Hoe ben jij aan je baan gekomen?
+19
RYW
_Blush_
Kreeftje
Poisongirl
Sneeuwwitje
Mizz_S
Jeanette
Ugly Betty
Roze Roos
Flip Fluitketel
MADDIE
_Lacey_
Winegum
Gizmo
Highway
Laquisia
Cheesegirl
Cherique
SoGood
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe ben jij aan je baan gekomen?
Via een Belgische vacature-site. Gesolliciteerd toen ik nog een vaste baan had. Even getwijfeld of ik het 2e gesprek zou afzeggen, maar kreeg toen te horen dat mijn proeftijd niet verlengd zou worden (besparingen...).
Jammer dat je nog steeds geen baan hebt gevonden die aansluit bij je studie Sogood... Was die baan ivm je vorige studie ook tijdelijk dan? (Ik herinner me nog zoiets uit het sollicitatietopic op vorige Yes-site)
Jammer dat je nog steeds geen baan hebt gevonden die aansluit bij je studie Sogood... Was die baan ivm je vorige studie ook tijdelijk dan? (Ik herinner me nog zoiets uit het sollicitatietopic op vorige Yes-site)
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben een soort van geheadhunt. De vader van een vriend van me werd gevraagd of hij nog iemand kende, en die belde mij. Ik had al een baan, wat mijn onderhandelingspositie gunstig maakte, maar deze nieuwe was veel leuker en beter. En nu is de vader van die vriend al bijna 4 jaar mijn collega.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik liep stage bij een scholengroep, na een half jaar kreeg ik al een baan aangeboden op een andere school binnen de groep, dat toen een half jaar gedaan maar had het daar slecht naar mijn zin en de communicatie was heel slecht. De school waar ik stage liep had geen plaats voor mij dus besloot ik maar om dan maar even in de onzekerheid te zitten en de baan op die andere school te laten lopen. Toen kwam vlak voor de vakantie het nieuws dat mijn begeleider een nieuwe baan had en ze mij wilde hebben om hem op te volgen. Per 1 feb. gaat dat zelfs bijna fulltime worden omdat hij helemaal weggaat. Ben er erg blij mee dat het zo makkelijk gegaan is!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Heb nu tijdelijk een baan, bij mijn oude werkgever. Hoorde dat hij weer mensen zocht.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Heb nu tijdelijk een baan, bij mijn oude werkgever. Hoorde dat hij weer mensen zocht.
Wat goed! Iig fijn dat je dagen weer in- en opvulling hebben, toch?
Met je achtergrond in de psychologie heb ik een vraagje: mag jij zelfstandig behandelen?
Gast- Gast
Er stond een vacature in de krant en heb gesolliciteerd. Was gelijk aangenomen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Door een open sollicitatie te sturen toen ze net waren begonnen met de nieuwbouw.
1,5 jaar later, toen de nieuwbouw klaar was, heb ik een baan aangeboden gekregen.
1,5 jaar later, toen de nieuwbouw klaar was, heb ik een baan aangeboden gekregen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb op de website van de organisatie gekeken, zag een vacature, heb gesolliciteerd en werd aangenomen.
Gast- Gast
Ik zocht werk, de vriendin van mijn toenmalige collega werkte op een andere school. Mijn collega wist dus dat ze daar kleuterjuffen zochten.
Ik heb gesolliciteerd voor de vacature echt naar buiten kwam, mocht op 'orienterend' gesprek komen. Ze wilden me toen graag hebben, maar omdat ze nog op groen licht moesten wachten van de organisatie konden ze nog niet veel.
Een paar dagen later was het groene licht er moest ik nog een keer op gesprek komen, alleen voor de formaliteit.
En een half uur na het gesprek werd ik al gebeld dat ik aangenomen was
Ik heb gesolliciteerd voor de vacature echt naar buiten kwam, mocht op 'orienterend' gesprek komen. Ze wilden me toen graag hebben, maar omdat ze nog op groen licht moesten wachten van de organisatie konden ze nog niet veel.
Een paar dagen later was het groene licht er moest ik nog een keer op gesprek komen, alleen voor de formaliteit.
En een half uur na het gesprek werd ik al gebeld dat ik aangenomen was
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zijn jullie aan je baan gekomen
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Hoe ben jij op het forum gekomen?
» Hoe ben jij aan jouw werk gekomen?
» Nav hoe ben je hier gekomen....
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Hoe ben jij op het forum gekomen?
» Hoe ben jij aan jouw werk gekomen?
» Nav hoe ben je hier gekomen....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: