Volume powder
+3
loura
Toet
SoCali
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Volume powder
Ik wil wel eens van die volume powder voor je haar uitproberen.
Iemand ervaring met één van deze twee?
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Re: Volume powder
Super goed spul! Ik zou alleen Osis+ kopen als ik jou was. Die komt heel goed uit verschillende testen, schijnt onder de goedkopere een van de beste te zijn. Ik gebruik er zelf een van de kapsalon. Die paarse uit je post heb ik ook geprobeerd en vind ik lang niet zo goed/fijn, die zakt ook snel uit.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Super goed spul! Ik zou alleen Osis+ kopen als ik jou was. Die komt heel goed uit verschillende testen, schijnt onder de goedkopere een van de beste te zijn. Ik gebruik er zelf een van de kapsalon. Die paarse uit je post heb ik ook geprobeerd en vind ik lang niet zo goed/fijn, die zakt ook snel uit.
Thanks voor je reactie! Goed om te weten dat die snel uitzakt. Dan kan ik inderdaad beter even naar de kappersgroothandel rijden en die Osis+ halen.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb hem van schwarzkopf en die is ook heel goed. Maar wel een andere dan jouw plaatje. Mijn potje is zwart.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Op het potje staat dat je het eerst op je handen moet doen, dan moet wrijven en daarna op je haar aanbrengen. De kapster heeft mij aangedragen het gewoon direct op je haar te strooien, dat is effectiever.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb ook die van Osis+ en vind hem wel goed, vind het alleen wel vrij duur voor zo'n potje. Hoe duur zijn bovenstaanden?
Ik krijg het er wel lastig uit gewassen, hebben jullie dat ook? Moet echt goed opletten dat ik mn shampoo goed inwrijf op de plekken waar ik dat spul heb gebruikt.
Ik krijg het er wel lastig uit gewassen, hebben jullie dat ook? Moet echt goed opletten dat ik mn shampoo goed inwrijf op de plekken waar ik dat spul heb gebruikt.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Zou dit met krullen ook werken?
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Roodtomaatje Wanneer je krullen plat op je hoofd liggen denk ik wel dat het een beetje werkt (al zal het effect vast minder opvallen dan bij mensen met heel fijn plat haar). Maar wanneer je krullen al mooi de lucht in zijn, denk ik niet dat het echt effect heeft.
(In principe zorgt dit spul er volgens mijn voor, dat je haar aanzet meer omhoog gaat staan in plaats van direct naar beneden.
(In principe zorgt dit spul er volgens mijn voor, dat je haar aanzet meer omhoog gaat staan in plaats van direct naar beneden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Roodtomaatje schreef:Zou dit met krullen ook werken?
Ik heb ook krullen die soms wat uitzakken en gebruik van Andrélon Verrassend Volume de 'lift up paste'. Werkt voor mij erg goed icm wat volume haarlak
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
De kapper heeft dit een keer bij mij aangebracht. Het werkt zeker maar ik vond het vreselijk irritant! Het voelt tijdens het aanbrengen heel koud aan, daarna brandde het bij mij echt constant. Ik heb m'n haar ook wel drie keer moeten wassen voordat het stroeve gevoel helemaal weg was. Ik weet zo snel niet meer wel merk dit was.
Gast- Gast
Ik heb totaal geen moeite met het uitwassen, ik was mijn haar gewoon hetzelfde als normaal en alles is er uit.
Toet- Lady Post-a-lot
Hm misschien dan toch wel het proberen waard! Mijn haar zakt nogal uit, zeker als het wat langer wordt.Caresses schreef:Roodtomaatje Wanneer je krullen plat op je hoofd liggen denk ik wel dat het een beetje werkt (al zal het effect vast minder opvallen dan bij mensen met heel fijn plat haar). Maar wanneer je krullen al mooi de lucht in zijn, denk ik niet dat het echt effect heeft.
Dat is ook wel het proberen waard, thanks!Aziraphale schreef:Roodtomaatje schreef:Zou dit met krullen ook werken?
Ik heb ook krullen die soms wat uitzakken en gebruik van Andrélon Verrassend Volume de 'lift up paste'. Werkt voor mij erg goed icm wat volume haarlak
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb inmiddels 1x Osis+ dust powder geprobeerd en ben positief. Het is nu niet zo dat ik ineens prachtige volume heb, maar ik wordt er zeker blij van omdat ik zeker een verschil zie.
*Michelle, ja ik heb 2x shampoo gebruikt om het er goed uit te krijgen. Maar het is het zeker waard .
*Michelle, ja ik heb 2x shampoo gebruikt om het er goed uit te krijgen. Maar het is het zeker waard .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Volume voor in het haar
» Muziek hetzelfde volume?
» TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S
» Meer en blijvende volume
» iemand bekend met de volume styler?
» Muziek hetzelfde volume?
» TIP! Volume in je haar. MET FOTO'S