DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Sjaan, hoe gaat het met je zusje?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat lief dat je er naar vraagt! Het gaat gelukkig beter dan eerst, ze heeft een stuk minder last van de hernia en is weer wat mobieler. Ze kan zonder pijnstilling maar moet wel rustig aan doen dus ze zit nog steeds thuis, sowieso tot aan haar verlof. Met de kleine uk is ook alles goed, hij heeft er gelukkig geen last van gehad! Het is een enorm beweeglijk ventje dus dat belooft nog wat hahaAlex schreef:Sjaan, hoe gaat het met je zusje?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat het weer wat beter gaat met je zusje! Hoever is ze inmiddels?
Alex- Ratel
Vandaag 32 weken, gaat hard!Alex schreef:Fijn dat het weer wat beter gaat met je zusje! Hoever is ze inmiddels?
Edit: hoe gaat het eigenlijk met jouw spookje?
Alex schreef:Fijn dat het weer wat beter gaat met je zusje! Hoever is ze inmiddels?
Haha ik las alsof je het tegen mij zei en begreep je laatste zin niet . Sjaan, ik had het niet meegekregen van je zusje maar goed om te lezen dat het de goede kant op gaat! Een hernia is niet niks, helemaal niet als je zwanger bent lijkt mij...
Gast- Gast
Sjaan, ik heb echt het gevoel dat je zus aan olifantendracht doet. Gek he, bij sommigen lijkt het heel snel te gaan en bij anderen lijkt er geen eind aan te komen.
Gast- Gast
Wow, 32 weken alweer! Gaat hard inderdaad! Hopelijk zijn de laatste weken draaglijk voor je zus.
Met mijn draakje gaat het goed! Ze is lekker bijdehand en wordt hopelijk nu langzaamaan zindelijk. Gisteren heeft ze op het potje gepoept, dus ik ben trots! Ik vind het wel fijn dat ik nu wat meer thuis ben, dan heb ik weer wat meer tijd voor haar.
Met mijn draakje gaat het goed! Ze is lekker bijdehand en wordt hopelijk nu langzaamaan zindelijk. Gisteren heeft ze op het potje gepoept, dus ik ben trots! Ik vind het wel fijn dat ik nu wat meer thuis ben, dan heb ik weer wat meer tijd voor haar.
Alex- Ratel
Zus hoe was het uitgaan, ik las iets met te veel wijn en te weinig tijd?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zusje schreef:Alex schreef:Fijn dat het weer wat beter gaat met je zusje! Hoever is ze inmiddels?
Haha ik las alsof je het tegen mij zei en begreep je laatste zin niet
Als het voor jou bedoeld was had er wel een komma tussen 'je' en 'zusje' gestaan en had ik een hoofdletter gebruikt
Alex- Ratel
Haha nee als ze het tegen jou had, had je vast wel een hoofdletter Z gekregen Eigen schuld, moet je maar niet zo'n gekke nickname kiezenZusje schreef:Alex schreef:Fijn dat het weer wat beter gaat met je zusje! Hoever is ze inmiddels?
Haha ik las alsof je het tegen mij zei en begreep je laatste zin niet . Sjaan, ik had het niet meegekregen van je zusje maar goed om te lezen dat het de goede kant op gaat! Een hernia is niet niks, helemaal niet als je zwanger bent lijkt mij...
(ow, lex zegt t zelf ook al, zie ik!)
Wat goed van A dat ze dat op het potje heeft gedaan! Kleine prinses heeft er ook erg veel belangstelling voor maar er is nog niks geproduceerd, zover ik weet.
Haha ik begreep het uiteindelijk ook wel hoor .
Erin, ja was leuk maar we gingen pas laat naar de stad (na 12 uur dus waren kwart over 1 pas daar) en de wijn ging snel + ik had niet echt gegeten dus stond te stuiteren whahaha. Een vent was amper van me af te slaan maar ik had een leuke op het oog dus heb mijn best gedaan. Uiteindelijk met de leuke gezoend . Nachtbus van 5 uur genomen, lastig gevallen, gered door een nobele ridder en toen voor pampus tot half 12... Ja, geslaagde avond, al zeg ik het zelf .
Erin, ja was leuk maar we gingen pas laat naar de stad (na 12 uur dus waren kwart over 1 pas daar) en de wijn ging snel + ik had niet echt gegeten dus stond te stuiteren whahaha. Een vent was amper van me af te slaan maar ik had een leuke op het oog dus heb mijn best gedaan. Uiteindelijk met de leuke gezoend . Nachtbus van 5 uur genomen, lastig gevallen, gered door een nobele ridder en toen voor pampus tot half 12... Ja, geslaagde avond, al zeg ik het zelf .
Gast- Gast
Haha, klinkt als een leuke avond, Zusje!
Goedenavond trouwens! Ben net terug van The Muppets, leuke film
Goedenavond trouwens! Ben net terug van The Muppets, leuke film
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk Suus! Ik vind dat er bar weinig draait in de bioscoop op het moment eigenlijk... Heb nooit iets met de Muppets gehad dus ook niet de wil om daar heen te gaan.
Gast- Gast
Uhuh...Reva schreef:Dat was echt een nuttige bijdrage
Mennnnn wat ben ik moe. Geloof dat t tijd is om mijn mandje op te zoeken... Ik begin me echt een oud wijf te voelen af en toe
Ik wil naar de bios, maar inderdaad geen leuke films.
Ik heb een tas vol die ik morgen naar de kringloop ga brengen. Kleding en spullen. Ik kan het wel een beetje, spullen weg doen..
Ik heb ook een stoel en een klein tafeltje weg gedaan
En nu ga ik de tijdschriften uitzoeken (daar voorzie ik problemen)
Ik heb een tas vol die ik morgen naar de kringloop ga brengen. Kleding en spullen. Ik kan het wel een beetje, spullen weg doen..
Gast- Gast
Ik heb the Muppets altijd al wel leuk gevonden, misschien dat dat helpt Ik durf ook niet te zeggen dat het een goede film is, maar ik kwam er wel helemaal vrolijk vandaan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Ben je ook!
Smikkell schreef:Ik wil naar de bios, maar inderdaad geen leuke films.
Dan moet je het niet volgende week weer gaan kopen hé
Gast- Gast
Haha Smikkie, goed bezig!
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: