Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen maandag!

+13
Hoochie
Rouxxxe
Snoes
Paper Crown
Suus
Sarah1985
GeKKiE
Emma_
Melis1985
Lotus
silly-one
Antibes
Ibbeltje
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  Lady4 ma 27 feb 2012 - 0:02

Goedemiddag!

CKC, ik las op FB al dat je zo slecht had geslapen. Er is niks minders. Kom je de dag wat door?
Charlie, wat fijn dat je weer gewerkt hebt. Hoe ging het?

Ik heb lekker lang uitgeslapen, na wederom een heerlijke date gisteravond. Zometeen even boodschappen doen en de was ophangen, daarna relaxed met een boek op de bank, vanavond een uurtje spinnen en daarna de eerste van vier nachtdiensten. Date heeft drie van de vier ook nachtdienst, dus hopelijk zie ik hem dan nog wel even voorbij komen. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flippin' Bitch ma 27 feb 2012 - 0:15

Goedemorgen iedereen,

Wat slapen er opeens veel mensen slecht. Ik werd vrijdag ook al om 5.45 wakker en zondag om 7.15...

Ik heb een beetje kort geslapen. Was rond 01.00 thuis uit mijn werk en toen ging ik toch maar niet naar bed, dus heb heerlijk tot een uur of 4 lopen tutten... Vanmiddag naar mijn verzorgpaard, vanavond spinning... Lekker vrij dagje.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Tsjip ma 27 feb 2012 - 0:16

Ik heb heerlijk geslapen en dat is eigenlijk wel een uitzondering voor de zondag! Vandaag ben ik nog lekker een dagje vrij. Ik ga even alle bonnetjes kopiëren en indienen bij het bouwdepot. Verder moet de afwas nog gedaan worden, er moeten nog wat boodschappen gedaan worden en de woonkamer heeft ook nog wel wat aandacht nodig. Vanavond weer lekker in ons nieuwe huis klussen!

Charlie: fijn om te lezen dat je weer kunt werken! Lijkt mij ook heerlijk als je dit lang niet hebt kunnen doen...

Lady: het moet echt wel goedkomen met je date! Je schrijft er altijd zo gelukkig over dat het echt wel wat moet worden.

Verder een fijne dag allemaal!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: