Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Printje vr 24 feb 2012 - 3:29

Welke maat dekbedovertrek gebruiken jullie bij de grotere bedjes. R ligt nog prima in zijn ledikantje maar ik ben zo eens aan het rondkijken voor een leuk bed en overtrekjes. Maar op een gewoon kinderbed kom je meteen uit op 90X200cm en daar durf ikhem eigenlijk nog niet onder te leggen. Ik dacht al anders leg ik hem (het dekbedovertrek) dwars ofzo en anders gebruik ik nog de overtrekken diehij nu heeft.

Maar hoe doen jullie dat?

R krijgt trouwens meteen een gewoon bed en niet eerst een peuterbed.


Laatst aangepast door Printje op vr 24 feb 2012 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Dubbele tekst)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 3:35

Ye.nthe gaat richting einde van het jaar (duurt dus nog even) ook over naar een groter bed. Ik denk dat ik voor een 1 persoons dekbed wel ga, dat is 140x200 geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 3:37

Gewoon 1 persoons.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Printje vr 24 feb 2012 - 3:38

Maar zijn jullie dan niet bang dat ze er helemaal onderkruipen???
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 3:39

Nee, hij kruipt hooguit omhoog maar naar beneden onder de deken niet hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Printje vr 24 feb 2012 - 3:42

Ja maar ons mannetje ligt altijd onder in zijn bedje...nu ligt hij dan steeds op zijn overtrekje maar ben bang dat hij in een gewoon bed er wel onderkruipt..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Parisienne vr 24 feb 2012 - 3:45

Je kan eerst een peuterdekbed kopen en dan het bed laag opmaken, net als in het begin bij baby's in een ledikant. Hem dus gewoon nog laag in zijn bed leggen, ergens in het midden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 3:47

Wij hebben nog even natuurlijk, en Ye.nthe kruipt hier vaak bovenuit ipv naar beneden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  RiLiJu vr 24 feb 2012 - 3:57

C.eline lag ook gewoon gelijk onder een eenpersoonsdekbed.

Op die leeftijd zorgen ze wel dat ze genoeg zuurstof binnen krijgen. Mochten ze onder een dekbed terecht komen, kunnen ze er ook zelf wel weer onder weg kruipen.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 4:15

Hier lag zoon ook met 2 al in een gewoon bed met een gewoon dekbed. Hij kroop in zijn ledikantje ook alle kanten op, maar in een groot bed blijft hij netjes liggen.

Desnoods kun je een gewoon dekbed ook wel onder het matras stoppen en dus laag opmaken als je het nog niet vertrouwd. Dan hoef jetenminste niet eerst weer geld uit te geven aan een kleiner dekbed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 4:54

Hier ligt hij ook onder een gewoon 1 persoonsdekbed en dat gaat prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Dolphinne vr 24 feb 2012 - 10:40

Hier ligt mijn zoontje ook onder een gewoon eenpersoons dekbed. Hij slaapt in een meegroeibedje op de 2e stand. Dus 160 lang ongeveer. En deel van het dekbed zit gewoon onder het matras.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  PiP vr 24 feb 2012 - 21:09

Ik heb haar bed eerst nog zo opgemaaktL
Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Img1415272485

Dit was het ledikantdeken.
Opzich had ik wel vertrouwen in een dekbed, maar ze was nog geen 2 en ik durfde het niet....
Na anderhalve maand hebben we toch het dekbed erop gedaan en dat gaat super!

F kruipt ook altijd omhoog en geeft goed aan als ze het warm heeft of niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed.. Empty Re: Welke maat dekbedovertrek bij gewoon bed..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum