smalle kuiten en laarzen...
+3
Mamsie
Chocolate Cookie
Jerry
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
smalle kuiten en laarzen...
Ik ben de afgelopen weken wanhopig op zoek geweest naar leuke laarzen, maar het probleem zijn mijn smalle kuiten...
Er zijn wel winkels die laarzen met xs-schacht verkopen, maar ik ben nog geen enkele winkel tegen gekomen, waarbij ik de xs-laarzen leuk vond...
En in veel winkels krijg ik de reactie "anders doe je toch gewoon leuk je broek erbij in of beenwarmers erboven"
DAT DOE IK ALTIJD AL EN IK WIL OOK EENS WAT ANDERS .
Wie van jullie kent dit probleem? En wat is jullie oplossing? Enkellaarsjes heb ik wel, wil dus geen beenwarmers erbij hoeven...
Een collega shopt op de kinderafdeling. Ik heb maat 39 en dat moet wel lukken op een kinderafdeling, maar daarvan is de schacht van de laars vaak weer wat aan de korte kant...
Kennen jullie een goede zaak of een merk dat smal valt? I'm in desperate need of advice
Er zijn wel winkels die laarzen met xs-schacht verkopen, maar ik ben nog geen enkele winkel tegen gekomen, waarbij ik de xs-laarzen leuk vond...
En in veel winkels krijg ik de reactie "anders doe je toch gewoon leuk je broek erbij in of beenwarmers erboven"
Wie van jullie kent dit probleem? En wat is jullie oplossing? Enkellaarsjes heb ik wel, wil dus geen beenwarmers erbij hoeven...
Een collega shopt op de kinderafdeling. Ik heb maat 39 en dat moet wel lukken op een kinderafdeling, maar daarvan is de schacht van de laars vaak weer wat aan de korte kant...
Kennen jullie een goede zaak of een merk dat smal valt? I'm in desperate need of advice
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: smalle kuiten en laarzen...
Bekend probleem. Mij is het nu al 2x gelukt om bij de Scapino te slagen. Wie weet geldt dat ook voor jou?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik wil juist altijd dat de schacht los zit, dus ik kan je verder niet helpen.
Misschien een speciaalzaak? Al zou je daar wel veel een stuk meer betalen.
Misschien een speciaalzaak? Al zou je daar wel veel een stuk meer betalen.
Gast- Gast
Ik heb maat 41 en ik heb ook smalle beentjes. Ik heb nu laarzen van SPM (verkopen zo ook bij omoda ) en smalle schachwijdte daarvan zit bij mij wel goed!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
En shabbies? die zijn ook vrij strak
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Heb je de Cinderella al geprobeerd? Die hebben ze weleens.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Omoda, is dat alleen online?
Cinderella ben ik geweest, viel allemaal ook erg ruim...
En waar verkopen ze Shabbies?
Cinderella ben ik geweest, viel allemaal ook erg ruim...
En waar verkopen ze Shabbies?
Jerry- Ratel
het ligt Er aan hoeveel je uit wilt geven. gabor heeft alle schachtmaten. footnotes ook.verder ids omoda.je eerst op de sites van de genoemde winkels of. Merken bekijken. Verder kan je zoeken naar italiaanse merken,die vallen altijd smal succes!Jerry schreef:Ik ben de afgelopen weken wanhopig op zoek geweest naar leuke laarzen, maar het probleem zijn mijn smalle kuiten...
lief-boefje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10
Ik geloof zeker dat alles te koop is, zelfs al zou ik vierkante kuiten hebben, dan zou er wel iets geschikts voor me zijn, of gemaakt worden; als je maar genoeg betaalt...
Ik wil rond de 100 euro uitgeven, dus dan wordt 't assortiment al wat minder ruim...
Een vriendin kwam met het briljante idee om laarzen smaller te laten maken bij de schoenmaker! Wist helemaal niet dat dat kon... Heeft iemand daar ervaring mee? Wordt 't mooi?
Heb namelijk wel de perfecte laarzen gezien, maar te ruim dus. De schoenmaker kan ze voor 25 euro smaller maken...
Jerry- Ratel
Dat van de schoenmaker zou ik niet snel doen. Ja ze kunnen het smaller laten maken, maar je hebt toch een bepaald model wat veranderd wordt en dat kan goed zichtbaar worden.
In Limburg heb je Durlinger waar ik al 2x goed geslaagd ben voor xs laarzen. Deze blijven ook meestal over in de opruiming...
In Limburg heb je Durlinger waar ik al 2x goed geslaagd ben voor xs laarzen. Deze blijven ook meestal over in de opruiming...
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Laarzen - dikke kuiten?
» Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?
» Wat te doen aan dikke kuiten?
» Hele dikke kuiten, tips?
» Smalle slofjes
» Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?
» Wat te doen aan dikke kuiten?
» Hele dikke kuiten, tips?
» Smalle slofjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: