DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ha Toet!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Sjaan! Vergeten jou te contacten, ik heb mijn agenda inmiddels gevonden
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben alleen ziek sinds ik donderdagmiddag van jou af thuis kwam, dus dat is wel een klein excuus toch?
Toet- Lady Post-a-lot
Waar lag ie, op je kamer?Toet schreef:Oh Sjaan! Vergeten jou te contacten, ik heb mijn agenda inmiddels gevonden
Sjaantje schreef:Waar lag ie, op je kamer?Toet schreef:Oh Sjaan! Vergeten jou te contacten, ik heb mijn agenda inmiddels gevonden
Ja
Toet- Lady Post-a-lot
Onder een stapel kleren, dat dan weer wel
Toet- Lady Post-a-lot
Hahaha! Weet je al of t woensdag of vrijdag wordt?
Liefst vrijdag.
Toet- Lady Post-a-lot
Prima! Ga ik morgen even overleggen op mijn werk, want dan moet ik voor vrijdag mijn tijden aanpassen. Je hoort morgen van me!
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik wil naar de bios, maar inderdaad geen leuke films.
Ik heb een tas vol die ik morgen naar de kringloop ga brengen. Kleding en spullen. Ik kan het wel een beetje, spullen weg doen..
Ik heb ook een stoel en een klein tafeltje weg gedaan
En nu ga ik de tijdschriften uitzoeken (daar voorzie ik problemen)
Dan moet je het niet volgende week weer gaan kopen hé
Gast- Gast
Hij staat hier al vier jaar en ik weet nog steeds niet wat ik er mee wil. Ik heb hem nog steeds niet opgeknapt en het is hier al vol genoeg. Wil ik die muur bouwen moet de slaapkamer toch echt leeg!Zusje schreef:Klein tafeltje weg? Why??
Ik heb VC gevraagd of ze hem wil en anders breng ik hem morgen naar de kringloop!
Gast- Gast
Nou meiden, ik ben er klaar voor om naar Dromenland te vertrekken. Truste!
Sjaan, truste!
Ik moet de vuilniszakken uit de tuin halen en aan de weg zetten, grrrr, geen zin in.
Ik moet de vuilniszakken uit de tuin halen en aan de weg zetten, grrrr, geen zin in.
Gast- Gast
Haha, zondagavond vuilniszakkenavond. Ik was het me net aan het bedenken bij het dichtknopen van de vuilniszak.Reva schreef:Sjaan, truste!
Op zondag is het wel fijn, dan mag ik ze gewoon voor de deur aan de weg zetten. De andere dagen moet ik de naar de container brengen
En dat kastje moet ook even weg voor morgen ochtend, want ik denk dat ik morgen weer bezoek krijg Het is alleen al wat laat om hem met een hamer uit elkaar te slaan en als ik hem van balkon gooi, dan heeft mijn onderbuurman een krater in zijn tuin
Gast- Gast
Heeft een van jullie verstand van huurtoeslag?
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Heeft een van jullie verstand van huurtoeslag?
Wat wil je weten dan?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oehoe... de brownie cake van Granny Rose (te koop bij xenos) is heel erg lekker!!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ze staan buiten
Kan je kastje niet naar de kringloop?
Toet, nope! Misschien staat je antwoord op toeslagen.nl?
Gast- Gast
Heel goed gedaan! Hier ook. Inc. de oude rode bistrostoelReva schreef:Ze staan buiten
Nee, ik heb de lades al weggedaan, dus niemand heeft er meer wat aan. Ik zet hem wel even in de hal en sla hem morgen in elkaar met een hamer
Gast- Gast
Ik zal eens op die site kijken Reva.
Mijn vraag: In september ga ik op kamers, nou weet ik dat je als student op kamers geen recht hebt op huurtoeslag. Maar nu zit ik weer op een site kamers te kijken en kom daar bij een studentenappartementencomplex terecht waarbij een linkje staat: 'bereken hier je huurtoeslag.' Ik snap er niks meer van, wanneer heb je hier als student nou wel en geen recht op?
Mijn vraag: In september ga ik op kamers, nou weet ik dat je als student op kamers geen recht hebt op huurtoeslag. Maar nu zit ik weer op een site kamers te kijken en kom daar bij een studentenappartementencomplex terecht waarbij een linkje staat: 'bereken hier je huurtoeslag.' Ik snap er niks meer van, wanneer heb je hier als student nou wel en geen recht op?
Toet- Lady Post-a-lot
Wanneer je een eigen voordeur hebt?Toet schreef:Ik zal eens op die site kijken Reva.
Gast- Gast
Ja, het is me al duidelijk dankzij toeslagen.nl
Bedankt!
Bedankt!
Toet- Lady Post-a-lot
Nu krijg ik kriebels in mijn buik haha, dit is echt een koopje! Hopen dat er tegen de zomer nog wat kamers vrij komen in dat complex
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: