Outfitjes H&M
+6
Arwyn
Dennenappel
Jeanette
loura
Monte
Feline
10 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Outfitjes H&M
Nog een paar outfitjes.. Ik vind die eerste echt helemaal leuk haha. Dan krijg ik echt een zomergevoel.
Gast- Gast
Gisele: Wat een gave pumps!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
loura schreef:[img]
Grappig, ik heb toevallig dit binnengekregen zaterdag. De rok vind ik echt vreselijk. Truitje is gewoon lekker basic voor erbij en hou ik wel .
Gast- Gast
Poging gewaagd
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Zusje schreef:loura schreef:[img]
Grappig, ik heb toevallig dit binnengekregen zaterdag. De rok vind ik echt vreselijk. Truitje is gewoon lekker basic voor erbij en hou ik wel .
OW echt? Ik vind die rok dus echt stoer.. Maar ik heb het ook vaak dat als ik zoiets aan heb dat ik denk nehhh geen gezicht! Truitje kan altijd idd. Grappig
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Arwyn schreef:Gisele: Wat een gave pumps!
Ik ben er ook erg blij mee. Ik heb ze gekocht van Penelope.
Gast- Gast
Oke, deze week ga ik ook op zoek naar een gekleurde broek. Voor mij een hele stap, dus ik heb nog een 'veilige' kleur gekozen.
Bij H&M een setje gemaakt, maar nog niet helemaal tevreden.
Wie helpt? Boven wil ik graag een strakker shirtje met blazer/vestje. In die wijdere shirts valt mijn taille helemaal weg en dat is juist mijn trots
Mijn figuur:
Bij H&M een setje gemaakt, maar nog niet helemaal tevreden.
Wie helpt? Boven wil ik graag een strakker shirtje met blazer/vestje. In die wijdere shirts valt mijn taille helemaal weg en dat is juist mijn trots
Mijn figuur:
Gast- Gast
Ik zou persoonlijk wel kiezen voor een langer (getailleerd) jasje. Doordat je taille al smal is en je dit al benadrukt met een strak shirtje maakt dat bolerootje je borst/schouder optisch volgens mij veel groter. Met een langer (getailleerd) jasje ben je naar mijn idee veel meer in balans plus dat je taille nog steeds duidelijk zichtbaar is.
Gast- Gast
Klopt, heb het bovenstaande uiteindelijk ook gedragen met een colbertje. Op deze foto zie je mijn figuur beter, vandaar. Wel thanks voor de tip!
Op de schoenen en de haarband na, vind ik het setje leuk Ik weet nooit zo goed wat wel 'kan' en niet kan met die felle kleuren, zou zelf nooit geel gekozen hebben!
Op de schoenen en de haarband na, vind ik het setje leuk Ik weet nooit zo goed wat wel 'kan' en niet kan met die felle kleuren, zou zelf nooit geel gekozen hebben!
Gast- Gast
Geen probleem. Die schoenen en haarband waren een beetje als extra touch
Ik heb zelf net dit mintkleurige blazertje besteld. Ben heel benieuwd hoe hij in het echt is!
Ik heb zelf net dit mintkleurige blazertje besteld. Ben heel benieuwd hoe hij in het echt is!
Gast- Gast
Die is ook leuk!
Misschien gewoon maar wat dingen bestellen, foto maken en jullie advies vragen
Meer ideeen zijn welkom
Misschien gewoon maar wat dingen bestellen, foto maken en jullie advies vragen
Meer ideeen zijn welkom
Gast- Gast
Heb er nog een gemaakt. Beetje hetzelfde idee, net iets anders. (let niet op de accessoires, die heb ik gewoon even gekozen om het model verder aan te kleden haha)
Ja, er is als het goed is een kortingscode voor 'gratis verzendkosten'. Dan kun je gewoon lekker veel bestellen en alles wat niets is zo weer terug sturen. Kost je helemaal niets
Ja, er is als het goed is een kortingscode voor 'gratis verzendkosten'. Dan kun je gewoon lekker veel bestellen en alles wat niets is zo weer terug sturen. Kost je helemaal niets
Gast- Gast
Die broek heb ik ook besteld
Eerst maar eens zien of die staat, dan ga ik wel bedenken hoe ik hem kan dragen, haha.
Sowieso niet met een shirtje in de broek, hello belly!
Eerst maar eens zien of die staat, dan ga ik wel bedenken hoe ik hem kan dragen, haha.
Sowieso niet met een shirtje in de broek, hello belly!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ooeeh dit vind ik echt super leuk.. Gelijk het shortje en trui besteld haha. (stiekem ook de haarband )
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ooeeh dit vind ik echt super leuk.. Gelijk het shortje en trui besteld haha. (stiekem ook de haarband )
Ik vind die trui heel leuk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Chipp, ik heb ook even wat in elkaar geknutseld;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Chipp schreef:Daar zitten ook leuke setjes tussen!
ja! vind ik ook Het is dat ik momenteel geen bestedingsruimte heb om kleding te kopen, maar anders had ik een winkelmandje vol gehad haha!
Hebben jullie nog wat ideeën voor een roze broek?
Gast- Gast
En heeft iemand nog ideeen voor een lichtroze colbertje? (is van hm)
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Ik ga ook weer even kijken. (klein pauzetje tussen mijn schoolwerk door haha)
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: