Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volume powder

+3
loura
Toet
SoCali
7 plaatsers

Ga naar beneden

Volume powder Empty Volume powder

Bericht  SoCali vr 20 apr 2012 - 9:03

Volume powder Got2b-Powderful-Volumising-Styling-PowderVolume powder 21102011151126_5410091687588

Ik wil wel eens van die volume powder voor je haar uitproberen.

Iemand ervaring met één van deze twee?
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volume powder Empty Re: Volume powder

Bericht  Toet vr 20 apr 2012 - 11:43

Super goed spul! Ik zou alleen Osis+ kopen als ik jou was. Die komt heel goed uit verschillende testen, schijnt onder de goedkopere een van de beste te zijn. Ik gebruik er zelf een van de kapsalon. Die paarse uit je post heb ik ook geprobeerd en vind ik lang niet zo goed/fijn, die zakt ook snel uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SoCali vr 20 apr 2012 - 21:04

Toet schreef:Super goed spul! Ik zou alleen Osis+ kopen als ik jou was. Die komt heel goed uit verschillende testen, schijnt onder de goedkopere een van de beste te zijn. Ik gebruik er zelf een van de kapsalon. Die paarse uit je post heb ik ook geprobeerd en vind ik lang niet zo goed/fijn, die zakt ook snel uit.

Thanks voor je reactie! Goed om te weten dat die snel uitzakt. Dan kan ik inderdaad beter even naar de kappersgroothandel rijden en die Osis+ halen.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  loura vr 20 apr 2012 - 22:05

Ik heb hem van schwarzkopf en die is ook heel goed. Maar wel een andere dan jouw plaatje. Mijn potje is zwart.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet za 21 apr 2012 - 1:26

Op het potje staat dat je het eerst op je handen moet doen, dan moet wrijven en daarna op je haar aanbrengen. De kapster heeft mij aangedragen het gewoon direct op je haar te strooien, dat is effectiever.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  *Noosa za 21 apr 2012 - 19:55

Ik heb ook die van Osis+ en vind hem wel goed, vind het alleen wel vrij duur voor zo'n potje. Hoe duur zijn bovenstaanden?

Ik krijg het er wel lastig uit gewassen, hebben jullie dat ook? Moet echt goed opletten dat ik mn shampoo goed inwrijf op de plekken waar ik dat spul heb gebruikt.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Roodtomaatje zo 22 apr 2012 - 1:01

Zou dit met krullen ook werken?
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caresses zo 22 apr 2012 - 1:07

Roodtomaatje Wanneer je krullen plat op je hoofd liggen denk ik wel dat het een beetje werkt (al zal het effect vast minder opvallen dan bij mensen met heel fijn plat haar). Maar wanneer je krullen al mooi de lucht in zijn, denk ik niet dat het echt effect heeft.
(In principe zorgt dit spul er volgens mijn voor, dat je haar aanzet meer omhoog gaat staan in plaats van direct naar beneden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aziraphale zo 22 apr 2012 - 1:16

Roodtomaatje schreef:Zou dit met krullen ook werken?

Ik heb ook krullen die soms wat uitzakken en gebruik van Andrélon Verrassend Volume de 'lift up paste'. Werkt voor mij erg goed icm wat volume haarlak smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 1:24

De kapper heeft dit een keer bij mij aangebracht. Het werkt zeker maar ik vond het vreselijk irritant! Het voelt tijdens het aanbrengen heel koud aan, daarna brandde het bij mij echt constant. Ik heb m'n haar ook wel drie keer moeten wassen voordat het stroeve gevoel helemaal weg was. Ik weet zo snel niet meer wel merk dit was.

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 22 apr 2012 - 6:41

Ik heb totaal geen moeite met het uitwassen, ik was mijn haar gewoon hetzelfde als normaal en alles is er uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roodtomaatje zo 22 apr 2012 - 8:49

Caresses schreef:Roodtomaatje Wanneer je krullen plat op je hoofd liggen denk ik wel dat het een beetje werkt (al zal het effect vast minder opvallen dan bij mensen met heel fijn plat haar). Maar wanneer je krullen al mooi de lucht in zijn, denk ik niet dat het echt effect heeft.
(In principe zorgt dit spul er volgens mijn voor, dat je haar aanzet meer omhoog gaat staan in plaats van direct naar beneden.
Hm misschien dan toch wel het proberen waard! Mijn haar zakt nogal uit, zeker als het wat langer wordt.

Aziraphale schreef:
Roodtomaatje schreef:Zou dit met krullen ook werken?

Ik heb ook krullen die soms wat uitzakken en gebruik van Andrélon Verrassend Volume de 'lift up paste'. Werkt voor mij erg goed icm wat volume haarlak smile
Dat is ook wel het proberen waard, thanks! Very Happy
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caresses di 24 apr 2012 - 7:21

Ik heb inmiddels 1x Osis+ dust powder geprobeerd en ben positief. Het is nu niet zo dat ik ineens prachtige volume heb, maar ik wordt er zeker blij van smile omdat ik zeker een verschil zie.

*Michelle, ja ik heb 2x shampoo gebruikt om het er goed uit te krijgen. Maar het is het zeker waard smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven