Daar zit je dan 7 maanden na de bevalling...
+3
Liadan
Annemie
Novalee
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Daar zit je dan 7 maanden na de bevalling...
... met twee stuks kraamverband in m'n ondergoed... Ik ben voor het eerst weer ongesteld geworden, en hoe Volgens mij heb ik zelfs na de bevalling niet zo gevloeid. Is dat normaal? En komt het ooit weer goed?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Daar zit je dan 7 maanden na de bevalling...
eerste keer menstruatie schijnt wel vaker heel heftig te zijn, bij mij viel het wel mee, de keren erna was ik weer 'normaal' ongesteld.
Gast- Gast
Ja,dat had ik de eerste 3 keer dat ik ongesteld werd na de bevalling,dacht dat ik dood bloedde,het bleef maar lopen,gelukkig was het daarna weer normaal,maar ik schrok de eerste keer wel heel erg. Dus het komt bij jou ook vast wel goed! Sterkte ermee!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Bij mij was de eerste keer juist helemaal niet erg. Maar vorige week werd ik voor de 2e keer weer ongesteld en dat was ook heel erg. Ik kon beter op de wc blijven zitten...
Bij mijn dochter had ik hetzelfde en was het daarna gelukkig weer normaal.
Bij mijn dochter had ik hetzelfde en was het daarna gelukkig weer normaal.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
heb ik ook gehad,de eerste keer ongesteld worden,was nog erger dan het vloeien,hele brokstukken kwamen eruit,Het duurde precies 4 weken toen was het over,daarna was het weer normaal.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Vooral blijven zitten Leg wel een donker dekentje op die lichte bank van je Laat J. voor je lopen zolang het nog zo erg is. Niet koken, maar als troost gewoon eten bestellen 's avonds en dan natuurlijk niet zelf de deur open doen...
Dan moet het goed komen
Dan moet het goed komen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ja, beide keren was het de eerste keer echt heel erg, had ook echt enorme buikpijn. Daarna was het weer normaal.
Sterkte!
Sterkte!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn 1e ongesteldheid na de bevalling was/is zoals altijd normaal. Ben gelukkig nooit heftig ongesteld m.b.t. vloeien, wel altijd krampen en rugpijn.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Het vervelende is dat ik ook ziek ben geworden dus letterlijk alles doet zeer en weet nu dus niet wat waardoor komt. En slapen lukt niet
Annie, die bank is wel veilig, ik lig op bed. Te rillen terwijl ik dikke sokken, een pyjamabroek, hemd en dikke trui aan heb onder de dekens met een kruik terwijl de verwarming aanstaat en de thermostaat op de wekker 20.1 graden aangeeft
En j. is druk met PSV-FEY (en N. nattuurlijk) dus aan hem heb ik ook niks
Is het al duidelijk dat ik mezelf heel zielig vind?
Annie, die bank is wel veilig, ik lig op bed. Te rillen terwijl ik dikke sokken, een pyjamabroek, hemd en dikke trui aan heb onder de dekens met een kruik terwijl de verwarming aanstaat en de thermostaat op de wekker 20.1 graden aangeeft
Novalee- Kletskop
Novalee schreef:Het vervelende is dat ik ook ziek ben geworden dus letterlijk alles doet zeer en weet nu dus niet wat waardoor komt. En slapen lukt niet
Griepje?
Hmm...aan J. heb je dus ook niks idd
Je mag van mij best zielig zijn hoor! Dan gebruik ik jouw topic om ook even te zeggen dat ik mezelf zielig vind: zit al de hele middag te wachten tot Y. wakker wordt zodat we nog naar de voetbal konden voor de 2e helft. Is Y. eindelijk wakker na 2,5 uur (zolang slaapt hij normaal NOOIT!) staan we in de starthouding om weg te gaan, wil ik nog even de radio uitdrukken hoor ik op dat moment op de radio dat ze zeggen dat R. rood heeft gehad. Hmmm...toen dus onze jassen maar weer uitgedaan en nu zitten we te wachten totdat R. thuiskomt in een niet al te gezellige bui ben ik bang
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Tuurlijk mag je dit topic daarvoor gebruiken. Wat balen zeg van R., sterkte alvast voor als hij thuiskomt Maar super dat Y. zo goed geslapen heeft! Nu zijn timing nog
Het zal idd de griep zijn, J. is net beter. Mijn timing sucks ook want afgelopen week had mijn moeder vakantie en had ik mooi oppas gehad
Het zal idd de griep zijn, J. is net beter. Mijn timing sucks ook want afgelopen week had mijn moeder vakantie en had ik mooi oppas gehad
Novalee- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» 11 maanden na bevalling aan de pil, spotting?
» Bekkenpijn terug paar maanden na bevalling
» daar zit je dan
» van 6 maanden potje naar 8 maanden potje
» Daar zit ik dan..
» Bekkenpijn terug paar maanden na bevalling
» daar zit je dan
» van 6 maanden potje naar 8 maanden potje
» Daar zit ik dan..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: