zit het vaak zo plat op mijn hoofd, ik schud heel vaak mijn haar door met gespreide vingers snel over mijn hoofdhuid te wrijven zeg maar. Het op te schudden. Dus dit is ook zeker wat voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 7 maa 2012 - 9:56

Ik heb 't vorig jaar al een keer gekocht ergens.. Vond 't toen al geen succes, gister weer geprobeerd.. Ik vind 't heel vies voelen, m'n haar wordt er onhandelbaar door en ongelooflijk statisch. Dikke afrader wat mij betreft!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  May wo 7 maa 2012 - 10:09

Bij mij werkt het niet, binnen een minuut is het weer uitgezakt. Denk dat mijn haar er gewoon te dik en te zwaar voor is.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Toet wo 7 maa 2012 - 10:28

May schreef:Bij mij werkt het niet, binnen een minuut is het weer uitgezakt. Denk dat mijn haar er gewoon te dik en te zwaar voor is.

Welk merk heb je geprobeerd? Ik heb nl ook die van got2b de openingspost geporbeerd (ik wou testen of een 'goedkoop' merk net zo goed was als de duurdere van de kapper die ik heb) en die was bij mij ook binnen een paar minuten uitgezakt. Die osis+ schijnt wel heel goed te zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: