DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Smikk waar heb je trouwens dat tafelkleed vandaan?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Carnaval. Ik leerde ze kennen in de trein. Ze zouden met de hele vriendengroep kleding kopen, maar deze jongen kon niet mee. Zijn vrienden zouden iets voor hem uitzoeken en vonden dit pak. De piemel naaiden ze er zelf aan. Hij kon er zelf wel om lachen en stopten zijn piemel heel de tijd overal in. Ook bij agenten, in het raam van een taxi, in de prullenbak. Alles waar hij in kon, daar ging hij in. We hebben erg met ze gelachen. Zijn veel grappen te maken ook over een blauwe pluche piemel.
En ik heb een hele fotosersie van mij met die pluche piemel. Maar die kunnen niet openbaar.
Das de hele korte versie..
En ik heb een hele fotosersie van mij met die pluche piemel. Maar die kunnen niet openbaar.
Das de hele korte versie..
Laatst aangepast door Smikkell op za 25 feb 2012 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik eet tosti
In mijn mooiste jurkje en hoogste pumps en alle kaarsjes aan.
Gewoon omdat het kan.
Gewoon omdat het kan.
Gast- Gast
P'nP. Ze hebben hem ook op internet en in meer van dat soort cadeauwinkels. Misschien ook wel op de markt? Even kijken op plekken waar ze zeil verkopen.Ibbeltje schreef:Smikk waar heb je trouwens dat tafelkleed vandaan?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik eet tosti
Gewoon omdat het kan.
Smikk Ach zo lang je maar lol hebt gehad
Smikkell schreef:P'nP. Ze hebben hem ook op internet en in meer van dat soort cadeauwinkels. Misschien ook wel op de markt? Even kijken op plekken waar ze zeil verkopen.Ibbeltje schreef:Smikk waar heb je trouwens dat tafelkleed vandaan?
Oke tnx. Ben nu op Mp aan het kijken.
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik eet tosti
Gewoon omdat het kan.
Smikk Ach zo lang je maar lul hebt gehad
Gast- Gast
Ik zei trouwens tegen hem dat ik het ook met zijn zus had gedaan (niet zomaar, het verhaal was er naar ). Uiteindelijk bleek zijn zus bij mijn zusje in de flat de wonen. Echt, nog nooit een avond gehad met zoveel rare wendingen.
Gast- Gast
Het is van Kitch Kitchen. Kijk anders even op google bij tafelzeil kant.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:P'nP. Ze hebben hem ook op internet en in meer van dat soort cadeauwinkels. Misschien ook wel op de markt? Even kijken op plekken waar ze zeil verkopen.Ibbeltje schreef:Smikk waar heb je trouwens dat tafelkleed vandaan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het is van Kitch Kitchen. Kijk anders even op google bij tafelzeil kant.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:P'nP. Ze hebben hem ook op internet en in meer van dat soort cadeauwinkels. Misschien ook wel op de markt? Even kijken op plekken waar ze zeil verkopen.Ibbeltje schreef:Smikk waar heb je trouwens dat tafelkleed vandaan?
Zal eens zoeken.
ErnstigSmikkell schreef:Ik zei trouwens tegen hem dat ik het ook met zijn zus had gedaan (niet zomaar, het verhaal was er naar ). Uiteindelijk bleek zijn zus bij mijn zusje in de flat de wonen. Echt, nog nooit een avond gehad met zoveel rare wendingen.
Gast- Gast
Heb nu een beetje de prijzen gezien...moet er toch maar even mee wachten...ik wil zo veel nog haha. Eerst maar verven denk ik
Ola! Ik zit op de bank met dekentje en laptop, helemaal klaar voor Ik hou van Holland!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nog meer tosti's!
Oeeh ik hou van Holland begint! SJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN!!!
Gast- Gast
Alex schreef:Ola! Ik zit op de bank met dekentje en laptop, helemaal klaar voor Ik hou van Holland!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Ola! Ik zit op de bank met dekentje en laptop, helemaal klaar voor Ik hou van Holland!
Jij ook? Heb je Sjaan op de hoogte gebracht?
Alex- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Ola! Ik zit op de bank met dekentje en laptop, helemaal klaar voor Ik hou van Holland!
Jij ook? Heb je Sjaan op de hoogte gebracht?
Nee, ik riep dr voor niks.
En ik wil heel hard gillen dat G. vanavond kont
Gast- Gast
Kont hij Reev
Reva schreef:Nog meer tosti's!
Oh ja, deze had ik dus nog even niet gezien
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Kont
Alex- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40