DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Precies. Op het moment maakt hij me echt ontzettend blij en gelukkig. Hoe laat je zo iemand dan in hemelsnaam los? Oh ik weet het wel hoor, gewoon een knop omzetten... Ik stel het alleen graag uit .
Pffff, ik wil uit! Wachten duurt langggg... Leuk armbandje Smik! Waar heb je die gekocht?
Pffff, ik wil uit! Wachten duurt langggg... Leuk armbandje Smik! Waar heb je die gekocht?
Gast- Gast
Met wie ga je en waar ben je nu op aan het wachten dan?Zusje schreef:Precies. Op het moment maakt hij me echt ontzettend blij en gelukkig. Hoe laat je zo iemand dan in hemelsnaam los? Oh ik weet het wel hoor, gewoon een knop omzetten... Ik stel het alleen graag uit .
Gast- Gast
Armband is van Het Paradijs (samenwerking van verschillende illustratoren).
Een van het heeft o.a. ook het blote meisjes servies ontworpen. Misschien ken je dat?
Een van het heeft o.a. ook het blote meisjes servies ontworpen. Misschien ken je dat?
Laatst aangepast door Smikkell op za 25 feb 2012 - 13:50; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh met een vriendinnetje van mijn zusje van vroeger haha. Ik kwam haar voorheen weleens tegen in de nachtbus . Maar zij moest weer wachten op een andere vriendin en die is er over een half uur dus ga alvast naar haar fietsen. Jaja we gaan met de fiets. Dat belooft wat . Gelukkig is het 1 rechte weg naar de stad!
Gast- Gast
Nou, lekker stukje fietsen iig. Veel plezier vannacht!Zusje schreef:Oh met een vriendinnetje van mijn zusje van vroeger haha. Ik kwam haar voorheen weleens tegen in de nachtbus . Maar zij moest weer wachten op een andere vriendin en die is er over een half uur dus ga alvast naar haar fietsen. Jaja we gaan met de fiets. Dat belooft wat . Gelukkig is het 1 rechte weg naar de stad!
Gast- Gast
Ja heb nog spierpijn van het bowlen, wordt wat . Wat een grappig servies, kende ik niet!
Gast- Gast
*breekt in* Heeft hij je ouders ontmoet Zusje?! En nog steeds wordt het geen relatie genoemd? Wel leuk! *breekt uit*
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dat servies! Geniaal!
Maar zusje, ik heb ook een jaar moeten wachten tot het 'officieel' was dus, er is nog hoop!
Maar zusje, ik heb ook een jaar moeten wachten tot het 'officieel' was dus, er is nog hoop!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Sweety schreef:*breekt in* Heeft hij je ouders ontmoet Zusje?! En nog steeds wordt het geen relatie genoemd? Wel leuk! *breekt uit*
Ook hallo Sweety!
Erin- Ratel
Smikkell in the house!!
Sweety- Ratel
Nou, volgens mij ben jij de gene die binnenkomt hoor. Ik was er al een tijdjeSweety schreef:Smikkell in the house!!
Gast- Gast
Na 12 uur ben ik niet zo helder meer laat ik het daa maar de schuld aan geven.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Hallo Erin!
Erin- Ratel
Schrik!
Bleh ik kan niet slapen.. Ben al een aantal dagen niet lekker, maar ben toch steeds weg geweest en toen ik toen straks thuis kwam, sloeg het ineens in. Voel me nu zo beroerd! Had het de hele tijd koud en nu zit ik hier in een hemdje zonder deken en zweet ik mezelf nog kapot...
Bleh ik kan niet slapen.. Ben al een aantal dagen niet lekker, maar ben toch steeds weg geweest en toen ik toen straks thuis kwam, sloeg het ineens in. Voel me nu zo beroerd! Had het de hele tijd koud en nu zit ik hier in een hemdje zonder deken en zweet ik mezelf nog kapot...
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Was het gezellig, Zus?
Ik heb een plek voor het kastje gevonden. Tel de uren er tot ik kan boren
Zondag heeft zeker andere normen, he...
Ik heb een plek voor het kastje gevonden. Tel de uren er tot ik kan boren
Zondag heeft zeker andere normen, he...
Gast- Gast
Ik ben nog steeds uit, zit steeds zo.een donkere Kenneth achter me aan, heb het even netjes omschreven.... Veels te veel wijn ik wil een nrderlander!
Gast- Gast
Het is dat je met de fiets bent, anders kon je iemand oppikken in de nachtbus.
Ho, wacht eens even... JE BENT MET DE FIETS! Daar ben ik het niet mee eens. Die fiets is fucking gevaarlijk. Zeker als je gedronken hebt
Ho, wacht eens even... JE BENT MET DE FIETS! Daar ben ik het niet mee eens. Die fiets is fucking gevaarlijk. Zeker als je gedronken hebt
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: