Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stuk plastic in de sla aangetroffen.

+10
Caro
Muurvlindertje
Zininzon
TukTuk
Monte
Mermaid
silly-one
_Femme
Roza
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Caribbeanlover ma 27 feb 2012 - 23:48

Heb een reactie ontvangen en ze zouden graag een foto ervan willen ontvangen en mocht dat niet mogelijk zijn dan willen ze langs komen zodat zij de foto kunnen maken.

Ze zeggen dat ze het tot de bodem uit willen zoeken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Caro ma 27 feb 2012 - 23:51

Dat is toch netjes? Ik weet alleen vanuit mijn vorige werk dat dit soort dingen altijd kunnen voorkomen. Mijn vorige bedrijf verkocht hoogstaande apparatuur om voedselveiligheid te waarborgen: hier werden machines van tonnen verkocht om juist dit soort klachten tegen te gaan. Maar plastic valt bijna niet te detecteren.. dat is het hele probleem met plastic. Het is makkelijker om een kogeltje met een diameter van ,2 mm te detecteren dan een stuk plastic van 5 cm. Hoe onwerkelijk dit wellicht ook klinkt.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Caribbeanlover di 28 feb 2012 - 0:58

Zeker netjes, maar ik ga het iig niet opsturen mochten ze daar om vragen anders is het dag bewijs.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  frolic di 28 feb 2012 - 1:09

Hun willen naar jou thuis komen om er een foto van te maken???? Wow!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Rumble di 28 feb 2012 - 1:10

Caribbeanlover schreef:Zeker netjes, maar ik ga het iig niet opsturen mochten ze daar om vragen anders is het dag bewijs.

Daar kun je toch die foto voor maken?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:12

dan maak je toch een foto en dan mail je die.

Bovendien als er hier iets mis is met de boodschappen dan vergeet ik vaak om ermee terug te gaan. We hebben al een paar keer beschimmelde afbakbroodjes gehad. Maar die hebben we meteen in de prullenbak gegooid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Caribbeanlover di 28 feb 2012 - 1:17

frolic schreef:Hun willen naar jou thuis komen om er een foto van te maken???? Wow!



Ja stond er ook van te kijken, maar ja iedereen kan toch foto's opsturen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Caribbeanlover di 28 feb 2012 - 1:17

Nucia schreef:
Caribbeanlover schreef:Zeker netjes, maar ik ga het iig niet opsturen mochten ze daar om vragen anders is het dag bewijs.

Daar kun je toch die foto voor maken?



Ga ik ook doen, maar wilde het ff melden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Caribbeanlover di 28 feb 2012 - 1:19

Lily schreef:dan maak je toch een foto en dan mail je die.

Bovendien als er hier iets mis is met de boodschappen dan vergeet ik vaak om ermee terug te gaan. We hebben al een paar keer beschimmelde afbakbroodjes gehad. Maar die hebben we meteen in de prullenbak gegooid.

Nou dat hebben wij nou al een aantal keren gehad met pitabroodjes van eigen merk. Aan de achterkant zit elke keer bij een aantal schimmel iig het lijkt erop. Telkens kopen we ze omdat we het een kans willen geven, maar laatst was het weer zover en nu heb ik de verpakking opgestuurd.



Ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  kajaka88 di 28 feb 2012 - 10:31

Ik werk zelf in een supermarkt en ik adviseer klanten die klachten hebben over een product om het te melden bij de fabrikant. Je wilt niet weten wat die er soms mee doen! Natuurlijk als een klant terugkomt met een product, kunnen ze nieuwe krijgen. Maar een fabrikant doet vaak meer dan dat.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Caribbeanlover wo 29 feb 2012 - 9:05

Fabrikant stond er niet op.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Urban Naked wo 29 feb 2012 - 9:17

Caribbeanlover schreef:Fabrikant stond er niet op.
Gelukkig maar, anders was de zak nog plat ook.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 20:56

Urban Naked schreef:
Caribbeanlover schreef:Fabrikant stond er niet op.
Gelukkig maar, anders was de zak nog plat ook.
Droog laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stuk plastic in de sla aangetroffen. - Pagina 2 Empty Re: Stuk plastic in de sla aangetroffen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum