Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Soptify vraag

Ga naar beneden

Soptify vraag Empty Soptify vraag

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:06

Heb eindelijk een iPhone en nu ook Spotify ontdekt. Hoe geweldig is die App?!

Nu begrijp ik dat het streamen van muziek voor zo'n half uur 250MB kost. Ik heb een bundel van 1000MB. Ik zie ergens een optie staan van een offline modus. En dat je dan de lijsten die je op hebt gegeven voor de offline modus kunt beluisteren als je de offline modus hebt ingeschakeld voor die afspeellijst.
Hoe doe ik dat? En verbruik je dan inderdaad geen extra MB's?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Soptify vraag Empty Re: Soptify vraag

Bericht  Paper Crown zo 26 feb 2012 - 10:01

Carrie schreef:Heb eindelijk een iPhone en nu ook Spotify ontdekt. Hoe geweldig is die App?!

Nu begrijp ik dat het streamen van muziek voor zo'n half uur 250MB kost. Ik heb een bundel van 1000MB. Ik zie ergens een optie staan van een offline modus. En dat je dan de lijsten die je op hebt gegeven voor de offline modus kunt beluisteren als je de offline modus hebt ingeschakeld voor die afspeellijst.

Je moet dan betalen. Wij hebben een betaalde account dus kunnen playlists maken en afspelen. Dat is volgens mij iets van $9,- per maand
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 10:25

2CKC2 schreef:
Carrie schreef:Heb eindelijk een iPhone en nu ook Spotify ontdekt. Hoe geweldig is die App?!

Je moet dan betalen. Wij hebben een betaalde account dus kunnen playlists maken en afspelen. Dat is volgens mij iets van $9,- per maand

De betaalde versie heb ik, via Hi nu het eerste half jaar gratis Very Happy Maar ik ben er al uit, je moet op offline klikken op een lijst, en dan gaat hij ze een voor een beschikbaar stellen. Ik dacht eerst dat hij er maar eentje deed, maar ik moest gewoon even wachten tot hij klaar was met de rest. Heb net heerlijk hardgelopen op Usher´s oude liedjes I love you

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: