Hoe lang is jullie CV
+8
GeKKiE
Sweety
Rovine
Monte
Blond
girli
Antibes
Sarah1985
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe lang is jullie CV
We zijn bezig voor mijn man een CV te maken. En hij heeft 2 a4 vol. Is dat niet erg lang?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe lang is jullie CV
Dat is wel een beetje de max. geloof ik.
De mijne is ook twee a4tjes, maar zitten ook veel witregels tussen natuurlijk.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
ja hier zitten ook veel witte stukken tussen. Hij heeft maar een deel van de werkervaring erbij gezet anders word het nog langer. dus 2 kan nog?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik zou max 2 a4 aanhouden en de werkervaring bijvoorbeeld aanpassen aan de vacature zodat die zo relevant mogelijk is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mijne is bijna 2 kantjes, maar daar moet je idd niet overheen gaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
girli schreef:Ik zou max 2 a4 aanhouden en de werkervaring bijvoorbeeld aanpassen aan de vacature zodat die zo relevant mogelijk is.
+1
Als je zeg één tot anderhalf a4tje aan écht relevante werkervaring hebt is dat ook wel voldoende lijkt me.. Extra werkervaring voegt dan ook niet veel meer toe.
Antibes- Ratel
1 en kwart
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Chipp schreef:Eén A4 op grootte 10.
Oh, dat is wel erg klein zeg.. Dan zou ik eerder voor iets meer dan 1 A4 gaan en een duidelijker lettertype (11 of 12).
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Chipp schreef:Eén A4 op grootte 10.
Oh, dat is wel erg klein zeg.. Dan zou ik eerder voor iets meer dan 1 A4 gaan en een duidelijker lettertype (11 of 12).
Dat viel erg mee, ik had hem geprint en zelfs mijn vader kon het goed lezen
Gast- Gast
1 a4, maar dan heb ik wel creatief om moeten gaan met layout. Nu ik een grotemensenbaan heb, heb ik ook veel eruit gehaald, de lijst met bijbaantjes die ik gehad heb is vrij oneindig.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:1 a4, maar dan heb ik wel creatief om moeten gaan met layout. Nu ik een grotemensenbaan heb, heb ik ook veel eruit gehaald, de lijst met bijbaantjes die ik gehad heb is vrij oneindig.
Dat heb gedaan door; 2002-2008 Diverse bijbanen
Gast- Gast
Ik licht er een aantal nog wel toe door een aantal banen te noemen.
Het is bij mij dus: 1995-2009: Diverse bijbanen, oa: caissière, enquêteur, administratiewerkzaamheden, schoonmaker.
Zoiets dan, ik heb mijn cv nu niet bij de hand.
Het is bij mij dus: 1995-2009: Diverse bijbanen, oa: caissière, enquêteur, administratiewerkzaamheden, schoonmaker.
Zoiets dan, ik heb mijn cv nu niet bij de hand.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ingekort tot 1 A4tje. Ik kwam namelijk op 1 en een kwart maar heb bijbaantjes eruit gehaald.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Meer dan 2 a4tjes lang moet je een cv niet maken.
Anders wordt je al snel aan de kant gelegd....
Anders wordt je al snel aan de kant gelegd....
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Mijn CV is niet zo lang, ik werk al 5 jaar voor dezelfde baas.
Sterker nog. Ik heb nog nooit een CV gemaakt voor mezelf haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die van mij is 2 A4, maar daar staan nog wel stages bij (mijn huidige baan is mijn 1e baan). Mocht ik gaan solliciteren, haal ik de stages er denk ik uit of zal ik ze verkorten, want mijn laatste stage is inmiddels alweer 4 jaar geleden.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Mijne is net iets korter dan een A4tje.
Maar ik las laatst een CV van een meid die een korte toelichting van de opleiding had gegeven. Ze had vakken aangegeven die ze gehad had. Dat vond ik opzich wel een nette uitbreiding.
Nu staat er alleen
Jaartallen - I.terior D.esign & S.tyling - Naam school - Plaats school.
Die vrouw had erbijgeschreven:
Vakken: Conceptueel ontwerpen, Lichtvormgeving, Styling, Kunstgeschiedenis etc. etc. (niet zo heel veel, maar wel even aangegeven.) Misschien ga ik dat ook wel doen haha.
Verder heb ik mijzelf Sketch up aangeleerd, misschien moet ik dat er ook maar opzetten.
Maar ik las laatst een CV van een meid die een korte toelichting van de opleiding had gegeven. Ze had vakken aangegeven die ze gehad had. Dat vond ik opzich wel een nette uitbreiding.
Nu staat er alleen
Vakken: Conceptueel ontwerpen, Lichtvormgeving, Styling, Kunstgeschiedenis etc. etc. (niet zo heel veel, maar wel even aangegeven.) Misschien ga ik dat ook wel doen haha.
Verder heb ik mijzelf Sketch up aangeleerd, misschien moet ik dat er ook maar opzetten.
Gast- Gast
Rush schreef:Mijn CV is niet zo lang, ik werk al 5 jaar voor dezelfde baas.
Bij mij net zo. Ik kon via via aan mijn bijbaantje komen toen ik op school zat en via via bij mijn huidige werkgever. Daar werk ik nu bijna 8 jaar en ben niet van plan te veranderen
Gast- Gast
Antibes schreef:Dat is wel een beetje de max. geloof ik.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Persoonlijk zou ik bijbaantjes niet meer vermelden als je nu een baan zoekt nadat je afgestudeerd bent en je iets in dat vakgebied zoekt, maar geen bijbaantjes hebt gehad in die sector. Dan is het gewoon totaal niet relevant dat je de 10 jaar daarvoor cassiere bent geweest bijvoorbeeld als je nu soliciteert als tandarts (ik noem maar iets).
Wel zou ik dan eventuele stages vermelden. Maar met veel relevante werkervaring in het vakgebied bij verschillende werkgevers zou ik de stages ook weer weglaten. Of kies er dan voor om een opsomming te maken, stage gelopen bij .../ ...../ ..../ enz.
Ik vind eerlijk gezegd 2 A-4tjes ook echt het maximum. Hou het overzichtelijk dat is belangrijker! Bij ons op het werk worden eerst cv's gelezen en als die al niet matchen met ons profiel wordt de brief niet eens meer gelezen. Een goede cv is dus erg belangrijk!
Wel zou ik dan eventuele stages vermelden. Maar met veel relevante werkervaring in het vakgebied bij verschillende werkgevers zou ik de stages ook weer weglaten. Of kies er dan voor om een opsomming te maken, stage gelopen bij .../ ...../ ..../ enz.
Ik vind eerlijk gezegd 2 A-4tjes ook echt het maximum. Hou het overzichtelijk dat is belangrijker! Bij ons op het werk worden eerst cv's gelezen en als die al niet matchen met ons profiel wordt de brief niet eens meer gelezen. Een goede cv is dus erg belangrijk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Punk'd schreef:Mijne is net iets korter dan een A4tje.
Nu staat er alleen
Ik heb ook mijn vakker bij de opleidingen vermeld inderdaad en of ik mijn diploma heb behaald ja of nee.
Zo ook qua banen. Eerst het bedrijf, dan de functie en dan kort vermeld wat mijn werkzaamheden waren. Wel allemaal zodanig kort dat het op 1 A4 past. Dat past het nu gelukkig, heb aardig wat banen op mijn naam staan dus moest wel creatief zijn .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?
» Hoe lang drinken jullie al koffie?
» Hoe lang zijn jullie ongesteld?
» Hoe lang hadden jullie nog melk?
» Hoe lang doen jullie met handdoeken?
» Hoe lang drinken jullie al koffie?
» Hoe lang zijn jullie ongesteld?
» Hoe lang hadden jullie nog melk?
» Hoe lang doen jullie met handdoeken?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: