Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?

+37
Sarah1985
Atelier Madame
Marin
Sterre
Melis_je
Susan
Minx
Ibbeltje
_Cyn_
Marsy28
Bazinga
Middleme
Zora
SoGood
Monte
slaatje
Tsjip
minoessepoes
Lynn_
Arwyn
Snoes
Clapperdie
Ella
Mizz_S
Alex
Caro
studiebol
Schaapke
Dennenappel
Aziraphale
loura
boekenwurm83
Shisha
Flippin' Bitch
Paper Crown
Rush
Puk
41 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is jouw vriend als jij ziek bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 23:12

Nou echt heeeeel erg is het ook niet. T is meer dat hij niks uit zichzelf doet en ik te koppig ben om te vragen.

Maar qua troosten enzo is hij gelukkig wel lief en knuffelig.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw vriend als jij ziek bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?

Bericht  Alex ma 27 feb 2012 - 23:18

Mijn man verwacht dat ik het hele huishouden blijf doen en met ons kind op pad ga en eten kook zodat hij aan tafel kan zodra hij thuis komt. Hij heeft twee weken terug gezegd dat ik in bed móest blijven, vanwege de ziekte van Pfeiffer. Ik heb sinds dat moment wel drie uurtjes op bed gelegen, afgelopen zondag (en ook alleen maar omdat ik hem en A de deur uit heb gezet).

Als híj daarentegen ziek is, moet hij verzorgd worden. Hij kan dan helemaal niks meer en hij zou het liefste zien dat ik de hele dag voor hem klaarsta. Ik pas ervoor inmiddels.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 23:23

Alex schreef:Mijn man verwacht dat ik het hele huishouden blijf doen en met ons kind op pad ga en eten kook zodat hij aan tafel kan zodra hij thuis komt. Hij heeft twee weken terug gezegd dat ik in bed móest blijven, vanwege de ziekte van Pfeiffer. Ik heb sinds dat moment wel drie uurtjes op bed gelegen, afgelopen zondag (en ook alleen maar omdat ik hem en A de deur uit heb gezet).

Als híj daarentegen ziek is, moet hij verzorgd worden. Hij kan dan helemaal niks meer en hij zou het liefste zien dat ik de hele dag voor hem klaarsta. Ik pas ervoor inmiddels.
:shock:

Als mijn vriend ziek is, moet hij ook verzorgd worden, maar eerlijk gezegd is hij meestal ook écht ziek als hij ziek is. Valt dan regelmatig flauw ook, dus 't gebeurt dan vaak dat ik hem overeind moet zien te houden als 'ie eindelijk op de wc zit. Maar goed, dat is dus geen aanstellerij en doe ik met liefde voor 'm.

Als ik ziek ben, zorgt 'ie wel goed voor me. Haalt licht verteerbare dingen voor me in huis, schenkt drinken in en komt regelmatig even checken of ik nog iets nodig heb.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S ma 27 feb 2012 - 23:35

Gelukkig ben ik niet zo vaak echt ziek, maar als dat zo is zorgt mijn man altijd heel goed voor me. Ook als ik bv. ongesteld ben en met buikpijn/rugpijn op de bank hang is hij heel lief voor me, dan maakt ie thee voor me, en een warm kussentje, en meestal koopt hij dan is de winkel extra lekkere chocolade of chips ofzo voor me. I love you
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 0:01

Alex schreef:Mijn man verwacht dat ik het hele huishouden blijf doen en met ons kind op pad ga en eten kook zodat hij aan tafel kan zodra hij thuis komt. Hij heeft twee weken terug gezegd dat ik in bed móest blijven, vanwege de ziekte van Pfeiffer. Ik heb sinds dat moment wel drie uurtjes op bed gelegen, afgelopen zondag (en ook alleen maar omdat ik hem en A de deur uit heb gezet).

Zo, lekker dan...:shock: Hoe ga je daarmee om dan?

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 di 28 feb 2012 - 0:31

Ik lees dit echt vol verbazing. Wat een hork. Doe je dan ook wat hij verwacht? Ik snap dat je voor je dochtertje wilt zorgen, maar het huishouden en eten koken zou ik toch echt aan hem overlaten. Serieus, ik vind dat echt niet normaal gedrag binnen een relatie.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 0:35

Ik ben nooit tot kotsend ziek dus ik weet het eigenlijk niet haha.

Als ik hoofdpijn of spierpijn ofzo heb dan pakt hij wel alles voor mij heel lief. Maar het huishouden doen.. neeuh hoor haha. Maar ik ben ook nooit meer dan 2 dagen ziekig, dus dan kan ik het wel weer zelf doen. (niet dat ik het dan doe haha).

Als hij ziek is ben ik wel afstandelijk naar hem toe. Hij is dan zo chaggo, de hele tijd aan het hoesten. Ik word dat gewoon gepikeerd van. (I know bitchh..) Ik maak wel gewoon eten en pak een dekentje ofzo. Maar ik hem echt niet uitgebreid liggen tongen ofzo.. brr bacteriebron Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 0:47

Punk'd schreef:Ik ben nooit tot kotsend ziek dus ik weet het eigenlijk niet haha.

Als ik hoofdpijn of spierpijn ofzo heb dan pakt hij wel alles voor mij heel lief. Maar het huishouden doen.. neeuh hoor haha. Maar ik ben ook nooit meer dan 2 dagen ziekig, dus dan kan ik het wel weer zelf doen. (niet dat ik het dan doe haha).

Als hij ziek is ben ik wel afstandelijk naar hem toe. Hij is dan zo chaggo, de hele tijd aan het hoesten. Ik word dat gewoon gepikeerd van. (I know bitchh..) Ik maak wel gewoon eten en pak een dekentje ofzo. Maar ik hem echt niet uitgebreid liggen tongen ofzo.. brr bacteriebron Embarassed
Vanwaar de Embarassed ? LIjkt me niet meer dan normaal toch? Wij geven elkaar nog wel kusjes, maar vaak niet op de mond en uitgebreid tongen laten we dan inderdaad ook achterwege. De kans is redelijk aanwezig dat de ander ook ziek wordt, maar ik ga het niet bewust opzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Ella di 28 feb 2012 - 0:51

Shisha schreef:Als ik ziek ben mag ik van mijn vriend niet van de bank af komen. Hij zet dan thee voor mij en doet het huishouden. I love you

+1. maar ik ben eigenlijk nooit ziek. De laatste keer is alweer 5 jaar geleden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Clapperdie di 28 feb 2012 - 0:54

Nou ik ben bijna nooit ziek dus geen idee hoe mijn vriend is. Maar nu ik hoog zwanger ben moet ik niet al te veel sympathie verwachten hoor. Als ik op de bank plof en mijn glas drinken in de keuken vergeten ben en heel voorzichtig vraag of hij het even wilt pakken dan hoor ik *zucht... ik ben je slaaf niet* vervolgens komt er weer een hormonen scheldbui uit en doe ik het maar zelf Evil or Very Mad

Heel af en toe heeft hij een goede dag en zorgt hij goed voor me maar die zijn echt op 1 hand te tellen, helaas.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:09

Ik heb de laatste dagen migraine/hoofdpijn gehad en kon eigenlijk (bijna) niks. Gelukkig werkte mijn vriend toevallig thuis en heeft hij goed voor me gezorgd! Hij kwam thee brengen, keek om het hoekje of ik wel goed met mijn nek lag te slapen, ging eten maken, etc. Nu is die weer werken, maar heeft die drinken en eten voor me klaargezet zodat ik kan blijven zitten waar ik zit.

Als hij ziek is, vindt hij zichzelf ook enorm zielig. Kreunt en steunt die en moet ik echt voor hem zorgen, haha laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:11

Weet je wat mijne élke keer weer presteert als ie ziek is?

Dan ligt ie in bed, kreunend, snuffend met een miserabel gezicht. Krijgt thee van mij, soep, crackertjes....lichte kost enzo.

Dan vraag ik 's avonds wat ie wil eten en dan zegt hij heel zielig met die kop van 'm: 'Döner'.

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:13

Charlie schreef:Weet je wat mijne élke keer weer presteert als ie ziek is?

Dan ligt ie in bed, kreunend, snuffend met een miserabel gezicht. Krijgt thee van mij, soep, crackertjes....lichte kost enzo.

Dan vraag ik 's avonds wat ie wil eten en dan zegt hij heel zielig met die kop van 'm: 'Döner'.

laughcry
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie di 28 feb 2012 - 1:16

Bruce schreef:
Charlie schreef:Weet je wat mijne élke keer weer presteert als ie ziek is?

Hoe is jouw vriend als jij ziek bent? - Pagina 2 394967
Hoe is jouw vriend als jij ziek bent? - Pagina 2 394967

Haha oh gatver, moet je toch niet aan denken als je ziek bent!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:18

Nee, dan weet je toch meteen dat het wel meevalt met dat ziek zijn he hahahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:28

Charlie schreef:Nee, dan weet je toch meteen dat het wel meevalt met dat ziek zijn he hahahaha.

Hahaha inderdaad. Dat had mijn vriend ook, zullen we spareribs met friet bestellen? Uhm, juist. Ik dacht aan brood voor je laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush di 28 feb 2012 - 1:33

Als ik ziek ben heb ik ook altijd trek in pizza etc.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Snoes di 28 feb 2012 - 4:47

Zelda schreef:
2CKC2 schreef:Nee mijn man niet. Die is erg zorgzaam als ik ziek ben. Dat is heel lief. Mijn eigen kussen pakken, mijn dekentje pakken. Thee maken.
+1
+1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Arwyn di 28 feb 2012 - 4:50

Hier wisselt het..
Hij kan spontaan heel lief zijn, maar er soms ook totaal niet aan denken en het gek vinden dat ik hem vraag wat te doen.. Kan er geen pijl op trekken, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lynn_ di 28 feb 2012 - 4:53

Ik lig nu ziek op de bank en ik moet zeggen dat ik het wel getroffen heb. Hij heeft extra fruit en sap in huis gehaald, zet thee voor me en kookt extra gezond. Ook is hij met mij naar de dokter gegaan omdat ik zo slap was dat ik zelf liever niet in de auto wilde rijden.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  minoessepoes di 28 feb 2012 - 4:56

Mijn vriend is dan altijd heel bezorgd en bang dat ik nog zieker word. Zeker omdat ik nogal regelmatig een bronchites of longontsteking heb gehad en volgens mij is hij gewoon een beetje bang dat dat kan gebeuren en hij voor me moet zorgen/ dat hij niet meer weer wat hij moet doen.

Hij vraagt dus ook heel vaak of ik mijn medicijnen dan wel neem, of ik niet naar een dokter moet, komt met een thermometer aanzetten enz. Verder vind ik vaak dat ik al wel weer aan het werk kan, of ga ik dinsdag gewoon ziek naar het werk omdat ik weet dat ik woensdag vrij ben en dan rustig aan kan doen, maar hij is dan veel voorzichtiger met me en heeft liever dat ik het goed uitziek.

Hij zorgt dan ook goed voor me, doet boodschappen, kookt eten en doet de was. De rest vind hij minder nodig en blijft vaak wel liggen, maar dat geeft niet. Ook komt hij vaak even kijken hoe het met me is tijdens het werk, maar dat gaat ook heel makkelijk even tussendoor.

Alles bij elkaar is hij dan wel echt een lieverd.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tsjip di 28 feb 2012 - 5:00

Oh mijn vriend is dan heel erg lief, bezorgd en doet alles voor mij. Ik mag dan ook eigenlijk niets meer doen naast rustig blijven zitten/liggen. Echt een ontzettende lieverd is het!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  slaatje di 28 feb 2012 - 5:32

Mijn vriend is altijd lief en zorgzaam. Krijg zoiezo elke avond een kopje thee op bed, ziek of niet. Als we op de bank liggen en hij ziet dat ik het koud heb, pakt hij een dekentje en legt dit over me heen. Bied uberhaupt uit zichzelf al aan of hij iets in het huishouden moet doen, of pakt zelf de stofzuiger, is dol op koken en doet dit ook regelmatig. Daarna wil hij ook nog zelf de vaatwasser inruimen. Als ik ziek of heel moe ben, is hij nog liever voor me I love you I love you I love you
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Monte di 28 feb 2012 - 5:40

Ik moet schuldig bekennen dat ik net een man lijk als mensen om me heen ziek zijn. Vaak gaan ze bij het eerste kuchje al vreselijk overdrijven(vind ik dan) en daar kan ik echt niet tegen. Ook het schuiven over de vloer, sloom doen en kreunen wordt ik echt kriegelig van. Ik wil wel zorgen, maar vind al snel dat mensen zich aanstellen. Dus ik ben dan denk ik net een man en loop het liefste hard weg Embarassed Ik moet dat toch maar eens gaan afleren, want zo'n goede eigenschap is het niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 5:51

Mijn man komt geregeld bij me kijken en biedt me kopjes thee aan. Tenminste, de paar keren dat ik met migraine op bed lag. Ik ben eigenlijk nooit ziek (vorige week voor het eerst ooit een lichte griep gehad).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: