Brutaliteit van winkelmedewerkers.
+15
SuperGrover
Ella
SnowWhite
Linnie1985
Cheesegirl
Mees
Printje
slaatje
mzcharlotte
Middleme
Caroow
Parisienne
TukTuk
Bazinga
Caribbeanlover
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Brutaliteit van winkelmedewerkers.
Lorna mercedez schreef:heb ik het over een getal???? Leer lezen!!!! ;-)Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Geuw is niet van vroeger. Heeft ook met niveau te maken en met gebruik van hersenen. Maar omdat jouw familie zegt dat het niet zo is zal het wel zo zijn.
Het zijn er minstens 5 hoor, die het vinden!
Sorry..
L.E.Z.E.N.
Zo goed?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jaya schreef:Linnie1985 schreef:Yvette schreef:Vervelend, vind het zo jammer dat personeel zo kan reageren.
Waar ik me btw ook altijd aan stoor is dat als je ergens binnenstapt mensen gelijk op je af stappen of ze wat kunnen doen. Zal wel goed bedoeld zijn maar vind het zoooo vervelend. Ik vraag het wel als ik iets weten wil
Ik vind het ook vreselijk, maar wij MOETEN het doen
Waarom dan als ik vragen mag?
Ik vind dat namelijk ook erg vervelend en ben altijd erg geneigd om dan meteen de winkel uit te stappen omdat ik me dan constant bekeken voel.
Tja ik werk in een sportwinkel en moet dus vragen of ik ze misschien kan helpen als ze lang aan het zoeken zijn. Vaak krijg ik een nee en we zijn gewoon aan het rondkijken. Aangezien we veel verschillende producten in de winkel hebben, willen we de klant zo goed mogelijk helpen. Gelukkig sta ik altijd in het magazijn en soms in de winkel/achter de kassa.
Had het er al met een collega over dat ik er een hekel aan heb en toch meestal een standaard nee krijg
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Jaya schreef:Linnie1985 schreef:Yvette schreef:Vervelend, vind het zo jammer dat personeel zo kan reageren.
Waar ik me btw ook altijd aan stoor is dat als je ergens binnenstapt mensen gelijk op je af stappen of ze wat kunnen doen. Zal wel goed bedoeld zijn maar vind het zoooo vervelend. Ik vraag het wel als ik iets weten wil
Ik vind dat namelijk ook erg vervelend en ben altijd erg geneigd om dan meteen de winkel uit te stappen omdat ik me dan constant bekeken voel.
Tja ik werk in een sportwinkel en moet dus vragen of ik ze misschien kan helpen als ze lang aan het zoeken zijn. Vaak krijg ik een nee en we zijn gewoon aan het rondkijken. Aangezien we veel verschillende producten in de winkel hebben, willen we de klant zo goed mogelijk helpen. Gelukkig sta ik altijd in het magazijn en soms in de winkel/achter de kassa.
Had het er al met een collega over dat ik er een hekel aan heb en toch meestal een standaard nee krijg
Als mensen wat langer aan het zoeken/kijken zijn snap ik het ergens wel, er zijn mensen die zelf niet zomaar op winkelmedewerkers afstappen. Maar als je net over de drempel stapt en ze staan meteen voor je neus, dat vind ik echt heel vervelend.
Gast- Gast
Jaya schreef:Linnie1985 schreef:Jaya schreef:Linnie1985 schreef:Yvette schreef:Vervelend, vind het zo jammer dat personeel zo kan reageren.
Als mensen wat langer aan het zoeken/kijken zijn snap ik het ergens wel, er zijn mensen die zelf niet zomaar op winkelmedewerkers afstappen. Maar als je net over de drempel stapt en ze staan meteen voor je neus, dat vind ik echt heel vervelend.
Haha zo erg is het nou ook weer niet bij ons. We wachten eerst gewoon even af en als ze al een klein poosje aan het zoeken zijn, dan stappen we op de klant af.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Het stelt me niet teleur dat je geen +1 zegt.Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:heb ik het over een getal???? Leer lezen!!!! ;-)Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Geuw is niet van vroeger. Heeft ook met niveau te maken en met gebruik van hersenen. Maar omdat jouw familie zegt dat het niet zo is zal het wel zo zijn.
Het zijn er minstens 5 hoor, die het vinden!
Sorry..
L.E.Z.E.N.
Zo goed?
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind het wel fijn als er gevraagd wordt of ze ergens mee kunnen helpen. Maak er ook graag gebruik van als ik op zoek ben naar iets specifieks.
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Jaya schreef:Linnie1985 schreef:Jaya schreef:Linnie1985 schreef:Yvette schreef:Vervelend, vind het zo jammer dat personeel zo kan reageren.
Haha zo erg is het nou ook weer niet bij ons. We wachten eerst gewoon even af en als ze al een klein poosje aan het zoeken zijn, dan stappen we op de klant af.
Als je al even aan het rondkijken bent dan heb ik er begrip voor. Maar bij sommige zaken sta je bij wijze van nog op de mat en er rent al iemand op je af.
Heb trouwens 1 keer het tegenover gestelde mee gemaakt en keek dara wel raar van op. Wij waren voor laminaat aan het kijken en zagen niets naar onze zin dus gingen de winkel weer uit lopen naar de auto. rent er een verkoper uit de winkel naar ons toe of hij ons kon helpen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
mzcharlotte schreef:Middleme schreef:Vorige week nog, ik had een klant die wat af wilde rekenen waar korting op een afprijzing zat. Ik noem het bedrag, zij zo: ja maar er gaat wat vanaf.. Ik zo ja kijk, zit zus en zo.. Zij zo: o ja, ik zie het. Ging er eigenlijk vanuit dat het fout zou gaan.
Hoe weet jij nou of zij ervanuit ging dat het fout ging? Misschien had ze wel een berekening gemaakt van wat ze moest betalen, klopte dat niet met het bedrag dat jij noemde en heeft zij gewoon een rekenfoutje gemaakt. Ik let ook op mijn knip hoor.
Altijd fijn dat mensen uitgaan van het slechte in de mens.
Omdat het om een ding ging en ze letterlijk zei dat ze daarvan uitging.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
mzcharlotte schreef:Leesfout. Ik was net wakker en chagerijnig. Ik dacht dat de conclusie van MM was dat die mevrouw er maar vanuit ging dat... Nja. Sorry.
Zie nu dat je het al gezien hebt. Excuses aanvaard
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: