Brutaliteit van winkelmedewerkers.
+15
SuperGrover
Ella
SnowWhite
Linnie1985
Cheesegirl
Mees
Printje
slaatje
mzcharlotte
Middleme
Caroow
Parisienne
TukTuk
Bazinga
Caribbeanlover
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Brutaliteit van winkelmedewerkers.
Winkels waar ze echt superaardig zijn vind ik dan he zijn, Etos, Supervlaai, Superstar, H&M en vast nog wel een paar.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Yoyo schreef:En in zulke gevallen denk ik altijd; Geef dat baantje alsjeblieft aan mij! Ik word er soms troosteloos van hoe sommige mensen je behandelen in de winkel. En ik zeg daar ook rustig iets van.
+1
Ik vind het ook steeds meer opvallen, alsof het dagopvulling is voor de winkelmedewerker. Staan met elkaar het weekend te bespreken terwijl je voor de kassa staat, kijken je niet eens aan, zeggen geen gedag (nog net het bedrag dat je moet betalen maar ook niet altijd, kijk maar naar het scherm ofzo). Toen ik in de supermarkt werkte liep ik altijd mee als iemand niet wist waar iets lag, bleef vriendelijk ook al had ik een rotdag, stond mensen gewoon te woord. Dit werd door mijn baas van mij verwacht. Misschien zijn de leidinggevende niet meer zo streng?
En als je al 3 keer de vraag hebt gekregen over de actie van de tandpasta geeft je het recht niet op 'asociaal' te reageren, ook dan moet je gewoon iemand te woord staan. Natuurlijk heb jij ook je grenzen (een klant moet niet onterecht ruzie maken oid), maar klant is toch echt koning.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Vervelend, vind het zo jammer dat personeel zo kan reageren.
Waar ik me btw ook altijd aan stoor is dat als je ergens binnenstapt mensen gelijk op je af stappen of ze wat kunnen doen. Zal wel goed bedoeld zijn maar vind het zoooo vervelend. Ik vraag het wel als ik iets weten wil
Waar ik me btw ook altijd aan stoor is dat als je ergens binnenstapt mensen gelijk op je af stappen of ze wat kunnen doen. Zal wel goed bedoeld zijn maar vind het zoooo vervelend. Ik vraag het wel als ik iets weten wil
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Maar een medewerker is toch niet opeens aardig door 't logo op de blouse? Alsof élke Jumbo medewerker vriendelijk is... Ik vind de dames van de H&M hier namelijk behoorlijk bitchy en bij de Kruidvat hier zijn ze juist wel aardig.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Eigenlijk heb ik weinig moeite met winkelpersoneel. Praktisch in elke winkel zijn ze (erg) vriendelijk. Maar Jumbo is er op gebouwd om extra vriendelijk te zijn voor hun klanten. Daar worden hele trainingen voor gegeven. Al vind ik de vriendelijkheid soms wel erg ver gaan, omdat ik dagen heb dat ik in elke gangpad 'hoi' kan zeggen tegen het personeel, omdat zij dit ook zeggen.
En nu praat ik eigenlijk continu over de vestiging in mijn dorp. Maar ik ben nog geen Jumbo tegengekomen waar dit niet geldt. Hoe groot of klein deze Jumbo ook was.
En nu praat ik eigenlijk continu over de vestiging in mijn dorp. Maar ik ben nog geen Jumbo tegengekomen waar dit niet geldt. Hoe groot of klein deze Jumbo ook was.
Gast- Gast
Gisele: kom dan naar de Jumbo bij mij om de hoek. Het is dat het niet duur is en verreweg de dichtstbijzijnde supermarkt, maar het personeel is echt klantonvriendelijk. Ze tutoyeren echt iedereen (mij hoeven ze natuurlijk niet met u aan te spreken, maar ook ouderen spreken ze gewoon met jij en jou aan), ze schreeuwen naar elkaar vanuit de kassa's om te babbelen over privékwesties, en ze zeggen ook gewoon hele lompe dingen. Laatst was er een Engelstalige vrouw bij de klantenservice en toen zij weg liep, brulde de caissière naar haar klantenservice collega: "Ik hoorde jou Engels lullen tegen die vrouw, toen ging ik bijna ook Engels lullen tegen deze gozer". En 'deze gozer' was een man van een jaar of 50, die op dat moment aan het afrekenen was. De uitdrukking op zijn gezicht, echt:
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Gisele: kom dan naar de Jumbo bij mij om de hoek. Het is dat het niet duur is en verreweg de dichtstbijzijnde supermarkt, maar het personeel is echt klantonvriendelijk. Ze tutoyeren echt iedereen (mij hoeven ze natuurlijk niet met u aan te spreken, maar ook ouderen spreken ze gewoon met jij en jou aan), ze schreeuwen naar elkaar vanuit de kassa's om te babbelen over privékwesties, en ze zeggen ook gewoon hele lompe dingen. Laatst was er een Engelstalige vrouw bij de klantenservice en toen zij weg liep, brulde de caissière naar haar klantenservice collega: "Ik hoorde jou Engels lullen tegen die vrouw, toen ging ik bijna ook Engels lullen tegen deze gozer". En 'deze gozer' was een man van een jaar of 50, die op dat moment aan het afrekenen was. De uitdrukking op zijn gezicht, echt:
Jumbo houdt je jong!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Yvette schreef:Vervelend, vind het zo jammer dat personeel zo kan reageren.
Ik vind het ook vreselijk, maar wij MOETEN het doen
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Gisele schreef:Eigenlijk heb ik weinig moeite met winkelpersoneel. Praktisch in elke winkel zijn ze (erg) vriendelijk. Maar Jumbo is er op gebouwd om extra vriendelijk te zijn voor hun klanten. Daar worden hele trainingen voor gegeven. Al vind ik de vriendelijkheid soms wel erg ver gaan, omdat ik dagen heb dat ik in elke gangpad 'hoi' kan zeggen tegen het personeel, omdat zij dit ook zeggen.
Waren ze dat maar voor hun personeel.. Of beter gezegd, voor het personeel wat ze in huren via een uitzendbureau..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
SuperGrover schreef:Gisele: kom dan naar de Jumbo bij mij om de hoek. Het is dat het niet duur is en verreweg de dichtstbijzijnde supermarkt, maar het personeel is echt klantonvriendelijk. Ze tutoyeren echt iedereen (mij hoeven ze natuurlijk niet met u aan te spreken, maar ook ouderen spreken ze gewoon met jij en jou aan), ze schreeuwen naar elkaar vanuit de kassa's om te babbelen over privékwesties, en ze zeggen ook gewoon hele lompe dingen. Laatst was er een Engelstalige vrouw bij de klantenservice en toen zij weg liep, brulde de caissière naar haar klantenservice collega: "Ik hoorde jou Engels lullen tegen die vrouw, toen ging ik bijna ook Engels lullen tegen deze gozer". En 'deze gozer' was een man van een jaar of 50, die op dat moment aan het afrekenen was. De uitdrukking op zijn gezicht, echt: :shock:
Oh wat erg zeg! Dat ze ''je'' en ''jij'' etc zeggen vind ik niet erg, je hoort niet meer anders zowat en ik ben het wel gewend. Dat geuw is gewoon van vroeger en zelf mijn oma mag ik ''je'' tegen zeggen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Linnie1985 schreef:Yvette schreef:Vervelend, vind het zo jammer dat personeel zo kan reageren.
Ik vind het ook vreselijk, maar wij MOETEN het doen
Waarom dan als ik vragen mag?
Ik vind dat namelijk ook erg vervelend en ben altijd erg geneigd om dan meteen de winkel uit te stappen omdat ik me dan constant bekeken voel.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:SuperGrover schreef:Gisele: kom dan naar de Jumbo bij mij om de hoek. Het is dat het niet duur is en verreweg de dichtstbijzijnde supermarkt, maar het personeel is echt klantonvriendelijk. Ze tutoyeren echt iedereen (mij hoeven ze natuurlijk niet met u aan te spreken, maar ook ouderen spreken ze gewoon met jij en jou aan), ze schreeuwen naar elkaar vanuit de kassa's om te babbelen over privékwesties, en ze zeggen ook gewoon hele lompe dingen. Laatst was er een Engelstalige vrouw bij de klantenservice en toen zij weg liep, brulde de caissière naar haar klantenservice collega: "Ik hoorde jou Engels lullen tegen die vrouw, toen ging ik bijna ook Engels lullen tegen deze gozer". En 'deze gozer' was een man van een jaar of 50, die op dat moment aan het afrekenen was. De uitdrukking op zijn gezicht, echt:
Oh wat erg zeg! Dat ze ''je'' en ''jij'' etc zeggen vind ik niet erg, je hoort niet meer anders zowat en ik ben het wel gewend. Dat geuw is gewoon van vroeger en zelf mijn oma mag ik ''je'' tegen zeggen.
Is niets van vroeger, is gewoon maar net wat je gewend bent, en wat de mensen willen waarmee je praat.
Ik begin altijd met u, en hoor vanzelf wel van de mensen of ze willen dat ik jij/je zeg. Zo niet hou ik het netjes bij mijn 'geuw'.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Misschien heeft ze zelf die week de laatste doos aangevuld en wist ze gewoon zeker dat het op was. En een winkel mag vaak niet "losse" producten mee geven voor een duopak etc. Daar kan die medewerker ook niks aan doen. En zo onvriendelijk was ze echt niet zo te lezen
Je moet niet zo zeuren, tegen zulke mensen die te snel op hun teentjes zijn getrapt kan ik echt niet tegen
Je moet niet zo zeuren, tegen zulke mensen die te snel op hun teentjes zijn getrapt kan ik echt niet tegen
Gast- Gast
Ik heb dit soort problemen eigenlijk nooit. Benader iemand altijd met een vette glimlach en wordt prima geholpen.
Wat ik trouwens erg vond is als ik in een bepaalde winkel aan het werk ben waarvan de kleuren qua werkkleding overeenkomen met die van mij. Zo irritant. Constant mensen 'mag ik wat vragen?' of gewoon die vraag naar je hoofd smijten ZONDER je aan te kijken. Is toch raar? Iemand iets vragen zonder haar aan te kijken? Het viel me gelijk op en was steeds weer. Als ze uberhaupt goed naar me gekeken hadden dan hadden ze wel gezien dat ik daar niet werkte. Echt raar. Probeer er nu zelf wat meer op te letten al deed ik dat volgens mij niet.
Wat ik trouwens erg vond is als ik in een bepaalde winkel aan het werk ben waarvan de kleuren qua werkkleding overeenkomen met die van mij. Zo irritant. Constant mensen 'mag ik wat vragen?' of gewoon die vraag naar je hoofd smijten ZONDER je aan te kijken. Is toch raar? Iemand iets vragen zonder haar aan te kijken? Het viel me gelijk op en was steeds weer. Als ze uberhaupt goed naar me gekeken hadden dan hadden ze wel gezien dat ik daar niet werkte. Echt raar. Probeer er nu zelf wat meer op te letten al deed ik dat volgens mij niet.
Gast- Gast
Toen ik de titel zag wist ik al van wie dit topic was.
Toch opvallend dat mensen vaak op jou zo reageren, ik ken het bij mezelf eigenlijk niet.
Gevalletje what goes around comes around?
Misschien iets voor je om eens over na te denken!
Toch opvallend dat mensen vaak op jou zo reageren, ik ken het bij mezelf eigenlijk niet.
Gast- Gast
Charlie schreef:Toen ik de titel zag wist ik al van wie dit topic was.
Karma is a bitch
Lejow- Lady Post-a-lot
+1 en anders ben je waarschijnlijk gewoon te optimistisch, onrealistisch en verwacht je teveel van mensen.Charlie schreef:Toen ik de titel zag wist ik al van wie dit topic was.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Gister bij de AH XL waren ze wel heel aardig voor mij. 2 van die jongens wilden mij persé helpen bij het inpakken van mijn boodschappen en ze ook nog naar de auto sjouwen. Ze vonden dat veels te zwaar werk voor een zwangere vrouw..
Gast- Gast
Monte schreef:+1 en anders ben je waarschijnlijk gewoon te optimistisch, onrealistisch en verwacht je teveel van mensen.Charlie schreef:Toen ik de titel zag wist ik al van wie dit topic was.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
haha ja dat staat er misschien raar, aangezien ze alles zo somber ziet, maar ik bedoel meer dat ze teveel van mensen verwacht, dat mensen altijd maar goed en lief moeten zijn en haar met een big smile moeten verwelkomen, dat het niet realistisch is.Tyrael schreef:Monte schreef:+1 en anders ben je waarschijnlijk gewoon te optimistisch, onrealistisch en verwacht je teveel van mensen.Charlie schreef:Toen ik de titel zag wist ik al van wie dit topic was.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik snapte je wel, vond die er alleen zó niet bij passen
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Monte schreef:haha ja dat staat er misschien raar, aangezien ze alles zo somber ziet, maar ik bedoel meer dat ze teveel van mensen verwacht, dat mensen altijd maar goed en lief moeten zijn en haar met een big smile moeten verwelkomen, dat het niet realistisch is.Tyrael schreef:Monte schreef:+1 en anders ben je waarschijnlijk gewoon te optimistisch, onrealistisch en verwacht je teveel van mensen.Charlie schreef:Toen ik de titel zag wist ik al van wie dit topic was.
Bij mij gaat de rode loper uit, als ik bij een winkel aan kom. En krijg ik een glaasje fris aangeboden..
Werkt het bij jullie niet zo dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
Geuw is niet van vroeger. Heeft ook met niveau te maken en met gebruik van hersenen. Maar omdat jouw familie zegt dat het niet zo is zal het wel zo zijn.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Geuw is niet van vroeger. Heeft ook met niveau te maken en met gebruik van hersenen. Maar omdat jouw familie zegt dat het niet zo is zal het wel zo zijn.
Het zijn er minstens 5 hoor, die het vinden!
Lejow- Lady Post-a-lot
heb ik het over een getal???? Leer lezen!!!! ;-)Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Geuw is niet van vroeger. Heeft ook met niveau te maken en met gebruik van hersenen. Maar omdat jouw familie zegt dat het niet zo is zal het wel zo zijn.
Het zijn er minstens 5 hoor, die het vinden!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: