Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?
+37
Sarah1985
Atelier Madame
Marin
Sterre
Melis_je
Susan
Minx
Ibbeltje
_Cyn_
Marsy28
Bazinga
Middleme
Zora
SoGood
Monte
slaatje
Tsjip
minoessepoes
Lynn_
Arwyn
Snoes
Clapperdie
Ella
Mizz_S
Alex
Caro
studiebol
Schaapke
Dennenappel
Aziraphale
loura
boekenwurm83
Shisha
Flippin' Bitch
Paper Crown
Rush
Puk
41 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe is jouw vriend als jij ziek bent?
als ik ziek ben verzorgt mijn man me als hij thuis is. Drinken geven, eigen kussen geven dekentje geven.
Als hij ziek is, is die echt mega zielig. Zo had die toen ik net aan mijn amandelen geopereerd was ook keelpijn, en toen zei die ik heb zoveel pijn kun je echt niet voorstellen. Toen ben ik ook mega boos geworden
Als hij ziek is, is die echt mega zielig. Zo had die toen ik net aan mijn amandelen geopereerd was ook keelpijn, en toen zei die ik heb zoveel pijn kun je echt niet voorstellen. Toen ben ik ook mega boos geworden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Puk schreef:Alex,zou je niet iemand kunnen vragen om je huishouden/boodschappen te doen eventueel? Het lijkt me niet goed voor je, dat je geen rust houdt terwijl dat wel moet.
Dat lijkt me niet nodig als ik een man thuis heb die niks aan zijn handen mankeert. Soms denk ik er wel over na om dan maar een hulp in de huishouding te regelen. Kijken hoe snel hij zelf de stofzuiger pakt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Op zich een goed idee, alleen jammer dat een hulp vaak maar eens in de week komt en dat veel huishoudelijke klussen dagelijks of meerdere keren per week terugkomen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hij zorgt dan wel goed voor me ; Dekentje pakken, koken, huishouden ( doet hij sowieso wel) .
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Alex schreef:Puk schreef:Alex,zou je niet iemand kunnen vragen om je huishouden/boodschappen te doen eventueel? Het lijkt me niet goed voor je, dat je geen rust houdt terwijl dat wel moet.
Dat lijkt me niet nodig als ik een man thuis heb die niks aan zijn handen mankeert. Soms denk ik er wel over na om dan maar een hulp in de huishouding te regelen. Kijken hoe snel hij zelf de stofzuiger pakt.
Het lijkt me juist wel nodig, als hij het niet wil snappen, je moet toch aan jezelf denken!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Susan schreef:Op zich een goed idee, alleen jammer dat een hulp vaak maar eens in de week komt en dat veel huishoudelijke klussen dagelijks of meerdere keren per week terugkomen.
Klopt. Daarbij zou ik niet weten waar ik het van moet betalen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben eigenlijk nog nooit ziek geweest. Geen idee dus.
Alex, ik heb het al vaker gelezen maar wat heb jij een hork van een man zeg. Sorry hoor maar ik kan er met mijn kop niet bij dat hij zo doet tegen zn vrouw. Ik bedoel hij houdt toch van je, dan doe je dat toch niet?
Alex, ik heb het al vaker gelezen maar wat heb jij een hork van een man zeg. Sorry hoor maar ik kan er met mijn kop niet bij dat hij zo doet tegen zn vrouw. Ik bedoel hij houdt toch van je, dan doe je dat toch niet?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend is heel erg zorgzaam als ik ziek ben, echt super lief. Afgelopen weekend was ik niet fit, ik was vreselijk moe. Toen we thuiskwamen aan het einde van de middag heeft ie me naar bed gestuurd en is hij zelf de afwas gaan doen en eten gaan koken
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Mijn vriend is erg behulpzaam, uit zichzelf, als ik niet lekker ben. Ik ben eigenlijk nauwelijks ziek. Maar hij vraagt wel continu of ik wat wil en wat hij kan doen. Lief.
Als hij niet lekker/ziek is zeurt hij niet, hij lijdt meer in stilte
Als hij niet lekker/ziek is zeurt hij niet, hij lijdt meer in stilte
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Als je ziek bent..
» wat doe jij als je ziek bent?
» Wat eet jij als je ziek bent...
» Wat doe jij als je ziek bent?