Hebben jullie een droger?
+25
Niene
Bruintje Beer
M@niek
Viva
Mida4you
Flip Fluitketel
Kat1980
Lindsya
SarahKey
Fearie
Happydobby
Mamsie
Star007
teletascha
kwak
Highway
Floor
Liadan
Annie24
Printje
Parisienne
Wennes
PiP
Flower_L
Annemie
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hebben jullie een droger?
ik heb een droger en zou gillend gek worden als die het begeeft.....
In de zomer droog ik buiten en gebruik ik hem minder maar in de winter staat ie elke dag aan...
Ik heb ook zo'n 12 machienes in de week dus ik geloof dat ik dan alleen tussen de drogende was zou slapen :-)
(heb het overigens 1 keer geprobeerd zonder droger omdat ie kapot was, na 3 dagen een nieuwe gekocht vond het wel weer welletjes)
In de zomer droog ik buiten en gebruik ik hem minder maar in de winter staat ie elke dag aan...
Ik heb ook zo'n 12 machienes in de week dus ik geloof dat ik dan alleen tussen de drogende was zou slapen :-)
(heb het overigens 1 keer geprobeerd zonder droger omdat ie kapot was, na 3 dagen een nieuwe gekocht vond het wel weer welletjes)
Gast- Gast
Ik heb een droger. Ik zou hem niet kunnen missen, elke dag draai ik wel een was erin en soms meerdere. Ik gooi alles erin, behalve kleding die gaan op een droogrek.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een droger, maar gebruiken hem alleen voor handdoeken en beddengoed.
De kinderen hebben hier sowieso iedere dag schone kleren (bij T soms nog wel eens 2 setjes op een dag, als hij erg loopt te kliederen) en pyjama's aan. Ik trek 9 van de 10 keer ook dagelijks andere kleding aan, maar een enkele keer draag ik een shirt of broek nog een dag. Mijn vriend draagt doordeweeks voor zijn werk altijd een pantalon (gaat naar de stomerij) en overhemd en heeft dus alleen 's avonds een paar uur kleding aan en doet daardoor wat langer met zijn kleding. Dus dat scheelt wel in de was. Toch draai ik iedere dag gemiddeld wel 1 of 2 wassen, maar we hebben op zolder genoeg ruimte voor 2 wasrekken en daar kan ik alles op kwijt.
De kinderen hebben hier sowieso iedere dag schone kleren (bij T soms nog wel eens 2 setjes op een dag, als hij erg loopt te kliederen) en pyjama's aan. Ik trek 9 van de 10 keer ook dagelijks andere kleding aan, maar een enkele keer draag ik een shirt of broek nog een dag. Mijn vriend draagt doordeweeks voor zijn werk altijd een pantalon (gaat naar de stomerij) en overhemd en heeft dus alleen 's avonds een paar uur kleding aan en doet daardoor wat langer met zijn kleding. Dus dat scheelt wel in de was. Toch draai ik iedere dag gemiddeld wel 1 of 2 wassen, maar we hebben op zolder genoeg ruimte voor 2 wasrekken en daar kan ik alles op kwijt.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Gelukkig is het nu mooi weer en kan de was naar buiten want binnen hebben we eigenlijk geen ruimte. In het najaar wil ik er sowieso weer één hebben.
Gast- Gast
Wij hebben wel een droger, maar kleding gaat hier niet in. Ik droog het hele jaar door mijn was op zolder en daar staat ook alles vind het fijn om alles bij de hand te hebben. Rompertjes, sokken en hydrofiele luiers gaan de droger wel in, net zoals handoeken, sokken en ondergoed.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij hebben ook geen wasdroger. Heb 4 waslijnen op zolder hangen en 2 ruime droogrekjes waar ik veel op kwijt kan. Wel laat ik de verwarming aan op zolder (vooral met die kou), anders zijn de spijkerbroeken na 2 dagen nog niet droog.. Mocht ik iets hebben dat ik heel snel nodig heb, dan hang ik het over de verwarming en is het ook zo droog.
Gast- Gast
Printje schreef:Ik kan ook niet zonder droger, gooi er vrijwel alles in.
+1, alleen in de zomer hangen wij veel aan de droogmolen buiten.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Nee wij hebben geen droger.
Hier op zolder hebben wij boven de trap, en een deel van het schuine dak, een waslijn hangen. Daar kan ik sowieso 2 wassen op hangen.
Hier op zolder hebben wij boven de trap, en een deel van het schuine dak, een waslijn hangen. Daar kan ik sowieso 2 wassen op hangen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wij hebben een droger maar die gebruik ik alleen voor handdoeken en ondergoed. De rest hang ik aan de waslijn.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden een droger. Maar die is net kapot. Nu laat ik het de handdoeken gewoon drogen aan de lijn. Dat redt ik prima eigenlijk met de andere was.
Wij hebben wel een grote zolder.
Nu komt de zomer eraan dus dan kunnen de handdoeken buiten goed drogen maar volgend winter wil ik er wel weer 1tje. Ik doe alleen beddegoed,handdoeken, rompertjes en ondergoed erin
Wij hebben wel een grote zolder.
Nu komt de zomer eraan dus dan kunnen de handdoeken buiten goed drogen maar volgend winter wil ik er wel weer 1tje. Ik doe alleen beddegoed,handdoeken, rompertjes en ondergoed erin
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij hebben wel een droger.
Daar gooi ik alleen sokken, ondergoed, handdoeken en beddengoed in.
De andere kleding gaat aan de lijn.
Gast- Gast
Ik heb een droger maar gebruik deze alleen als er veel ondergoed, handdoeken of beddengoed moeten drogen. En heel soms als een kledingstuk snel droog moet zijn. Ik zou tijdelijk wel zonder kunnen.
Gast- Gast
Hier geen droger,en soms mis het wel! Vooral beddengoed wat ik snel droog moet hebben.Maar goed dat hang ik nu op de verwarming en dan is het zo droog. De rest hang ik op zolder en is met een dag droog.
Als ik echt veel was heb en alle handdoeken op,dan hang ik ze op de verwarming en zijn ze zo droog.
Als ik echt veel was heb en alle handdoeken op,dan hang ik ze op de verwarming en zijn ze zo droog.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
wij hebben wel een droger, maar gebruiken 'm zelden. Heel af en toe voor ons dekbedovertrek.
Gast- Gast
TBIB schreef:Wij hebben wel een droger.
+1
Gast- Gast
Als het zulk weer blijft als vandaag gaat het als een tierelier!
Gast- Gast
Wij hebben geen droger, hangen op zolder de was op. Vind t ideaal, hang t allemaal zo op dat ik niet meer hoef te strijken (uitzonderingen daar gelaten), het scheelt me dus eigenlijk werk.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
wij hebben geen droger en het gaat prima zo
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
wij hebben geen droger, (konden er wel 1 krijgen maar manlief wil dr geen 1, hij is brandweerman en ziet dan teveel dingen op zijn manier dus er zal hier ook nooit 1 komen denk ik) maar ik mis hem ook niet ofzo. Kan me prima redden door de was op zolder te hangen met een groot rek, rek in het trappengat en 5 waslijnen en het is ook zo weer droog. zomers he ik een droogmolen buiten staan en nu heb ik ook nog een rekje voor aan de schutting...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Hier wel een droger en gebruikte die altijd in de winter. Maar aangezien de energierekening steeds hoger word en de inkomsten steeds minder. Heb ik mezelf aangeleerd om de was op het rekje te hangen en straks buiten aan de waslijn.
Ik was 1 was per dag meestal. En als ik het rek voor de verwarming zet is het de volgende dag meestal wel droog. Zo niet dan kan het nog heel even in de droger of met noodgevallen. Maar denk toch wel dat ik het zonder zou kunnen redden. Mocht hij hier stuk zijn dan zou ik ook niet gelijk het geld aan een nieuwe uitgeven.
Ik was 1 was per dag meestal. En als ik het rek voor de verwarming zet is het de volgende dag meestal wel droog. Zo niet dan kan het nog heel even in de droger of met noodgevallen. Maar denk toch wel dat ik het zonder zou kunnen redden. Mocht hij hier stuk zijn dan zou ik ook niet gelijk het geld aan een nieuwe uitgeven.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Heb vandaag ook weer voor het eerst de was buiten gehad!Sunprincess schreef:Als het zulk weer blijft als vandaag gaat het als een tierelier!
Heerlijk vind ik dat, vooral met het beddengoed!
Heb er 1 die niet in de droger mag en laat die nou net het fijnste zijn,
Heb het om half 12 opgehangen en een half uur geleden was het beddengoed droog, spijkerbroeken nog niet helemaal.
Het enige wasrekje dat ik binnen kwijt kan is in het trappengat.
In de droger gaan de sokken, handdoeken pyama`s, matrashoezen, enkele dekbedovertrekken en werktruien van mijn man.
Het lief! overtrek van onze dochter en ons goede overtrek gaan niet in de droger.
Heel soms dat ik ze wel even droog op de stand strijkdroog en dan gaan ze aan de waslijn.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dit ook?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: