welke maat skipak
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
welke maat skipak
ik wil een skipak gaan bestellen voor de winter(dûh)maar vroeg me af welke maat.mijn zoontje zit nu in 74/80(meer 74 dan 80).hij heeft natuurlijk wel kleren onder het skipak,vroeg me af of je gewoon de goede kleding maat kan doen of een maat groter moet nemen.iemand een idee.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: welke maat skipak
Ik heb voor Y. een skibroek gekocht in maat 80. Hij zit nu in 68/74, maar 68 zal niet lang meer gaan...
Ik zou denken dat jij het beste een 86 zou kunnen kopen?
Edit: zie nu dat het meer 74 is dan 80 wat hij draagt. Hmmm...Kan je niet desnoods 2 maten kopen en kijken hoe het nu zit bij 'm of anders ook alleen een skibroek ipv skipak kopen? Zo'n pak zit toch aan elkaar en een broek heeft meestal van die bretels eraan zitten die je kan verstellen.
Ik zou denken dat jij het beste een 86 zou kunnen kopen?
Edit: zie nu dat het meer 74 is dan 80 wat hij draagt. Hmmm...Kan je niet desnoods 2 maten kopen en kijken hoe het nu zit bij 'm of anders ook alleen een skibroek ipv skipak kopen? Zo'n pak zit toch aan elkaar en een broek heeft meestal van die bretels eraan zitten die je kan verstellen.
Laatst aangepast door Annie24 op zo 4 sep 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
mauwmauw schreef:ik wil een skipak gaan bestellen voor de winter(dûh)maar vroeg me af welke maat.mijn zoontje zit nu in 74/80(meer 74 dan 80).hij heeft natuurlijk wel kleren onder het skipak,vroeg me af of je gewoon de goede kleding maat kan doen of een maat groter moet nemen.iemand een idee.
Gewoon de huidige kledingmaat, aangezien het gebruikelijk is om je binnenkleding onder een skipak te dragen. Ik zou sowieso even passen. Ezra en Yrsa hebben er eentje gehad van H&M die echt veel te lang en te wijd was.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik wilde ook bij de h&m een skipak bestellen,dus denk dat ik maat 80 neem dan.het is voornamelijk voor op de fiets in de winter.als ik moet werken zitten we om 7.15 al op de fiets en dat is best koud in de winter.nu zag ik net bij de kruidvat in de nieuwe folder een bike away voetenzak staan(kan de foto niet hier plaatsen)maar dit is de linkbike awaySusan schreef:mauwmauw schreef:ik wil een skipak gaan bestellen voor de winter(dûh)maar vroeg me af welke maat.mijn zoontje zit nu in 74/80(meer 74 dan 80).hij heeft natuurlijk wel kleren onder het skipak,vroeg me af of je gewoon de goede kleding maat kan doen of een maat groter moet nemen.iemand een idee.
Gewoon de huidige kledingmaat, aangezien het gebruikelijk is om je binnenkleding onder een skipak te dragen. Ik zou sowieso even passen. Ezra en Yrsa hebben er eentje gehad van H&M die echt veel te lang en te wijd was.
wat denken jullie dat lekkerder is voor op de fiets?
mauwmauw- Kletskop
Als het voornamelijk voor op de fiets is dan lijkt die voetenzak me lekkerder. In zo'n skipak zijn het wel Michelinmannetjes, niet echt handig in zo'n krap fietszitje.
Susan- Lady Post-a-lot
dat dacht ik inderdaad ook al.Dan word het de voetenzak.Jammer vond het ski pak wel erg leuk.Maar zal die denk weinig gebruiken.Voor in de kinderwagen heb ik een voetenzak.Verder kan hij nog niet lopen dus voor door de sneeuw heen te banjeren heb ik hem ook niet nodig.
mauwmauw- Kletskop
Die voetenzak lijkt me voornamelijk ook ideaal omdat je dan niet elke ochtend snel je zoon in zo'n pak hoeft te wurmen.
Gast- Gast
ja daar heb je ook wel weer gelijk in.ik ben overtuigd het word de voetenzak.Elodie schreef:Die voetenzak lijkt me voornamelijk ook ideaal omdat je dan niet elke ochtend snel je zoon in zo'n pak hoeft te wurmen.
mauwmauw- Kletskop
en als je 'm dan in de sneeuw wilt laten spelen, kun je ook altijd een goedkoop regenbroekje erbij aanschaffen, dan blijft hij ook in de sneeuw warm. Dan ben je alsnog een stuk goedkoper uit dan een skipak, want dat vind ik ook dure dingen.
Gast- Gast
Valt wel mee, die van de H&M zijn niet heel duur en volgens mij heeft de Zeeman 's winters ook skipakken.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb idd bij de Zeeman ooit eens een skipak voor mijn zoon gekocht, die was echt maar 7 euro volgens mij! Hij was niet heel mooi maar ik vond het prima voor die paar maanden.
Gast- Gast
Mara heeft een skipak van Molo in maat 86, ze zit nu in maat 80. Op de gok gekocht op marktplaats en hij past gelukkig perfect.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Maat 92
» Sneeuwbroek/Skipak/Overall?
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Wat voor kleding onder skipak
» Leuk skipak meisje, waar te koop?
» Sneeuwbroek/Skipak/Overall?
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Wat voor kleding onder skipak
» Leuk skipak meisje, waar te koop?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: