Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?
+4
Antibes
Paper Crown
Jeanette
Feline
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?
Ik heb net een mintgroene skinny bij de Zara gekocht en nu wil ik er eigenlijk graag zwarte enkellaarsjes bij.. maar ik vraag me af of dat staat met wat dikkere kuiten? En welke vinden jullie in dat geval leuker? Of moet ik ze hoger kopen?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?
De eerste!
Ik wil ze zo graag, alleen snap niet het verschil tussen de twee soorten op desite, haha.
Met dikkere kuiten enkellaarsjes dragen onder een skinny of legging dragen vind ik prima kunnen, tenminste, ik ga meerdere keren per week zo de deur uit
Ik wil ze zo graag, alleen snap niet het verschil tussen de twee soorten op desite, haha.
Met dikkere kuiten enkellaarsjes dragen onder een skinny of legging dragen vind ik prima kunnen, tenminste, ik ga meerdere keren per week zo de deur uit
Gast- Gast
Niet zo mijn smaak, maar met een goed passende skinny gaat dat goed hoor.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, sorry Feline, ik weet niet hoe dik je kuiten zijn maar ik vind dat echt heel lelijk. Enkellaarsjes bij stevige kuiten.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Enkellaarsjes bij stevige kuiten zijn het niet echt, maar skinny's ook niet, zeker niet in opvallende en lichte kleuren. Dus aangezien je een mintgroene skinny gekocht heb, vraag ik me af hoe "dik" je kuiten zijn. Als je de skinny kunt hebben, kun je de enkellaarsjes ook wel hebben denk ik.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Als je kuiten in een skinny passen, dan kan het wel denk ik
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kan mij ook niet zo goed dikke kuiten voorstellen.
Ze zijn toch altijd wel in balans met de rest van een been?
Ik heb nog nooit gedacht "who die heeft dikke kuiten!" (of die persoon moest echt helemaal dik zijn, maar dan kijk ik er niet van op dat de kuiten ook dik zijn )
Ze zijn toch altijd wel in balans met de rest van een been?
Ik heb nog nooit gedacht "who die heeft dikke kuiten!" (of die persoon moest echt helemaal dik zijn, maar dan kijk ik er niet van op dat de kuiten ook dik zijn )
Gast- Gast
Nou kijk bij haar lijken me enkelboots niet zo mooi.
Maar zoals Punk'd zegt...je hebt eigenlijk alleen dikke kuiten als je helemaal qua lichaam wat steviger bent volgens mij.
Maar zoals Punk'd zegt...je hebt eigenlijk alleen dikke kuiten als je helemaal qua lichaam wat steviger bent volgens mij.
Gast- Gast
foto misschien?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
De tweede vind ik leuk.
Enkellaarsjes bij stevige kuiten vind ik geen gezicht. Een niet té strakke skinny kan wel. Met pumps kan dat heel mooi staan, maar enkellaarsjes vind ik alleen leuk bij slanke/dunne kuiten.
Enkellaarsjes bij stevige kuiten vind ik geen gezicht. Een niet té strakke skinny kan wel. Met pumps kan dat heel mooi staan, maar enkellaarsjes vind ik alleen leuk bij slanke/dunne kuiten.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
De eerste vind ik leuk maar dikke kuiten schijnen volgens deze blog juist beter uit te komen in de juiste enkellaarsjes:
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1304/Probleem-dikke-kuiten,-mooie-laarzen
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1304/Probleem-dikke-kuiten,-mooie-laarzen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1304/Probleem-dikke-kuiten,-mooie-laarzen[/quote[/url]]Atelier Madame schreef:De eerste vind ik leuk maar dikke kuiten schijnen volgens deze blog juist beter uit te komen in de juiste enkellaarsjes:
[url=http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1304/Probleem-dikke-kuiten,-mooie-laarzen
Vind ik niet realistisch. Die mevrouw heeft geen dunne kuiten, maar het is wel haar slankste deel (omdat ze verder zo slecht gekleed is). Daarnaast zie je niet hoe het eruit ziet met goede laarzen of pumps. En bij enkellaarsjes vind ik vooral die ballon aan de achterkant storend en die staat niet op de foto.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind mooie langere laarzen ook mooier bij dikke kuiten.
Van die kuitlaarzen kunnen dan echt niet! Waarbij 'beter' staat in de post. Ik vind dat er nog slechter uitzien dan die eerste foto's
Van die kuitlaarzen kunnen dan echt niet! Waarbij 'beter' staat in de post. Ik vind dat er nog slechter uitzien dan die eerste foto's
Gast- Gast
Ik probeer vanavond even een foto te maken van de broek..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik denk eigenlijk dat je het prima kunt hebben. Jij maakt je kuiten in je hoofd geloof ik wat dikker dan ze zijn. Of het is me nooit opgevallen, maar ik denk dat het je leuk staat! Die bovenste laarsjes vind ik leuk (heb ik ook besteld, haha)!
Gast- Gast
Feline, het zal inderdaad meevallen hoe dik je kuiten zijn. Maar ik ken die broek die jij van de Zara hebt, het is echt een pasteltint mintgroen, ik vind dat met zwart nooit zo'n succes.. pastel & zwart. Misschien beige laarsjes?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» Enkellaarsjes combineren.
» Wat te doen aan dikke kuiten?
» smalle kuiten en laarzen...
» Laarzen - dikke kuiten?
» Hele dikke kuiten, tips?
» Wat te doen aan dikke kuiten?
» smalle kuiten en laarzen...