Ideeen babykamer
+2
PiP
Wennes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ideeen babykamer
Heeft iemand leuke ideeen betreft een babykamer voor een jongen?
Wij weten het geslacht nog niet, maar ik heb leuke ideeen voor een meisje, maar voor een jongen ben ik inspiratieloos.
Wij hebben al een zoon en zijn kamer is wit met aquablauw met sterren. Ik wil geen kopie kamer, maar ik blijf het blauw erg leuk vinden.
Wij weten het geslacht nog niet, maar ik heb leuke ideeen voor een meisje, maar voor een jongen ben ik inspiratieloos.
Wij hebben al een zoon en zijn kamer is wit met aquablauw met sterren. Ik wil geen kopie kamer, maar ik blijf het blauw erg leuk vinden.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ideeen babykamer
Wij gaan 2 muren blauw(een een groenige tint erin) sausen en de andere 2 in een bruintint.
Voor het idee Flexa VT Wonen Celadon en Histor Leem.
Verder komen er de white wash meubels van onze dochter in te staan en wil ik het rustig aankleden.
Misschien nog iets met een ruitjespatroon, maar daar wil ik pas verder naar gaan kijken als de kleuren op de muren zitten en de meubels staan,
Denk er ook nog aan om boven het bedje de naam te doen, of met houten letters of iets met een muurschildering.
Dat laatste hangt ook af van welk geboortekaartje wij gaan uitzoeken.
Als dat een leuk thema is voor op de muur vind ik dat ook wel leuk!
Edit:
Celadon:
Histor Leem:
Voor het idee Flexa VT Wonen Celadon en Histor Leem.
Verder komen er de white wash meubels van onze dochter in te staan en wil ik het rustig aankleden.
Misschien nog iets met een ruitjespatroon, maar daar wil ik pas verder naar gaan kijken als de kleuren op de muren zitten en de meubels staan,
Denk er ook nog aan om boven het bedje de naam te doen, of met houten letters of iets met een muurschildering.
Dat laatste hangt ook af van welk geboortekaartje wij gaan uitzoeken.
Als dat een leuk thema is voor op de muur vind ik dat ook wel leuk!
Edit:
Celadon:
Histor Leem:
Laatst aangepast door PiP op vr 24 feb 2012 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Lime groen icm met licht grijs is ook een mooie combi voor een jongen ! En misschien is het dan leuk om zo'n boom op een muur te schilderen of van dun hout een boom maken met haakjes waar je iets op kan hangen. Is ook leuk voor een meisjeskamer. Zoiets bijv :
Wanneer heb je de 20 weken echo Wennes? En wil je het geslacht ook met ons delen?
Wanneer heb je de 20 weken echo Wennes? En wil je het geslacht ook met ons delen?
Gast- Gast
Die bovenste boom is leuk!
Wij hebben alleen geen groot stuk muur die vrij is van meubels...
Wij hebben alleen geen groot stuk muur die vrij is van meubels...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Razz, ik vind de boom leuk, maar dan voor een meisje.
We krijgen 12 maart de 20 weken echo. Ik weet nog niet of ik het hier ga vertellen. Ik ben er namelijk nog niet uit of we het voor onszelf willen houden of dat we het aan iedereen vertellen.
We krijgen 12 maart de 20 weken echo. Ik weet nog niet of ik het hier ga vertellen. Ik ben er namelijk nog niet uit of we het voor onszelf willen houden of dat we het aan iedereen vertellen.
Wennes- Kletskop
Wennes schreef:Razz, ik vind de boom leuk, maar dan voor een meisje.
Och als je dan een roze of een blauwe ticker maakt dan heb je in principe toch niks verteld
Gast- Gast
Kamertje van onze zoon:
**
**
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op ma 27 feb 2012 - 2:31; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ienimini, het blauw wat jij voor het kamertje van je zoon hebt gebruikt hebben wij ongeveer voor onze zoon zijn kamer. Ik vind het een prachtige kleur.
Wennes- Kletskop
Voor babykamer ideeën kun je ook even kijken op www.babybytes.nl en dan naar fotoboeken > babykamerfotoboek. Staan ook een hele hoop foto's van kamertjes...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
http://www.babybytes.nl/babykamers/Wendymamavan2boys/Remo
Leuke kamertjes!!
Ik vind grijs met geel of grijs met rood ook erg mooi voor een jongentje.
Bijv:
Leuke kamertjes!!
Ik vind grijs met geel of grijs met rood ook erg mooi voor een jongentje.
Bijv:
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Leuk kamertje Inieminie!! Inderdaad een heel mooie blauwe kleur.
Wij hebben dit behang:
En ik heb boven e commode deze uiltjes geschilderd:
Ook alles blauw dus!
Wij hebben dit behang:
En ik heb boven e commode deze uiltjes geschilderd:
Ook alles blauw dus!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Die uiltjes zijn leuk!