TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S
+9
Bacio
minoessepoes
Zwerver
Ibbeltje
Sneeuwvlok
Antibes
Caro
Kaboutertje
Toet
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S
Ik heb echt een grandioze tip voor iedereen die meer volume in het haar wil > volume poeder!
Misschien heb je er al van gehoort, of het in de winkel gezien. Het leek me altijd raar spul (net zoals ik droogshampoo raar vind) totdat de kapster het gister in mijn haar deed.
Het werkt echt super goed. Je tilt wat haar omhoog op de plek waar jij volume wil, strooit wat poeder tegen de haaraanzet, wrijft het in en je haar wordt lekker stug op die plek waardoor je véél volume krijgt!
Ik heb die van de kapper gekocht maar je hebt in de winkel vast ook een goedkopere variant.
Misschien heb je er al van gehoort, of het in de winkel gezien. Het leek me altijd raar spul (net zoals ik droogshampoo raar vind) totdat de kapster het gister in mijn haar deed.
Het werkt echt super goed. Je tilt wat haar omhoog op de plek waar jij volume wil, strooit wat poeder tegen de haaraanzet, wrijft het in en je haar wordt lekker stug op die plek waardoor je véél volume krijgt!
Ik heb die van de kapper gekocht maar je hebt in de winkel vast ook een goedkopere variant.
Laatst aangepast door Toet op di 6 maa 2012 - 1:35; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S
Jaa I knoww! Ik had het laatst in mijn haar van de kapper van Label M. Echt zooveel volume.
(nadeel vond ik dat ik echt een viezige gevoel kreeg bij de aanzet.. Maargoed iets vaker wassen en probleem is over)
(nadeel vond ik dat ik echt een viezige gevoel kreeg bij de aanzet.. Maargoed iets vaker wassen en probleem is over)
Gast- Gast
Die heb ik inderdaad ook! Ik vind dat vieze gevoel opzich wel meevallen, alleen in één pluk voel ik duidelijk dat er te veel poeder in zit. Het gaat er inderdaad alleen maar uit als je, je haar wast. Maar dat is ook weer een voordeel, want ik had mijn haar vandaag zo gedaan, omdat het er van gister nog goed in zat. Ik ben helemaal blij met dit spul
Toet- Lady Post-a-lot
Dat spul heb ik ook, Osis dust it. Het werkt voor mij niet super goed. Misschien door de lengte? Mijn haar valt tot borsthoogte zeg maar. En ik vind het viezig aanvoelen haha
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Klopt ja! Ook ik ben fan :-). Heb die van LabelM eerst gehad maar nu over naar Schwarzkopf vanwege de prijs. Die voelt iets minder fijn aan, maar is dan ook een stuk goedkoper.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Iehl ik vind alles in mijn haar vies, want dan is het niet meer lekker zacht, dus ik denk dit ook. Maar een beetje extra volume is natuurlijk nooit weg, dus ben eigenlijk wel benieuwd.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Iehl ik vind alles in mijn haar vies, want dan is het niet meer lekker zacht, dus ik denk dit ook. Maar een beetje extra volume is natuurlijk nooit weg, dus ben eigenlijk wel benieuwd.
Haha, ik heb exact hetzelfde. Ik wil gewoon mijn vingers door mijn haar kunnen halen zonder dat ik blijf plakken of hangen.. Dus dan maar meestal niet echt volume..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nee, en nou mag ik niet echt klagen want zelfs met niets in mijn haar valt het met het volume nog wel mee.. Maar ik vind het gewoon echt vies inderdaad! Heb al van alles geprobeerd maar dan zit het even leuk, kom ik er achter dat ik niet gewoon mijn hand door mijn haar kan halen en dan ben ik er klaar mee.
Gast- Gast
Bij mij heeft de kapper het ook een keer in m'n haar gedaan, maar het zag er echt niet uit! Ik leek wel een heks met alleen raar volume bovenop. Maar ik heb wel heel stijl haar, dus misschien dat het daar aan lag?
Laatst aangepast door Sneeuwvlok op wo 29 feb 2012 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Dan ben ik benieuwd naar een voor en na foto
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat vieze valt echt wel mee als je het goed gebruikt. Je moet het alleen bij de aanzet in je haar doen en dan voelt de rest nog heerlijk zacht.
Toet- Lady Post-a-lot
Werkt het ook voor krullen of krijg ik dan z'n ontploft krullen koppie? Mijn haar is sinds mijn laatste kappersbezoek een drama
Gast- Gast
Geen idee Cimic, misschien dat het dan snel pluizig wordt..
Ik zal morgen kijken of ik voor/na foto's kan maken.
Ik zal morgen kijken of ik voor/na foto's kan maken.
Toet- Lady Post-a-lot
Top Toet! Ben erg benieuwd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jaaa ik ben ook benieuwd naar een voor en een na foto! Al heb ik zelf wel genoeg volume gelukkig.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hetzelfde kan je toch doen met haarlak? Heb het verder niet nodig, dat scheelt
Gast- Gast
Yoyo schreef:Hetzelfde kan je toch doen met haarlak? Heb het verder niet nodig, dat scheelt
Haarlak verzwaard meer.
Ik ben heel benieuwd naar het product!
Gast- Gast
Haarlak heeft toch een ander effect. Bij mij zakt haarlak heel erg uit, dan kun je niks meer met je haar. Met deze poeder zakt je volume in de loop van de dag ook wel een beetje uit, maar omdat het haar bij je haaraanzet zo stug is 'kneed' je het er zo weer in.
Op de manier hoe ik het gebruik geeft het hetzelfde effect dan wanneer je een pluk optilt en de pluk er onder bij de haaraanzet toupeerd. Alleen blijft dit dus de hele dag zitten en krijg je geen klitten.
Op de manier hoe ik het gebruik geeft het hetzelfde effect dan wanneer je een pluk optilt en de pluk er onder bij de haaraanzet toupeerd. Alleen blijft dit dus de hele dag zitten en krijg je geen klitten.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik gebruik het ook zeker al een jaar, mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten. Het lijkt niet op haarlak, maar het is meer vergelijkbaar met dat je de onderste haarlagen toupeert en de rest er mooi overheen kamt. Als het een beetje inzakt, je vingers er doorheen en je haar zit weer top!
Ik trek naast mijn scheiding in rijen een scheiding, strooi daar een beetje poeder op en daarna valt de rest van mijn haar er weer overheen, even op en neer gaan met je vingers over het de plek waar het poeder zit en je hebt volume.
Het voelt wel stug en een beetje als een boel klitten. Maar mijn haar is behoorlijk dun en voorheen toupeerde ik het als ik het los droeg altijd, dus dit is zeker een verbetering! Maar als je het meerdere dagen achter elkaar gebruikt, lijkt het wel of het er met wassen niet helemaal meer uit gaat, dan blijft het een beetje stug.
Maar ik neem het allemaal op de koop toe, ik heb volume in mijn haar en dat is heel wat haha.
Ik trek naast mijn scheiding in rijen een scheiding, strooi daar een beetje poeder op en daarna valt de rest van mijn haar er weer overheen, even op en neer gaan met je vingers over het de plek waar het poeder zit en je hebt volume.
Het voelt wel stug en een beetje als een boel klitten. Maar mijn haar is behoorlijk dun en voorheen toupeerde ik het als ik het los droeg altijd, dus dit is zeker een verbetering! Maar als je het meerdere dagen achter elkaar gebruikt, lijkt het wel of het er met wassen niet helemaal meer uit gaat, dan blijft het een beetje stug.
Maar ik neem het allemaal op de koop toe, ik heb volume in mijn haar en dat is heel wat haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben wel benieuwd naar een foto eigenlijk!
Wat ik me afvraag: ziet het er niet heel vet uit als je dit in je haar hebt? (Dat het vies voelt zou me niks uitmaken, als het er maar niet vies uitziet )
Wat ik me afvraag: ziet het er niet heel vet uit als je dit in je haar hebt? (Dat het vies voelt zou me niks uitmaken, als het er maar niet vies uitziet )
Gast- Gast
Ik gebruik t ook, alleen van een kappersmerk. Ik betaal 30 euro voor een potje.
Welk merk gebruiken jullie en wat betaal je ervoor?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Nee het ziet er niet vies uit, want het is droog poeder. Je haar wordt er dus niet vet van. Je haar voelt aan alsof je net van het strand komt (stug dus) waardoor je makkelijk volume kunt creeëren.Minneke schreef:Ik ben wel benieuwd naar een foto eigenlijk!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Minneke schreef:Ik ben wel benieuwd naar een foto eigenlijk!
Sorry, de foto's zijn vandaag niet gelukt, ik had er echt geen tijd voor. Misschien morgen en anders sowieso zaterdag!
Je haar ziet er niet vies uit, je ziet er eigenlijk helemaal niks van.
Toet- Lady Post-a-lot
Bacio schreef:Ik gebruik t ook, alleen van een kappersmerk. Ik betaal 30 euro voor een potje.
Ik gebruik die van Label M, een potje kost 27,50. In de winkel liggen ze al vanaf 6 euro en als ik de internetreviews mag geloven is osis+ uit mijn openingspost erg goed.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Volume voor in het haar
» Goede volume shampoo gezocht
» Lang haar of kort haar?
» Volume powder
» Meer en blijvende volume
» Goede volume shampoo gezocht