Outfitjes H&M
+6
Arwyn
Dennenappel
Jeanette
loura
Monte
Feline
10 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Outfitjes H&M
Iemand zin om leuke oufitjes te maken bij H&M. Ik verveel mezelf echt ontzettend haha. Mijn vriend zit
Voetbal International te kijken en om nou alleen in een topic te posten is ook weer zoiets
Dus post hier leuke H&M oufitjes!
Voetbal International te kijken en om nou alleen in een topic te posten is ook weer zoiets
Dus post hier leuke H&M oufitjes!
Gast- Gast
Re: Outfitjes H&M
Dit heb ik gisteren of eergisteren nog gemaakt. Niet spectaculair, want ik ben slecht met kleuren.
Gast- Gast
Ik ben echt slecht in die outfitten maken. Heb er net toevallig nog naar zitten kijken, wat nieuwe dingen voor kort na de bevalling die makkelijk zitten maar toch charmant zijn en mijn buik een beetje verbergen. Maar ik kwam er niet uit
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag een wijde hele lichtblauwe spijkerblouse gekocht bij de H&M.. kan je daar combinaties mee maken? Want ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Heb 'm nu aan op strak zwart simpel rokje met panty..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Arden schreef:Ik ben echt slecht in die outfitten maken. Heb er net toevallig nog naar zitten kijken, wat nieuwe dingen voor kort na de bevalling die makkelijk zitten maar toch charmant zijn en mijn buik een beetje verbergen. Maar ik kwam er niet uit
Ooeh ik wil wel even voor je kijken haha
Welke kleuren juist wel of niet?
Gast- Gast
Feline schreef:Ik heb vanmiddag een wijde hele lichtblauwe spijkerblouse gekocht bij de H&M.. kan je daar combinaties mee maken? Want ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Heb 'm nu aan op strak zwart simpel rokje met panty..
Ik ga kijken!
Gast- Gast
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/josh/media/sys_master/looks/9058889039902/036M48-WaN.jpg]&call=url[file:/look/shared/blog][/img]
Gast- Gast
Ja, zat net al te kijken maar hij staat niet op de site.. Het is echt zo'n oversized blouse zeg maar.. gewoon met knoopjes en lange mouwen..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Ja, zat net al te kijken maar hij staat niet op de site.. Het is echt zo'n oversized blouse zeg maar.. gewoon met knoopjes en lange mouwen..
Balen dat hij er niet opstaat
Dan ga ik gewoon weer ffkes verder met andere outfitjes haha
Gast- Gast
Aangezien Punke'd zich verveelt en ik deze kans niet voorbij kan laten gaan. Hoe combineer ik deze pumps;
Gast- Gast
Poeeh eens denken.. sowieso met een donkere skinny jeans en dan de pijpjes een klein beetje opgerold. Ik vind ze denk ik ook leuk met een beetje sailor look.. navy/witte kleuren.
Maaarr ik ga er vandoor sorry haha.. Mijn vriend heeft ineens weer aandacht voor mij nu Voetbal is afgelopen.
Maaarr ik ga er vandoor sorry haha.. Mijn vriend heeft ineens weer aandacht voor mij nu Voetbal is afgelopen.
Gast- Gast
Gisele: zoiets als hieronder staat denk ik erg leuk bij die pumps: (beetje wat punk'd zegt dus)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Punk'd schreef:Arden schreef:Ik ben echt slecht in die outfitten maken. Heb er net toevallig nog naar zitten kijken, wat nieuwe dingen voor kort na de bevalling die makkelijk zitten maar toch charmant zijn en mijn buik een beetje verbergen. Maar ik kwam er niet uit
Ooeh ik wil wel even voor je kijken haha
Welke kleuren juist wel of niet?
Maakt niet uit, ik vind veel kleuren mooi!
Gast- Gast
Leuk, leuk!! Ik ga morgen ook outfitjes maken! Zit nu namelijk op mijn werk haha. Voor de liefhebbers; nu krijg je met kortingscode 9756 10% korting op je aankopen en gratis verzending! (Online en geldig t/m 4 maart)
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook een paar outfitjes;
Jeanette schreef:Leuk, leuk!! Ik ga morgen ook outfitjes maken! Zit nu namelijk op mijn werk haha. Voor de liefhebbers; nu krijg je met kortingscode 9756 10% korting op je aankopen en gratis verzending! (Online en geldig t/m 4 maart)
Mijn vriend vindt jou nu lief . Ik had de e-mail al verwijderd en hij riep net dat hij nieuwe kleding nodig had.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Jeanette schreef:Leuk, leuk!! Ik ga morgen ook outfitjes maken! Zit nu namelijk op mijn werk haha. Voor de liefhebbers; nu krijg je met kortingscode 9756 10% korting op je aankopen en gratis verzending! (Online en geldig t/m 4 maart)
Mijn vriend vindt jou nu lief . Ik had de e-mail al verwijderd en hij riep net dat hij nieuwe kleding nodig had.
Haha, handig inderdaad!
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: