Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?

+4
Antibes
Paper Crown
Jeanette
Feline
8 plaatsers

Ga naar beneden

Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten? Empty Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?

Bericht  Feline ma 27 feb 2012 - 4:43

Ik heb net een mintgroene skinny bij de Zara gekocht en nu wil ik er eigenlijk graag zwarte enkellaarsjes bij.. maar ik vraag me af of dat staat met wat dikkere kuiten? En welke vinden jullie in dat geval leuker? Of moet ik ze hoger kopen?

Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten? 2.8437_1

Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten? 2.7430_1_163
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten? Empty Re: Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 4:48

De eerste! I love you
Ik wil ze zo graag, alleen snap niet het verschil tussen de twee soorten op desite, haha.

Met dikkere kuiten enkellaarsjes dragen onder een skinny of legging dragen vind ik prima kunnen, tenminste, ik ga meerdere keren per week zo de deur uit :P

Gast
Gast

Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten? Empty Re: Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 7:27

Ik vind die eerste echt vreselijk....

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 27 feb 2012 - 11:35

Niet zo mijn smaak, maar met een goed passende skinny gaat dat goed hoor.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown ma 27 feb 2012 - 21:17

Nee, sorry Feline, ik weet niet hoe dik je kuiten zijn maar ik vind dat echt heel lelijk. Enkellaarsjes bij stevige kuiten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Antibes ma 27 feb 2012 - 21:33

Enkellaarsjes bij stevige kuiten zijn het niet echt, maar skinny's ook niet, zeker niet in opvallende en lichte kleuren. Dus aangezien je een mintgroene skinny gekocht heb, vraag ik me af hoe "dik" je kuiten zijn. Als je de skinny kunt hebben, kun je de enkellaarsjes ook wel hebben denk ik.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Rush ma 27 feb 2012 - 21:37

Als je kuiten in een skinny passen, dan kan het wel denk ik :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:29

Ik kan mij ook niet zo goed dikke kuiten voorstellen.

Ze zijn toch altijd wel in balans met de rest van een been?

Ik heb nog nooit gedacht "who die heeft dikke kuiten!" (of die persoon moest echt helemaal dik zijn, maar dan kijk ik er niet van op dat de kuiten ook dik zijn :P )

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:34

Nou kijk bij haar lijken me enkelboots niet zo mooi.

Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten? 6670672809_13ca383c6f_b

Maar zoals Punk'd zegt...je hebt eigenlijk alleen dikke kuiten als je helemaal qua lichaam wat steviger bent volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  loura ma 27 feb 2012 - 22:37

foto misschien?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Melis_je ma 27 feb 2012 - 22:45

De tweede vind ik leuk.
Enkellaarsjes bij stevige kuiten vind ik geen gezicht. Een niet té strakke skinny kan wel. Met pumps kan dat heel mooi staan, maar enkellaarsjes vind ik alleen leuk bij slanke/dunne kuiten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Atelier Madame ma 27 feb 2012 - 23:31

De eerste vind ik leuk I love you maar dikke kuiten schijnen volgens deze blog juist beter uit te komen in de juiste enkellaarsjes:
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1304/Probleem-dikke-kuiten,-mooie-laarzen
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Melis_je ma 27 feb 2012 - 23:37

Atelier Madame schreef:De eerste vind ik leuk I love you maar dikke kuiten schijnen volgens deze blog juist beter uit te komen in de juiste enkellaarsjes:
[url=http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1304/Probleem-dikke-kuiten,-mooie-laarzen
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1304/Probleem-dikke-kuiten,-mooie-laarzen[/quote[/url]]

Vind ik niet realistisch. Die mevrouw heeft geen dunne kuiten, maar het is wel haar slankste deel (omdat ze verder zo slecht gekleed is). Daarnaast zie je niet hoe het eruit ziet met goede laarzen of pumps. En bij enkellaarsjes vind ik vooral die ballon aan de achterkant storend en die staat niet op de foto.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 0:02

Ik vind mooie langere laarzen ook mooier bij dikke kuiten.

Van die kuitlaarzen kunnen dan echt niet! Waarbij 'beter' staat in de post. Ik vind dat er nog slechter uitzien dan die eerste foto's :P

Gast
Gast

Bericht  Feline di 28 feb 2012 - 0:24

Ik probeer vanavond even een foto te maken van de broek..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 0:49

Ik denk eigenlijk dat je het prima kunt hebben. Jij maakt je kuiten in je hoofd geloof ik wat dikker dan ze zijn. Of het is me nooit opgevallen, maar ik denk dat het je leuk staat! Die bovenste laarsjes vind ik leuk (heb ik ook besteld, haha)!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 28 feb 2012 - 0:51

Feline, het zal inderdaad meevallen hoe dik je kuiten zijn. Maar ik ken die broek die jij van de Zara hebt, het is echt een pasteltint mintgroen, ik vind dat met zwart nooit zo'n succes.. pastel & zwart. Misschien beige laarsjes?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: